reklama - zainteresowany?

Zwiększanie efektywności działu sprzedaży - Onepress

Zwiększanie efektywności działu sprzedaży
Autor: Lorimer Sally E., Sinha Prabhakant, Zoltners Andris A.
Tłumaczenie: Łuczkiewicz Grzegorz
ISBN: 978-8-3264-4213-1
stron: 460, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 67,72 zł (poprzednio: 78,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-11,02 zł)

Dodaj do koszyka Zwiększanie efektywności działu sprzedaży

Tagi: Obsługa klienta | Sprzedaż | Zarządzanie

W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomóc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe.

W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne przykłady zaczerpnięte z działalności znanych światowych firm. Czytelnik znajdzie w niej praktyczne wskazówki ułatwiające:

- opracowanie skutecznej strategii sprzedaży,
- określenie właściwej struktury działu sprzedaży,
- przydzielenie pracownikom zadań i obszarów do obsługi,
- ustalenie odpowiedniej liczby sprzedawców,
- wyznaczenie optymalnych obszarów sprzedaży zapewniających efektywną sprzedaż,
- restrukturyzację działu sprzedaży,
- łączenie działów w wypadku fuzji przedsiębiorstw,
- zarządzanie zmianą.

Dodaj do koszyka Zwiększanie efektywności działu sprzedaży

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Zwiększanie efektywności działu sprzedaży

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.