reklama - zainteresowany?

Sztuka pozowania w fotografii portretowej - Onepress

Sztuka pozowania w fotografii portretowej
Autor: Lou Jacobs
Tytuł oryginału: The Art of Posing: Techniques for Digital Portrait Photographers (Pro Photo Workshop)
TÅ‚umaczenie: Dominika Kurek
ISBN: 978-83-246-3970-0
stron: 128, Format: 215x280, okładka: miękka
Data wydania: 2012-12-03
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Sztuka pozowania w fotografii portretowej

Tagi: 🎁 PomysÅ‚y na prezent!

Zajrzyj za kulisy studiów najlepszych fotografów i naucz siÄ™ planować pozy atrakcyjne oraz przyciÄ…gajÄ…ce wzrok!

Upozowanie ludzi do portretów to sztuka, która wymaga umiejÄ™tnoÅ›ci i doÅ›wiadczenia. NiezbÄ™dne jest w niej wyczucie taktu i kompozycji, a także doskonaÅ‚y refleks, aby uchwycić dokÅ‚adnie ten moment, na którym nam zależy. Ba, trzeba nawet zaplanować pozy najlepsze dla fotografowanej osoby! Do tej pory nikt nie przygotowaÅ‚ książki, która skupiaÅ‚aby siÄ™ na pozowaniu do fotografii. Wbrew pozorom nie jest to temat prosty, ale bardzo istotny. DziÄ™ki ustawieniu modela we wÅ‚aÅ›ciwej pozie możesz ukryć jego wady i uwydatnić zalety, a to tylko jeden z przykÅ‚adów wykorzystania tej umiejÄ™tnoÅ›ci.

W tej unikalnej książce znajdziesz najlepsze pozy dla różnych grup wiekowych - od dzieci, przez nastolatki i dorosÅ‚ych, po osoby starsze. Dowiesz siÄ™, jak ustawić fotografowanego czÅ‚owieka w trakcie tworzenia portretu oraz jak zaaranżować zdjÄ™cie grupowe. Sprawdzisz, jakich rekwizytów użyć, jak zaplanować sesjÄ™ oraz jak idealnie dobrać oÅ›wietlenie. Wszystkie przykÅ‚ady upozowania ludzi w studio czy plenerze zostaÅ‚y omówione przez dziesiÄ™cioro ekspertów oraz zilustrowane ich fotografiami. Każdy rozdziaÅ‚ zawiera wiele osobistych porad i sztuczek, które pomogÄ… Ci stworzyć niesamowite ujÄ™cia.

  • Spraw, by klient czuÅ‚ siÄ™ swobodnie w trakcie twórczej sesji, peÅ‚nej naturalnie wyglÄ…dajÄ…cych póz
  • Używaj pozowania do tuszowania problemów z wyglÄ…dem klientów
  • Poznaj wskazówki dotyczÄ…ce pozowania paÅ„stwa mÅ‚odych, rodzin, nastolatków, dzieci i innych
  • Wykorzystuj na zdjÄ™ciach rekwizyty i zrozum ich wpÅ‚yw na pozÄ™
  • Uwieczniaj odpowiedni nastrój i wyraz twarzy
  • Stosuj modyfikacje cyfrowe do udoskonalenia zdjÄ™cia
  • Sprawdź pomysÅ‚y dotyczÄ…ce naprowadzania modeli na odpowiednie pozy
  • Poszerz wiedzÄ™ o kwestiach dotyczÄ…cych prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci fotograficznej

Dobrze dobrana poza to pierwszy krok ku udanej fotografii!

Dodaj do koszyka Sztuka pozowania w fotografii portretowej

 

Osoby które kupowały "Sztuka pozowania w fotografii portretowej", wybierały także:

  • Schudnij z Kaizen
  • Terapia f**k it. Prosty sposób na szczęście
  • SzkatuÅ‚ka peÅ‚na Sahelu. Subsaharyjska ballada
  • ZjadÅ‚em Marco Polo. Kirgistan, Tadżykistan, Afganistan, Chiny
  • Everest. Góra Gór

Dodaj do koszyka Sztuka pozowania w fotografii portretowej

Spis treści

Sztuka pozowania w fotografii portretowej -- spis treści

WPROWADZENIE (7)

  • Pozowanie to sztuka (7)
  • UÅ›miechy (7)
  • Gromadzenie doÅ›wiadczenia (8)
  • Przewidywania (9)
  • OÅ›wietlenie (9)
  • Autorzy (9)
  • Inspiracje (9)
  • Wskazówki dotyczÄ…ce portretów (10)
  • Ćwiczenia (10)
  • Dalszy rozwój (10)

