reklama - zainteresowany?

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - Onepress

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Autor: Paweł Tkaczyk
ISBN: 978-83-246-3334-0
stron: 216, Format: 140x208 , okładka: miękka
Data wydania: 2011-08-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,40 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,60 zł)

Dodaj do koszyka Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Tagi: 🎁 PomysÅ‚y na prezent! | Marketing | ZarzÄ…dzanie

Hejt to samo zło? Co by się stało, gdyby zabronić hejtowania? >> PRZECZYTAJ


  • Zero teorii
  • Sama praktyka
  • Polski autor w polskich realiach
  • Najbardziej aktualna wiedza

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znajÄ… siÄ™, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie wÅ‚aÅ›nie dlatego wiÄ™kszość potencjalnie Å›wietnych biznesów upada w ciÄ…gu pierwszych kilku lat dziaÅ‚alnoÅ›ci… Po prostu ich wÅ‚aÅ›ciciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominÄ™li rzeczy, na które obowiÄ…zkowo powinni zwrócić uwagÄ™, budujÄ…c swojÄ… firmÄ™. Na szczęście jest PaweÅ‚ Tkaczyk. NapisaÅ‚ tÄ™ książkÄ™, opierajÄ…c siÄ™ na swoich doÅ›wiadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. PrzyprawiÅ‚ jÄ… dużą dawkÄ… najaktualniejszej wiedzy na Å›wiatowym poziomie.

Autor spisaÅ‚ po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — wÅ‚aÅ›cicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneÅ› znać. KsiążkÄ™ możesz przeczytać od deski do deski, otrzymujÄ…c solidnÄ… dawkÄ™ informacji podanych w przystÄ™pny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. JeÅ›li jednak wolisz, możesz też czytać książkÄ™ na wyrywki, wybierajÄ…c zagadnienia, które najbardziej CiÄ™ interesujÄ…:

  • Silna marka
  • Strategia komunikacji marki
  • Identyfikacja wizualna
  • Nowy marketing
  • Case studies

Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!


Dodaj do koszyka Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

 

Osoby które kupowały "Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki", wybierały także:

  • Schudnij z Kaizen
  • Terapia f**k it. Prosty sposób na szczęście
  • SzkatuÅ‚ka peÅ‚na Sahelu. Subsaharyjska ballada
  • ZjadÅ‚em Marco Polo. Kirgistan, Tadżykistan, Afganistan, Chiny
  • Everest. Góra Gór

Dodaj do koszyka Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.