Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności - Onepress
Tytuł oryginału: Product Roadmaps Relaunched: How to Set Direction while Embracing Uncertainty
TÅ‚umaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-6593-3
stron: 264, Format: ebook
Data wydania: 2020-04-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 33,50 zł (poprzednio: 67,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-33,50 zł)
Mapa drogowa produktu w konwencjonalnym ujÄ™ciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzaÅ‚ych funkcji. A przecież - jeÅ›li jest dobra - Å‚atwo staje siÄ™ cennym narzÄ™dziem: stanowi jeden z najbardziej wpÅ‚ywowych dokumentów, jakie organizacja może opracować, wydać i stale aktualizować. Ten jeden dokument może nadać wÅ‚aÅ›ciwy kierunek procesom realizacji strategii firmowej. Może być kluczem do harmonizowania wizji interesariuszy. Trzeba tylko popatrzeć na mapÄ™ drogowÄ… produktu z punktu widzenia wciąż zmieniajÄ…cego siÄ™ Å›wiata i traktować jÄ… jako ciÄ…gle aktualizowanÄ… pomoc komunikacyjnÄ…, którÄ… ma siÄ™ kierować zespóÅ‚.
Oto przystÄ™pny przewodnik prezentujÄ…cy odÅ›wieżonÄ… koncepcjÄ™ map drogowych, które majÄ… być nie tylko dokumentem strategicznym, ale także narzÄ™dziem przywództwa. Tworzenie map drogowych pokazano tu jako proces skÅ‚adajÄ…cy siÄ™ z różnych dziaÅ‚aÅ„, dziÄ™ki którym można okreÅ›lić sposób dostarczania klientowi jak najwiÄ™kszej wartoÅ›ci. Wymieniono kluczowe zasady budowy skutecznej mapy drogowej produktu, a nastÄ™pnie w kolejnych rozdziaÅ‚ach opisano sposoby realizacji poszczególnych dziaÅ‚aÅ„. ZnalazÅ‚y siÄ™ tu również liczne wskazówki i przykÅ‚ady. Książka zostaÅ‚a napisana w taki sposób, aby uwzglÄ™dnić szerokie spektrum potrzeb, branż i produktów, ma także uÅ‚atwić dostosowanie map drogowych do potrzeb i stopnia gotowoÅ›ci organizacji.
Książka wyjaśnia, jak:
- inspirująco sformułować cele produktu
- racjonalnie wyznaczać priorytety i zapewnić sobie przychylność interesariuszy
- zapracować sobie na lojalność zespołu i zachęcić go do efektywnej pracy
- wykrywać okazje biznesowe i zawsze zachowywać przewagę
- stworzyć kompletną mapę drogową bez składania nierealnych obietnic
Autorzy od lat zajmujÄ… siÄ™ rozwojem produktu i różnymi podejÅ›ciami do tego zagadnienia.
Czas na mapÄ™ drogowÄ…, dziÄ™ki której produkt przetrwa starcie z rzeczywistoÅ›ciÄ…!
Osoby które kupowały "Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności", wybierały także:
- Kwalifikacja A.36. Część 2. Prowadzenie rachunkowości. Podręcznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- Controlling w przykładach. Poradnik praktyka 37,00 zł, (18,50 zł -50%)
- Środki trwałe - Poznaj nowe przepisy 31,40 zł, (17,27 zł -45%)
- ABC Excel 2010 PL 29,00 zł, (15,95 zł -45%)
- Zbuduj przysz 57,95 zł, (32,45 zł -44%)
Spis treści
Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności eBook -- spis treści
- Przedmowa (vii)
- Wstęp (x)
Rozdział 1. Mapy drogowe - restart (2)
- Mapa drogowa powinna wykorzystywać zgromadzoną wiedzę (14)
Rozdział 2. Komponenty mapy drogowej (28)
- Informacje uzupełniające (40)
- Komponenty - kontekst (42)
- Podsumowanie (50)
Rozdział 3. Zbieranie danych (52)
- Podsumowanie (64)
Rozdział 4. Wizja produktu i strategia (66)
- Misja określa zamiary (67)
- Wizja jest pożądanym rezultatem (68)
- STUDIUM PRZYPADKU (82)
- Podsumowanie (84)
RozdziaÅ‚ 5. Odkrywanie potrzeb klienta za pomocÄ… tematów (86)
- Wyrażanie potrzeb klienta (87)
- Tematy z życia wzięte (103)
- Tematy są potrzebami użytkownika (108)
Rozdział 6. Rozwijanie mapy drogowej (112)
- Podsumowanie komponentów pomocniczych (123)
- Podsumowanie (124)
Rozdział 7. Priorytetyzacja - podejście naukowe (126)
- Dlaczego priorytetyzacja jest nieodzowna? (128)
- Wzór na priorytetyzacjÄ™ (147)
- Modele priorytetyzacji (152)
Rozdział 8. Harmonizacja i poparcie (156)
- Oprogramowanie (168)
Rozdział 9. Prezentowanie i udostępnianie mapy drogowej (172)
- STUDIUM PRZYPADKU (196)
- Podsumowanie (200)
Rozdział 10. Aktualność mapy drogowej produktu (202)
- Planowane zmiany (207)
- Nieplanowane zmiany (208)
- Podsumowanie (224)
Rozdział 11. Restart map drogowych w Twojej organizacji (226)
- Jak zacząć? (228)
- Posłowie (234)