reklama - zainteresowany?

Zjadłem Marco Polo. Kirgistan, Tadżykistan, Afganistan, Chiny - Onepress

Zjadłem Marco Polo. Kirgistan, Tadżykistan, Afganistan, Chiny
Autor: Krzysztof Samborski
ISBN: 978-83-246-8513-4
stron: 240, Format: 150x210, okładka: miękka
Data wydania: 2014-01-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Zjadłem Marco Polo. Kirgistan, Tadżykistan, Afganistan, Chiny

Tagi: 🎁 PomysÅ‚y na prezent!

DwadzieÅ›cia lat azjatyckiej wÅ‚óczÄ™gi

Krzysztof Samborski zabiera nas w podróż do Azji Centralnej, która jest jego miÅ‚oÅ›ciÄ… i celem wypraw od ponad dwudziestu lat. Pokazuje nam Kirgistan, Tadżykistan, Afganistan i Chiny takimi, jakimi je poznaÅ‚ i jakie go urzekÅ‚y. Dzikie i autentyczne. Warto siÄ™gnąć po tÄ™ książkÄ™. Usiąść wygodnie w fotelu i podążyć szlakiem azjatyckiego stepu, dalej na wschód, w stronÄ™ niedostÄ™pnych gór, w odwiedziny do serdecznych ludzi, którzy tam mieszkajÄ…. Kto wie? Może autor zachÄ™ci nas do wyruszenia we wÅ‚asnÄ… podróż do Azji - Å›ladami Marco Polo? DziÅ›, teraz, póki jest jeszcze czas. Bo za dwadzieÅ›cia lat te miejsca zmieniÄ… siÄ™ bezpowrotnie. Opisywany w książce Å›wiat przestanie istnieć.

Film autora z Korytarza Wachańskiego w Afganistanie


Patroni:

Dodaj do koszyka Zjadłem Marco Polo. Kirgistan, Tadżykistan, Afganistan, Chiny

 

Osoby które kupowały "Zjadłem Marco Polo. Kirgistan, Tadżykistan, Afganistan, Chiny", wybierały także:

  • Schudnij z Kaizen
  • Terapia f**k it. Prosty sposób na szczęście
  • SzkatuÅ‚ka peÅ‚na Sahelu. Subsaharyjska ballada
  • ZjadÅ‚em Marco Polo. Kirgistan, Tadżykistan, Afganistan, Chiny
  • Everest. Góra Gór

Dodaj do koszyka Zjadłem Marco Polo. Kirgistan, Tadżykistan, Afganistan, Chiny

Spis treści

Zjadłem Marco Polo. Kirgistan, Tadżykistan, Afganistan, Chiny -- spis treści

  • WstÄ™p 7
  • Kirgistan 15
  • Tadżykistan 73
  • Chiny 127
  • Afganistan 173
  • PosÅ‚owie 233

Dodaj do koszyka Zjadłem Marco Polo. Kirgistan, Tadżykistan, Afganistan, Chiny

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.