reklama - zainteresowany?

Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość - Onepress

Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość
Autor: Kowalczyk Jerzy
ISBN: 978-8-3755-6423-5
stron: 170, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,57 zł (poprzednio: 38,98 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,41 zł)

Dodaj do koszyka Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość

Tagi: Zarządzanie

Prawie 20-letnia praktyka wprowadzania w polskich organizacjach systemów zarządzania jakością według wymagań norm ISO serii 9000 i nieco krótsza przy wprowadzaniu zasad TQM, wskazuje, że w wielu przypadkach zaangażowanie najwyższego kierownictwa w działania z tym związane nie spełnia oczekiwań. Jest zdecydowanie niższe niż w krajach Europy Zachodniej, nie wspominając już o Japonii, w której filozofia zarządzania przez jakość opiera się przede wszystkim na głębokim uczestnictwie i zaangażowaniu kierownictwa. Tam gdzie kierownictwo nie angażuje się w projakościowe systemy zarządzania odbija się to od razu negatywnie na postawach pracowników. Jedną z podstawowych przyczyn tego stanu jest zbyt mała wiedza kadry menedżerskiej na temat nowoczesnych systemów zarządzania i korzyści z wdrożenia takich systemów dla organizacji, jej pracowników oraz wszystkich innych zainteresowanych podmiotów.

Dodaj do koszyka Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość

 

Osoby które kupowały "Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.