JULIA GREER (13)

  • Twoja historia (13)
  • Opisz swoje studio (14)
  • Twoje specjalnoÅ›ci (14)
  • Zapoznawanie siÄ™ z klientami (15)
  • Pierwsze pozy portretowe (15)
  • ZachÄ™canie do improwizacji (18)
  • Inspirowanie dobrych póz (18)
  • Znaczenie oÅ›wietlenia (18)
  • Używanie rekwizytów (21)
  • Omawianie tego, co robisz (21)
  • NiedoskonaÅ‚oÅ›ci twarzy i nadwaga (22)
  • Pozy dla nastolatków (22)
  • Pozowanie maÅ‚ych dzieci (22)
  • Pozowanie grup (22)
  • Ubiór do portretów (22)
  • Modyfikacje cyfrowe (22)
  • Mowa ciaÅ‚a (23)
  • Aparaty, obiektywy, lampy bÅ‚yskowe i tÅ‚a (23)

MARISSA BOUCHÉR (25)

  • Twoja historia (25)
  • O Twoim studiu (26)
  • Twoje specjalnoÅ›ci (26)
  • Zapoznawanie siÄ™ z klientami (26)
  • Przygotowywanie póz (28)
  • Pierwsze pozy portretowe (28)
  • Pozy tradycyjne (31)
  • Korzystne pozy (31)
  • Używanie rekwizytów (32)
  • Omawianie tego, co robisz (32)
  • Pozowanie grup (32)
  • Przygotowania i ceny (35)
  • Znaczenie oÅ›wietlenia (35)
  • TÅ‚a (35)
  • Aparaty, obiektywy i lampy bÅ‚yskowe (35)

CAROLYN WRIGHT (37)

  • Opisz swoje studio (37)
  • Twoja specjalność (38)
  • Zapoznawanie siÄ™ z klientami (38)
  • Przygotowywanie póz (38)
  • Pierwsze pozy portretowe (41)
  • Improwizacja (41)
  • Inspirowanie dobrych wyrazów twarzy (42)
  • Znaczenie oÅ›wietlenia (42)
  • Używanie rekwizytów (43)
  • Omawianie tego, co robisz (43)
  • NiedoskonaÅ‚oÅ›ci twarzy i nadwaga (44)
  • Pozy dla nastolatków (44)
  • Pozowanie maÅ‚ych dzieci (44)
  • Pozowanie grup (45)
  • Ubiór do portretów (45)
  • Modyfikacje cyfrowe (45)
  • Mowa ciaÅ‚a (45)
  • Aparaty, obiektywy i lampy bÅ‚yskowe (45)

ELIZABETH ETIENNE (47)

  • Twoja historia (47)
  • Opisz swoje studio (48)
  • Zapoznawanie siÄ™ z klientami (48)
  • Przygotowywanie póz do sesji (50)
  • PoczÄ…tkowe pozy portretowe (51)
  • Znaczenie oÅ›wietlenia (52)
  • Używanie rekwizytów (54)
  • Omawianie tego, co robisz (54)
  • NiedoskonaÅ‚oÅ›ci twarzy i nadwaga (54)
  • Pozowanie osób starszych (55)
  • Pozowanie maÅ‚ych dzieci (55)
  • Pozowanie grup (55)
  • Ubiór do portretów (55)
  • Modyfikacje cyfrowe (55)
  • Mowa ciaÅ‚a (57)
  • Aparaty, obiektywy i lampy bÅ‚yskowe (57)

MELANIE LITCHFIELD I SARA BRENNAN-HARRELL (59)

  • ObowiÄ…zki (59)
  • Wasze studio (60)
  • Wasze specjalnoÅ›ci (60)
  • Zapoznawanie siÄ™ z klientami (61)
  • Pozowanie portretów (61)
  • Uwiecznianie nastrojów (62)
  • Portrety rodzinne (62)
  • Kluczem jest różnorodność (64)
  • Pierwsze pozy portretowe (64)
  • ZachÄ™canie do improwizacji (65)
  • Inspirowanie dobrych wyrazów twarzy (65)
  • Znaczenie oÅ›wietlenia (66)
  • NiedoskonaÅ‚oÅ›ci i nadwaga (68)
  • Używanie rekwizytów (68)
  • Pokazywanie zdjęć w trakcie fotografowania (68)
  • Modyfikacje cyfrowe (68)
  • Pozowanie osób starszych (69)
  • Postprodukcja (69)
  • Aparaty i obiektywy (69)

RON JACOBSON (71)

