reklama - zainteresowany?

Zespoły sprzedaży w obliczu zmian - Onepress

Zespoły sprzedaży w obliczu zmian
Autor: DeVincentis John, Rackham Neil
TÅ‚umaczenie: Duda Tomasz
ISBN: 978-8-3752-6742-6
stron: 236, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 62,57 zł (poprzednio: 72,76 zł)
Oszczędzasz: 14% (-10,19 zł)

Dodaj do koszyka Zespoły sprzedaży w obliczu zmian

Tagi: Sprzedaż

Zespoły sprzedaży, które tylko komunikują swoim klientom wartość tworzoną przez inne podmioty, są skazane na niepowodzenie. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą tworzyć wartość dla klientów. Autorzy tej publikacji analizują różne strategie handlowe i opisują nowe narzędzia sprzedaży, kładąc nacisk na innowacyjne działania. Badają praktyki sprzedaży w dużych przedsiębiorstwach, takich jak Microsoft czy IBM. Wykazują, że aby odnieść sukces, zespoły sprzedaży muszą porzucić tradycyjne myślenie i przekształcić się w jednostki stosujące rożne modele zaspokajania potrzeb wymagających klientów. Dowodzą, jak nowe, oparte na wartości strategie spychają na drugi plan przestarzałe metody sprzedaży polegające na kierowaniu uniwersalnego produktu do wszystkich klientów.



Dodaj do koszyka Zespoły sprzedaży w obliczu zmian

Spis treści

Dodaj do koszyka Zespoły sprzedaży w obliczu zmian

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.