reklama - zainteresowany?

Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności - Onepress

Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności
ebook
Autor: C. Todd Lombardo, Bruce McCarthy, Evan Ryan, Michael Connors
Tytuł oryginału: Product Roadmaps Relaunched: How to Set Direction while Embracing Uncertainty
Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-6593-3
stron: 264, Format: ebook
Data wydania: 2020-04-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,50 zł (poprzednio: 67,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-33,50 zł)

Dodaj do koszyka Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności

Tagi: Controlling | E-biznes

Mapa drogowa produktu w konwencjonalnym ujęciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzałych funkcji. A przecież - jeśli jest dobra - łatwo staje się cennym narzędziem: stanowi jeden z najbardziej wpływowych dokumentów, jakie organizacja może opracować, wydać i stale aktualizować. Ten jeden dokument może nadać właściwy kierunek procesom realizacji strategii firmowej. Może być kluczem do harmonizowania wizji interesariuszy. Trzeba tylko popatrzeć na mapę drogową produktu z punktu widzenia wciąż zmieniającego się świata i traktować ją jako ciągle aktualizowaną pomoc komunikacyjną, którą ma się kierować zespół.

Oto przystępny przewodnik prezentujący odświeżoną koncepcję map drogowych, które mają być nie tylko dokumentem strategicznym, ale także narzędziem przywództwa. Tworzenie map drogowych pokazano tu jako proces składający się z różnych działań, dzięki którym można określić sposób dostarczania klientowi jak największej wartości. Wymieniono kluczowe zasady budowy skutecznej mapy drogowej produktu, a następnie w kolejnych rozdziałach opisano sposoby realizacji poszczególnych działań. Znalazły się tu również liczne wskazówki i przykłady. Książka została napisana w taki sposób, aby uwzględnić szerokie spektrum potrzeb, branż i produktów, ma także ułatwić dostosowanie map drogowych do potrzeb i stopnia gotowości organizacji.

Książka wyjaśnia, jak:

  • inspirująco sformułować cele produktu
  • racjonalnie wyznaczać priorytety i zapewnić sobie przychylność interesariuszy
  • zapracować sobie na lojalność zespołu i zachęcić go do efektywnej pracy
  • wykrywać okazje biznesowe i zawsze zachowywać przewagę
  • stworzyć kompletną mapę drogową bez składania nierealnych obietnic

Autorzy od lat zajmują się rozwojem produktu i różnymi podejściami do tego zagadnienia.

Czas na mapę drogową, dzięki której produkt przetrwa starcie z rzeczywistością!

Dodaj do koszyka Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności

 

Osoby które kupowały "Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności", wybierały także:

  • Kwalifikacja A.36. Część 2. Prowadzenie rachunkowości. Podręcznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości
  • Controlling w przykładach. Poradnik praktyka
  • Środki trwałe - Poznaj nowe przepisy
  • ABC Excel 2010 PL
  • Zbuduj przysz

Dodaj do koszyka Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności

Spis treści

Dodaj do koszyka Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.