reklama - zainteresowany?

Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe - Onepress

Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe
Autor: Natalia Hatalska
ISBN: 978-83-246-6248-7
stron: 200, Format: 200x230, okładka: miękka
Data wydania: 2014-04-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 89,00 zł

Dodaj do koszyka Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Tagi: 🎁 Pomysły na prezent! | Marketing

"Cząstki przyciągania" z nagrodą My Company Polska Choice!

Książka Natalii Hatalskiej "Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe" zdobyła II miejsce w kategorii "Success story" w konkursie My Company Polska Choice.



Dobra reklama jest jak zaraźliwy wirus…

 

 

Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi słowy – ktoś skutecznie uświadomił konsumentom, że pragną właśnie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu. Idea przekazana przez reklamę tych produktów okazała się na tyle interesująca, by zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Na tyle frapująca, by zostać zapamiętana. Na tyle nośna, by odbiorca reklamy zechciał przekazać dalej myśl stojącą za reklamowanym dobrem. Wytwór umysłu marketera został niczym wirus rozniesiony po całym świecie i zainfekował ludzkie głowy - jedną po drugiej.

Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 158 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych. Ma być także próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną?

Zachęcamy do odwiedzenia strony książki http://czastkiprzyciagania.pl/. Znajdziecie tam m.in. wypowiedzi Mariusza Pitury z JWT Warszawa, Wojciecha Dagiela z Havas Worldwide oraz Przemysława Wojaka z Q&A Communications wokół albumu "Cząstki przyciągania".

 


 

Natalia Hatalska - ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, trendwatcher. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, studiowała również w London Business School. W latach 2005 – 2009 kierowała działem komunikacji w Wirtualnej Polsce. Wcześniej zajmowała stanowisko menedżera ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet. Obecnie współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Jest pomysłodawczynią wielu nagradzanych kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych, a także jurorką w konkursach KTR, Media Trendy, YC Eurobest, Blog Roku. Jest członkiem Rady Marek w konkursie Superbrands oraz członkiem Creative Communication Cluster i Rady Ekspertów Think Tank. W 2013 roku została nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami. Prowadzi bloga http://hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce.

Dodaj do koszyka Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

 

Osoby które kupowały "Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe", wybierały także:

  • Schudnij z Kaizen
  • Terapia f**k it. Prosty sposób na szczęście
  • Zen To Done. Proste sposoby na zwiększenie efektywności
  • Nawyk wytrwałości. Jak go wykształcić metodą małych kroków
  • Lady Australia

Dodaj do koszyka Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Spis treści

Dodaj do koszyka Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.