reklama - zainteresowany?

Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej - Onepress

Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej
Autor: Adam Staniszewski
ISBN: 978-83-283-1781-9
stron: 324, Format: 140x208, okładka: twarda
Data wydania: 2015-12-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,00 zł

Dodaj do koszyka Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej

Tagi: Kompetencje osobiste | Sprzedaż | Twoja kariera

Praca w charakterze agenta ubezpieczeniowego jest obecnie jedną z najłatwiejszych profesji do podjęcia. Jednak utrzymanie się w tej branży to trudne wyzwanie. Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa bieżących wymagają żelaznej dyscypliny i konsekwencji oraz kluczowych umiejętności z zakresu telemarketingu (umawianie spotkań), psychologii (rozumienie potrzeb klienta) i sprzedaży (finalizowanie umów). Dlatego oddaję w Twoje ręce model AIDDA(S), który pomaga skutecznie utrzymać kontrolę nad procesem sprzedaży oraz rozwinąć niezbędne kompetencje w zakresie aktywnej sprzedaży ubezpieczeń.

Książka ta powstała przede wszystkim z myślą o osobach, które dopiero zaczynają pracę w branży ubezpieczeń i nigdy wcześniej nie sprzedawały lub nie musiały aktywnie budować bazy klientów. Jestem jednak przekonany, że również agenci z kilkuletnim stażem odnajdą w niej dobre praktyki, które zainspirują ich do ulepszenia dotychczasowego systemu pracy.



Adam Staniszewski — trener, wykÅ‚adowca akademicki i praktyk sprzedaży ubezpieczeÅ„. Z wyksztaÅ‚cenia humanista z tytuÅ‚em doktora. Jako praktyk aktywnie sprzedawaÅ‚ ubezpieczenia na życie i majÄ…tkowe oraz wdrażaÅ‚ do pracy nowych agentów ubezpieczeniowych. Jako trener specjalizuje siÄ™ w szkoleniach z zakresu procesu sprzedaży, aktywnego pozyskiwania rynku, budowania relacji z klientem oraz komunikacji interpersonalnej i motywacji. W wolnym czasie pasjonuje siÄ™ piÅ‚kÄ… nożnÄ… i bieganiem.

Dodaj do koszyka Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej

 

