Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce - Onepress

ebook
Autor: Magdalena SzelÄ…gowskaISBN: 978-83-283-4310-8
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)
Tagi: Obsługa klienta
Osoby które kupowały "Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce", wybierały także:
- Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone 39,21 zł, (14,90 zł -62%)
- Tworzenie doświadczeń klientów 58,98 zł, (29,49 zł -50%)
- 70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie 39,90 zł, (19,95 zł -50%)