reklama - zainteresowany?

Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji - Onepress

Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji
ebook
Autor: Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski
ISBN: 978-83-246-4259-5
stron: 288, Format: ebook
Data wydania: 2011-12-30
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,95 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-22,05 zł)

Dodaj do koszyka Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji

Tagi: Sprzedaż

Sprzedawcy szkiełko i oko

  • AbecadÅ‚o każdego handlowca, czyli twarde umiejÄ™tnoÅ›ci sprzedażowe
  • Handlowa poezja, czyli umiejÄ™tnoÅ›ci spoÅ‚eczne i organizacyjne

 


 

Ludzie sprzedajÄ… ludziom.
Guccio Gucci

Ojciec-zaÅ‚ożyciel firmy Gucci wiedziaÅ‚, co mówi, gdy w trzech sÅ‚owach streÅ›ciÅ‚, na czym naprawdÄ™ polega proces sprzedaży. Sprzedawanie to nie tajne techniki, dziÄ™ki którym wciÅ›niesz wszystko każdemu. To nie tabelki, analizy, wykresy. W każdym razie nie tylko. Prawda jest taka, że nie zostaniesz dobrym handlowcem, póki do warsztatu twardych umiejÄ™tnoÅ›ci sprzedażowych nie doÅ‚ożysz… serca. Skuteczne handlowanie opiera siÄ™ bowiem przede wszystkim na umiejÄ™tnoÅ›ci pracy z klientem, chÄ™ci niesienia pomocy, gotowoÅ›ci do prowadzenia dialogu. Innymi sÅ‚owy, w procesie sprzedaży umiejÄ™tnoÅ›ci handlowe trzeba poÅ‚Ä…czyć ze spoÅ‚ecznymi.

Zawód: handlowiec to niezbÄ™dnik wiedzy o sprzedawaniu, powstaÅ‚y w oparciu o umiejÄ™tnoÅ›ci i doÅ›wiadczenia Andrzeja Niemczyka oraz Mariusza KÄ™dzierskiego — wieloletnich handlowców i trenerów sprzedaży. PiszÄ…c tÄ™ książkÄ™, autorzy korzystali z pomocy kilku tysiÄ™cy przedstawicieli handlowych i szefów sprzedaży, którzy zdecydowali siÄ™ podzielić obserwacjami poczynionymi w trakcie swej trudnej, ale ciekawej pracy. Pracy handlowca. Proponujemy Ci zatem książkÄ™ pisanÄ… przez zawodowców dla zawodowców.

Skrzydełko lewe

Ile jest dróg do osiÄ…gniÄ™cia celu w sprzedaży? PoczÄ…tkujÄ…cy handlowiec widzi nieskoÅ„czenie wiele możliwoÅ›ci, doÅ›wiadczony natomiast dostrzeże ich tylko kilka... Tam, gdzie koÅ„czy siÄ™ naiwna wiara w skuteczność prostych manipulacji, tam zaczyna siÄ™ wiedza pÅ‚ynÄ…ca z wielu godzin pracy z klientem. Zawód: handlowiec nie czaruje ani nie upraszcza, bo nic nie zastÄ…pi rzetelnej budowy zdrowych relacji. To wielobranżowość praktycznych przykÅ‚adów czyni tÄ™ książkÄ™ zestawem narzÄ™dzi do wykorzystania od zaraz. Dla każdego poważnego handlowca i menedżera sprzedaży. Marcin Merta, menadżer i trener rozwoju

Skrzydełko prawe

 

Dodaj do koszyka Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji

 

Osoby które kupowały "Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji

Spis treści

Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji eBook -- spis treści

Wstęp (9)

Część I. Dzień po dniu - codzienna praca handlowca

Rozdział 1. Schemat wizyty handlowej - konieczność czy bezsens? Prawidłowe podejście do wizyty handlowej (13)

  • 1.1. Konflikt handlowców z przeÅ‚ożonymi (14)
  • 1.2. Otwarcie spotkania - wiÄ™cej szans, niż to siÄ™ wydaje (21)
  • 1.3. Badanie potencjaÅ‚u i potrzeb klienta (26)
  • 1.4. Prezentacja oferty (35)
  • 1.5. Zamykanie sprzedaży i zakoÅ„czenie spotkania (56)
  • 1.6. DziaÅ‚ania po wizycie handlowej (65)

RozdziaÅ‚ 2. Negocjacje dla handlowców (69)