Osoby które kupowały "Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej

Spis treści

Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej -- spis treści

  • SÅ‚owo wstÄ™pu. Dla kogo jest ta książka?
  • Pierwsze 90 dni w ubezpieczeniach studium przypadku Tomasza Poradnego
    • DZIEŃ 1.
    • HISTORIA TOMKA
      • Historia nr 1
      • Historia nr 2
      • Historia nr 3
    • DZIEŃ 8.
    • DZIEŃ 10.
    • HISTORIA KAROLA
    • DZIEŃ 16.
    • DZIEŃ 22.
      • Historia StanisÅ‚awa
    • DZIEŃ 50.
    • DZIEŃ 55.
    • DZIEŃ 61.
    • DZIEŃ 62.
    • DZIEŃ 65.
    • DZIEŃ 90.
  • NarzÄ™dziowy system sprzedaży AIDDA(S)
    • SiÅ‚a systemu w aktywnej sprzedaży ubezpieczeÅ„
      • Ćwiczenie:
    • Specyfika polskiego klienta (typologia osobowoÅ›ci)
      • TYPY: JA i INNY
        • JA
        • INNY
      • TYPY: CELE I PROBLEMY
        • CELE
        • PROBLEMY
      • TYPY: OSOBISTY I RZECZOWY
        • OSOBISTY
        • RZECZOWY
      • TYPY: ZGODNY I NEGUJÄ„CY
        • ZGODNY
        • NEGUJÄ„CY
      • TYPY: SYSTEMATYCZNY I CHAOTYCZNY
        • SYSTEMATYCZNY
        • CHAOTYCZNY
          • Ćwiczenie:
  • Prospecting. Jak stworzyć bazÄ™ potencjalnych klientów w branży ubezpieczeniowej?
    • Jak definiować profil swojego potencjalnego klienta?
    • Generowanie leadów sprzedażowych
      • DziaÅ‚ania prospectingowe w internecie
      • Lista polecajÄ…cych
        • Kryterium 1.
        • Kryterium 2.
        • Kryterium 3.
        • Kryterium 4.
        • Kryterium 5.
        • Telefon do osoby z listy polecajÄ…cych
          • Scenariusz 1.
          • Scenariusz 2.
          • Scenariusz 3.
          • Scenariusz 4.
        • Spotkanie z osobÄ… z listy polecajÄ…cych
      • Centrum wpÅ‚ywu
        • Ćwiczenie nr 1:
        • Ćwiczenie nr 2:
  • Inicjowanie spotkaÅ„ i rozmów sprzedażowych (telefon, door to door) ATTENTION
    • Dlaczego inicjujÄ™ kontakt? OkreÅ›lenie celów maksymalnych i minimalnych w rozmowie telefonicznej
    • Podstawy wiarygodnoÅ›ci jak budować zaufanie podczas pierwszego kontaktu z klientem?
    • Perspektywa butów klienta. Jak budować strategiÄ™ indywidualnego podejÅ›cia do klienta?
    • Propozycja terminu spotkania
    • Telefon i co dalej?
    • Liczy siÄ™ nie tylko to, co mówisz, ale też to, jak mówisz operowanie gÅ‚osem w rozmowie telefonicznej
      • Po pierwsze: dykcja
      • Po drugie: modulacja
      • Po trzecie: intonacja
      • Po czwarte: tempo
      • Po piÄ…te: pauza
      • Po szóste: oddech
    • Trudne sytuacje na etapie Attention
    • Jak ominąć sekretariat?
    • Reanimacja kontaktu
    • Metoda door to door
      • Ćwiczenie nr 1:
      • Ćwiczenie nr 2:
  • Jak zainteresować klienta produktem ubezpieczeniowym INTEREST
    • Storytelling jak opowiadać historie, które sprzedajÄ…?
      • PrzykÅ‚ad 1.
      • PrzykÅ‚ad 2.
    • Dobre praktyki na etapie Interest. Pierwszy kontakt z klientem
      • Miejsce spotkania
      • UÅ›cisk rÄ™ki
      • Wizytówka
    • Mechanizm projekcji, czyli destrukcyjna siÅ‚a nastawieÅ„ i stereotypów. Dlaczego warto być czytelnym, sprzedajÄ…c ubezpieczenia?
    • Podstawa wiarygodnoÅ›ci, czyli co wiem o firmie, którÄ… reprezentujÄ™?
      • Ćwiczenie:
  • Jak angażować klienta w trakcie spotkania DESIRE
    • Pytania pogÅ‚Ä™biajÄ…ce. Jak odkrywać wartoÅ›ci i potrzeby klienta?
    • Aktywne sÅ‚uchanie
    • Prezentacja to nie tylko sÅ‚owa, czyli jak wykorzystać grafikÄ™ i metody wizualne do prezentacji produktów ubezpieczeniowych
      • Wykorzystanie grafiki przy rozmowie na temat zakresu ubezpieczenia i wysokoÅ›ci SU w polisach na życie
      • Wykorzystanie grafiki przy rozmowie na temat zakresu ubezpieczenia i wysokoÅ›ci SU w polisach ubezpieczenia budynków i lokali
      • Wykorzystanie grafiki do przedstawienia istoty dziaÅ‚ania kapitaÅ‚owych funduszy inwestycyjnych
