Zbuduj przysz - Onepress

ISBN: 978-83-289-2069-9
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2024-09-03
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 32,45 zł (poprzednio: 57,95 zł)
Oszczędzasz: 44% (-25,50 zł)
Osoby które kupowały "Zbuduj przysz", wybierały także:
- Kwalifikacja A.36. Część 2. Prowadzenie rachunkowości. Podręcznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności 67,00 zł, (33,50 zł -50%)
- Controlling w przykładach. Poradnik praktyka 37,00 zł, (18,50 zł -50%)
- Środki trwałe - Poznaj nowe przepisy 31,40 zł, (17,27 zł -45%)
- ABC Excel 2010 PL 29,00 zł, (15,95 zł -45%)
Spis treści
Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku eBook -- spis treści
Wstęp
Rozdział 1. Wyjaśnienie, czym jest brand purpose, gdzie umiejscowić je w strategii marki, komunikacji marki oraz codziennych 'jobs to be done' w organizacji
- 1.1. Definicje i cechy brand purpose
- 1.2. Wpływ Simona Sineka
- 1.3. Różnice pojęciowe
- 1.4. Brand purpose a strategie marketingowe i zarządzanie marką
Rozdział 2. Marki budowane na wartościach
- 2.1. Definiowanie wartości marki
- 2.2. Korzyści z budowania wartościowych marek
- 2.3. Komunikacja wartości i wartościowych marek
Rozdział 3. Etyka w działaniach marketingowych i dzisiejszym świecie nowoczesnych technologii
Rozdział 4. Tworzenie i wdrożenie skutecznego brand purpose
Rozdział 5. Brand purpose a zysk i inne korzyści z jego posiadania
Rozdział 6. Brand purpose jako realizacja megatrendów i odpowiedź na potrzeby dzisiejszego świata VUCA/BANI
- Reagowanie na zmienność i niepewność (VUCA)
- Adresowanie kompleksowości i niejednoznaczności (VUCA)
- Odpowiadanie na kruchy i lękliwy świat (BANI)
- Radzenie sobie z nieliniowością i niezrozumiałością (BANI)
- Brand purpose a megatrendy
- Wyzwania dzisiejszego biznesu i świata: zrównoważony rozwój
- Environmental, Social, Governance (ESG)
Rozdział 7. Jaki jest współczesny konsument?
- Główne typy polskich konsumentów według badania KANTAR
Rozdział 8. Brand purpose a perspektywa pracownika i pracodawcy
Rozdział 9. Niebezpieczeństwa, które niesie ze sobą brak wprowadzenia albo zła praca na brand purpose
Zakończenie