Zwiększanie efektywności działu sprzedaży - Onepress
Autor: Lorimer Sally E., Sinha Prabhakant, Zoltners Andris A.
Tłumaczenie: Łuczkiewicz Grzegorz
ISBN: 978-8-3264-4213-1
stron: 460, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 67,72 zł (poprzednio: 78,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-11,02 zł)
Tłumaczenie: Łuczkiewicz Grzegorz
ISBN: 978-8-3264-4213-1
stron: 460, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 67,72 zł (poprzednio: 78,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-11,02 zł)
W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomóc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe.
W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne przykłady zaczerpnięte z działalności znanych światowych firm. Czytelnik znajdzie w niej praktyczne wskazówki ułatwiające:
- opracowanie skutecznej strategii sprzedaży,
- określenie właściwej struktury działu sprzedaży,
- przydzielenie pracownikom zadań i obszarów do obsługi,
- ustalenie odpowiedniej liczby sprzedawców,
- wyznaczenie optymalnych obszarów sprzedaży zapewniających efektywną sprzedaż,
- restrukturyzację działu sprzedaży,
- łączenie działów w wypadku fuzji przedsiębiorstw,
- zarządzanie zmianą.
Osoby które kupowały "Zwiększanie efektywności działu sprzedaży", wybierały także:
- Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą 34,90 zł, (17,45 zł -50%)