      • Wykorzystanie grafiki przy prezentacji funkcjonowania indywidualnych polis życiowych
      • Wykorzystanie Ogólnych Warunków Ubezpieczenia
    • Trudne sytuacje na etapie Desire
    • SygnaÅ‚y zakupu
      • Klient milczek
      • Klient przepytywacz
    • Momentum w sprzedaży
      • Ćwiczenie nr 1:
      • Ćwiczenie nr 2:
  • Zamykanie rozmów sprzedażowych DECISION
    • Jak aktywnie przechodzić do zamkniÄ™cia sprzedaży?
    • Cena ma znaczenie. Jak siÄ™ przygotować do negocjacji wysokoÅ›ci skÅ‚adki ubezpieczeniowej?
      • Metoda diagnostyczna
        • Metoda kontrastu (ubezpieczenia życiowe)
        • Metoda pierwszego kroku (ubezpieczenia życiowe)
          • Ćwiczenie nr 1:
          • Ćwiczenie nr 2:
  • Efektywność w pracy agenta. Jak Å‚Ä…czyć obsÅ‚ugÄ™ klientów z aktywnym powiÄ™kszaniem swojego portfela ACTION
    • Finalizacja umowy, czyli ostatnia prosta przed wypÅ‚atÄ… prowizji
    • Efektywność osobista w pracy agenta
    • Praca z celami sprzedażowymi
      • Planowanie tygodnia pracy
    • Za co mam prowizjÄ™? Podejmowanie decyzji i ustalanie priorytetów
    • Realizacja i organizacja zaplanowanych aktywnoÅ›ci
    • Jak kontrolować swojÄ… efektywność?
    • Trudne sytuacje na etapie Action, czyli jak zachować konsekwencjÄ™ i determinacjÄ™ w utrzymaniu poczynionych zaÅ‚ożeÅ„
      • Ćwiczenie:
  • Satysfakcja klienta jak o niÄ… dbać i osiÄ…gać z niej korzyÅ›ci SATISFACTION
    • Jak pozyskiwać polecenia do nowych klientów?
      • PuÅ‚apka Nie pytam, ponieważ nie wypada
      • PuÅ‚apka Polecenia za wszelkÄ… cenÄ™
      • PuÅ‚apka Szukanie zainteresowanych
      • PuÅ‚apka Liczy siÄ™ każdy numer
      • PuÅ‚apka Wiem już wszystko
      • PuÅ‚apka ZastanowiÄ™ siÄ™
    • ObsÅ‚uga posprzedażowa
    • Reklamacja. Jak wykorzystać szansÄ™ na zbudowanie lojalnoÅ›ci klienta?
    • Trudne sytuacje na etapie Satisfaction
      • Ćwiczenie:
  • SkÄ…d czerpać siÅ‚Ä™ i motywacjÄ™ do aktywnej sprzedaży?
    • Powód 1. Brak przekonania do tego, co robiÄ™, i do tego, co mam do zaoferowania swoim klientom
    • Powód 2. Zrezygnowanie, zamartwianie siÄ™ oraz poczucie braku celowoÅ›ci wykonywanych obowiÄ…zków
      • Dążenie do perfekcjonizmu
      • Planowanie bez dziaÅ‚ania
      • Przepracowanie
      • Wygórowane oczekiwania
      • PrzytÅ‚oczenie
      • Frustracja
      • Rozproszenie
    • Powód 3. LÄ™k przed porażkÄ…, odrzuceniem i ocenÄ…
    • Powód 4. Niedostrzeganie swojej strefy wpÅ‚ywów
    • Powód 5. Wiedza i umiejÄ™tnoÅ›ci
      • Ćwiczenie:
  • ZakoÅ„czenie
  • Standardy w procesie sprzedaży
    • Standard spotkania z polecajÄ…cym
    • Standard rozmowy telefonicznej
    • Standard spotkania bez prezentacji rozwiÄ…zania (analiza potrzeb)
    • Standard spotkania z prezentacjÄ… rozwiÄ…zania
    • Spotkanie relacyjne (wrÄ™czenie polisy)
  • Lista inspirujÄ…cych lektur
  • Kontrakt OSH
    • Kim jesteÅ›my?
    • Jak pracujemy?
    • Do czego możemy być przydatni naszym klientom?
    • Nasze programy ZarzÄ…dzanie
      • Psychologia szefa. Szef to zawód
      • Psychologia szefa. Szef w roli coacha
      • Menedżerowie rozwijajÄ… umiejÄ™tnoÅ›ci z zakresu:
      • Psychologia szefa. Szef wobec zespoÅ‚u
      • DNA inspirujÄ…cego menedżera
    • Nasze programy Sprzedaż
      • Handlowanie to gra. Jak zdobywać nowego klienta?
      • Handlowanie to gra. Zamykanie sprzedaży
      • Handlowanie to gra. Trudny klient
      • Handlowanie to gra. Budowanie dÅ‚ugotrwaÅ‚ych relacji
      • Handlowanie to gra. Jak odzyskiwać pieniÄ…dze od kontrahentów
      • System aktywnej sprzedaży AIDDA(S)
    • Nasze programy Przywództwo
      • Decision Making for Leaders
      • Grytviken Game
    • Nasze programy WspóÅ‚praca
      • Docenić konflikt, czyli jak zarzÄ…dzać konfliktem. Negocjacje nastawione na wspóÅ‚pracÄ™
    • Klienci, z którymi wspóÅ‚pracujemy

Dodaj do koszyka Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.