17 twarzy marketingowca - Onepress
ISBN: 978-8-3943-2452-0
stron: 63, Format: ebook
Data wydania: 2017-03-10
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 12,60 zł
Bądź jak bokser. Bądź jak Eminem. Bądź jak Jezus.
Jeśli na poważnie myślisz o sukcesach w marketingu czy public relations, przy organizacji eventów lub w copywritingu, musisz wcielać się w niejedną rolę. Wykazywać się wieloma talentami. A przy tym, nic nie tracić na oryginalności i naturalności. Łatwo nie jest.
W poradniku znajdziesz podpowiedzi, jakie maski warto przywdziać, aby zdobyć klienta, podbyć grupę docelową, odnieść sukces, a następnie - utrzymać kontrakt. Autor swój wybór uzasadnia własnym zawodowym doświadczeniem, zbieranym przy pracy dla klientów z takich branż jak retail, IT czy sport i rekreacja.
Każdy rozdział zawiera także przykłady starannie wybranych reklam i kampanii marketingowych, pokazujących, że wcielenie się w tak skrajne osobowości jest możliwe.
Osoby które kupowały "17 twarzy marketingowca", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)