  • 2.1. Dwa rodzaje negocjacji - dwa odmienne Å›wiaty (69)
  • 2.2. PrawidÅ‚owe negocjowanie problemowe i pozycyjne (75)
  • 2.3. Style negocjowania (84)
  • 2.4. Emocje w negocjacjach (89)
  • 2.5. Komunikacja w negocjacjach (97)
  • 2.6. Przygotowanie do negocjacji (100)
  • 2.7. Trudne sytuacje w negocjacjach (115)
  • 2.8. Dobre strony reguÅ‚ wywierania wpÅ‚ywu i manipulacja (119)

Rozdział 3. Jak poprowadzić skuteczną prezentację na szerszym forum - wystąpienia publiczne (135)

  • 3.1. Przygotowanie do prezentacji (136)
  • 3.2. Jak ustalać treść wystÄ…pienia (138)
  • 3.3. Jaka ma być forma wystÄ…pienia? (139)
  • 3.4. Prezenter - najważniejszy element (148)

Rozdział 4. Co handlowiec powinien wiedzieć o produkcie i firmie (157)

  • 4.1. Co muszÄ™ wiedzieć o firmie? (157)
  • 4.2. Co przedstawiciel musi wiedzieć o produkcie - marketingowa koncepcja produktu (158)
  • 4.3. Opisujmy produkt jÄ™zykiem klienta (161)

Rozdział 5. Jak przedstawiciel może efektywnie zorganizować swoją pracę - czas, cele, priorytety (165)

  • 5.1. Matryca zarzÄ…dzania czasem (167)
  • 5.2. Stawianie sobie celów sprzedażowych (168)
  • 5.3. Priorytety zadaÅ„ (170)
  • 5.4. Pożeracze czasu - jak sobie z nimi radzić? (173)
  • 5.5. Praktyczne narzÄ™dzia zarzÄ…dzania czasem (179)
  • 5.6. Delegowanie zadaÅ„ (181)

Część II. Kompetencje psychologiczne w zwiększaniu skuteczności handlowca

Rozdział 6. Klient też człowiek, czyli jak przedstawiciel może budować relacje (187)

  • 6.1. Czego klient nie lubi (188)
  • 6.2. Jak budować wiarygodność w oczach klienta (191)
  • 6.3. Typologia zachowaÅ„ klienta (195)
  • 6.4. Jak wykorzystać typologiÄ™ zachowaÅ„ (198)
  • 6.5. Trudne sytuacje jako szansa (201)

Rozdział 7. Asertywność handlowca to znacznie więcej niż umiejętność odmawiania (205)

  • 7.1. Czym naprawdÄ™ jest asertywność? (206)
  • 7.2. Dlaczego handlowcy nie zachowujÄ… siÄ™ asertywnie? (208)
  • 7.3. Jakie sÄ… warunki asertywnoÅ›ci? (209)
  • 7.4. Jaki jest zwiÄ…zek postawy wobec siebie i innych z asertywnoÅ›ciÄ…? (210)
  • 7.5. Idee irracjonalne (212)
  • 7.6. Dialog wewnÄ™trzny (215)
  • 7.7. Techniki wspomagajÄ…ce asertywność (217)
  • 7.8. Jak postÄ™pować z osobami, które nie zachowujÄ… siÄ™ asertywnie (219)

Rozdział 8. Jak przedstawiciel może sobie radzić z negatywnymi emocjami? (221)

Rozdział 9. Wypalenie zawodowe - jak przedstawiciel może go uniknąć? (231)

  • 9.1. Po czym poznamy wypalenie? (231)
  • 9.2. SkÄ…d siÄ™ bierze wypalenie zawodowe? (233)
  • 9.3. Jak przeciwdziaÅ‚ać wypaleniu? (241)

Rozdział 10. Jak rozwiązywać konflikty (259)

  • 10.1. Czym jest konflikt? (259)
  • 10.2. Przyczyny konfliktów (261)
  • 10.3. Rodzaje konfliktów (266)
  • 10.4. BÅ‚Ä™dy w rozwiÄ…zywaniu konfliktów (266)
  • 10.5. Jak zapobiegać niepotrzebnym konfliktom (269)
  • 10.6. Jak rozwiÄ…zywać konflikty (273)
  • 10.7. Pomoc osób trzecich w rozwiÄ…zywaniu konfliktów (278)

RozdziaÅ‚ 11. BÅ‚Ä™dy szefów sprzedaży w pracy z handlowcami (281)

Dodaj do koszyka Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.