  • Dalsza historia (71)
  • Opisz swoje studio (71)
  • PodziaÅ‚ pracy (73)
  • Twoje specjalnoÅ›ci (73)
  • Zapoznawanie siÄ™ z klientami (73)
  • Pierwsze pozy portretowe (75)
  • ZachÄ™canie do improwizacji (75)
  • Inspirowanie dobrych wyrazów twarzy (75)
  • Znaczenie oÅ›wietlenia (76)
  • Używanie rekwizytów (76)
  • Omawianie tego, co robisz (77)
  • NiedoskonaÅ‚oÅ›ci twarzy i nadwaga (77)
  • Pozy dla nastolatków (77)
  • Pozowanie maÅ‚ych dzieci (78)
  • Pozowanie grup (78)
  • Ubiór do portretów (79)
  • Modyfikacje cyfrowe (79)
  • Mowa ciaÅ‚a (79)
  • Aparaty, obiektywy i lampy bÅ‚yskowe (80)

TODD JOYCE (81)

  • Dalsza historia (81)
  • Opisz swoje studio (82)
  • Twoje specjalnoÅ›ci (82)
  • Zapoznawanie siÄ™ z klientami (83)
  • Przygotowywanie póz (83)
  • Znaczenie oÅ›wietlenia (84)
  • Używanie rekwizytów (85)
  • Omawianie tego, co robisz (85)
  • NiedoskonaÅ‚oÅ›ci twarzy i nadwaga (85)
  • Pozy dla nastolatków i dzieci (86)
  • Pozowanie grup (87)
  • Ubiór do portretów (87)
  • Modyfikacje cyfrowe (87)
  • Mowa ciaÅ‚a (90)
  • Aparaty, obiektywy i lampy bÅ‚yskowe (91)

LARRY PETERS (93)

  • Twoja historia (93)
  • O Twoim studiu (93)
  • Twoje specjalnoÅ›ci (94)
  • Zapoznawanie siÄ™ z klientami (94)
  • Przygotowywanie póz (94)
  • Pierwsze pozy portretowe (96)
  • ZachÄ™canie do improwizacji (96)
  • Inspirowanie dobrych wyrazów twarzy (97)
  • Znaczenie oÅ›wietlenia (97)
  • Używanie rekwizytów (98)
  • Omawianie tego, co robisz (100)
  • NiedoskonaÅ‚oÅ›ci twarzy i nadwaga (100)
  • Portrety nastolatków (101)
  • Pozowanie grup (102)
  • Ubiór do portretów (102)
  • Modyfikacje cyfrowe (103)
  • Mowa ciaÅ‚a (103)
  • Aparaty, obiektywy i lampy bÅ‚yskowe (103)

DAN HEFER (105)

  • Dalsza historia (105)
  • Opisz swoje studio (106)
  • Twoje specjalnoÅ›ci (106)
  • Zapoznawanie siÄ™ z klientami (106)
  • Przygotowywanie póz (108)
  • Pierwsze pozy portretowe (109)
  • ZachÄ™canie do improwizacji (109)
  • Inspirowanie dobrych wyrazów twarzy (109)
  • Znaczenie oÅ›wietlenia i kÄ…tów ustawienia aparatu (110)
  • Używanie rekwizytów (110)
  • Omawianie tego, co robisz (111)
  • NiedoskonaÅ‚oÅ›ci twarzy i nadwaga (111)
  • Pozy dla nastolatków (112)
  • Pozy w plenerze (112)
  • Pozowanie grup (112)
  • Portrety biznesowe (113)
  • SprzÄ™t i tÅ‚a (113)
  • Postprodukcja

ANGELA STOTT (115)

  • Dalsza historia (115)
  • O Twoim studiu (116)
  • Twoje specjalnoÅ›ci (117)
  • Zapoznawanie siÄ™ z klientami (117)
  • Przygotowywanie póz (118)
  • Pierwsze pozy portretowe (120)
  • Inspirowanie wyrazów twarzy (120)
  • Znaczenie oÅ›wietlenia (121)
  • Pozowanie maÅ‚ych dzieci i używanie rekwizytów (121)
  • Omawianie tego, co robisz (121)
  • NiedoskonaÅ‚oÅ›ci twarzy i nadwaga (121)
  • Pozy dla nastolatków (122)
  • Pozowanie grup (122)
  • Porady dotyczÄ…ce ubioru itd. (123)
  • Aparaty, obiektywy i tÅ‚a (123)
  • Uwagi koÅ„cowe (124)
     
  • Podsumowanie (125)

Dodaj do koszyka Sztuka pozowania w fotografii portretowej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.