reklama - zainteresowany?

Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce - Onepress

Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce
ebook
Autor: Magdalena SzelÄ…gowska
ISBN: 978-83-283-4310-8
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)

Dodaj do koszyka Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce

Tagi: Obsługa klienta


Dodaj do koszyka Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce

 

Osoby które kupowały "Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce", wybierały także:

  • Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogÄ… budować pozytywne doÅ›wiadczenie w zespoÅ‚ach obsÅ‚ugi
  • GURU KULTU..RY
  • Perswazyjny telemarketing. 65 narzÄ™dzi sprzedaży i obsÅ‚ugi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone
  • Umawianie spotkaÅ„. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasÄ…
  • Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy

Dodaj do koszyka Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce

Spis treści

Dodaj do koszyka Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.