reklama - zainteresowany?

Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków - Onepress

Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków
Autor: Dan Roam
Tytuł oryginału: Draw to Win: A Crash Course on How to Lead, Sell, and Innovate With Your Visual Mind
TÅ‚umaczenie: Leszek Sielicki
ISBN: 978-83-283-3436-6
stron: 184, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2017-09-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 11,90 zł (poprzednio: 39,67 zł)
Oszczędzasz: 70% (-27,77 zł)

Dodaj do koszyka Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków

Tagi: E-biznes | Sprzedaż | Zarządzanie

Narysuj własną mapę sukcesu!

Rysunek jako forma komunikacji towarzyszy ludzkoÅ›ci od 40 tysiÄ™cy lat — a może nawet i dÅ‚użej. To najstarsze i najdoskonalsze źródÅ‚o wiedzy o życiu ludzi w epoce kamienia, a także we wszystkich późniejszych epokach. Nie powinno nas wiÄ™c dziwić, że wizualny przekaz jest najszybciej przyswajany przez ludzki mózg. SzkopuÅ‚ w tym, że choć żyjemy dziÅ› w tzw. kulturze obrazkowej, 90% ludzi nie umie wykorzystywać rysunku do swoich celów. Choć mamy do dyspozycji doskonaÅ‚Ä… technologiÄ™, w kwestii tworzenia obrazów niosÄ…cych okreÅ›lone przesÅ‚anie czy wyjaÅ›niajÄ…cych zÅ‚ożone problemy jesteÅ›my daleko w tyle za autorami rysunków naskalnych.

Na szczęście da się temu zaradzić. Jeśli chcesz nauczyć się rozrysowywać swoje myśli, jasno przedstawiać innym pomysły i rozwiązania problemów, ułatwiać zrozumienie skomplikowanych kwestii, sprzedawać dowolny produkt, a ponadto robić to wszystko w sposób zabawny i inteligentny, koniecznie sięgnij po tę książkę. Znajdziesz w niej mnóstwo porad i konkretnych wskazówek, jak wykorzystać potencjał rysunku w sytuacjach biznesowych. Przekonasz się, że każdy może nauczyć się dobrze rysować, a najważniejsze w tym i tak jest to, co myślisz. Zobaczysz, co jest ważne dla odbiorcy Twoich rysunków i jak mu to pokazać. Wykorzystaj rysunek, a szybciej osiągniesz cel!

Rysowanie, namawianie, zwyciężanie!


Dan Roam — autor bestsellera Narysuj swoje myÅ›li, zaÅ‚ożyciel i prezes Digital Roam Inc., firmy konsultingowej wspomagajÄ…cej menedżerów w rozwiÄ…zywaniu skomplikowanych problemów metodami myÅ›lenia wizualnego. Z pomocy Dana korzystaÅ‚y już takie firmy i instytucje, jak Microsoft, Google, Wal-Mart, System Rezerwy Federalnej, Boeing i Senat Stanów Zjednoczonych. Roam i jego tablica pojawiali siÄ™ także w CNN, MSNBC, ABC News, FOX News i NPR. Dan Roam mieszka w San Francisco.

Dodaj do koszyka Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków

 

Osoby które kupowały "Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków

Spis treści

Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków -- spis treści

Na poczÄ…tek (1)

Rozdział 1. Rysuj, jakby zależało od tego Twoje życie (3)

Rozdział 2. Zwycięża ten, kto tworzy najlepsze obrazy (16)

Rozdział 3. Najpierw narysuj okrąg, a potem go nazwij (36)

Rozdział 4. Steruj oczami, a umysł podąży za nimi (51)

Rozdział 5. Zacznij od "kto?" (69)

Rozdział 6. Przewodząc, narysuj cel (87)

RozdziaÅ‚ 7. SprzedajÄ…c, rysuj wspólnie z innymi (107)

RozdziaÅ‚ 8. WprowadzajÄ…c innowacje, rysuj Å›wiat do góry nogami (127)

Rozdział 9. Szkoląc, rysuj opowieść (146)

Rozdział 10. Gdy masz wątpliwości, narysuj je (163)

Podziękowania (170)

Dodaj do koszyka Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.