Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji - Onepress
ISBN: 978-83-246-4259-5
stron: 288, Format: ebook
Data wydania: 2011-12-30
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 26,95 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-22,05 zł)
Sprzedawcy szkiełko i oko
- Abecadło każdego handlowca, czyli twarde umiejętności sprzedażowe
- Handlowa poezja, czyli umiejętności społeczne i organizacyjne
Ludzie sprzedajÄ… ludziom.Guccio Gucci
Ojciec-zaÅ‚ożyciel firmy Gucci wiedziaÅ‚, co mówi, gdy w trzech sÅ‚owach streÅ›ciÅ‚, na czym naprawdÄ™ polega proces sprzedaży. Sprzedawanie to nie tajne techniki, dziÄ™ki którym wciÅ›niesz wszystko każdemu. To nie tabelki, analizy, wykresy. W każdym razie nie tylko. Prawda jest taka, że nie zostaniesz dobrym handlowcem, póki do warsztatu twardych umiejÄ™tnoÅ›ci sprzedażowych nie doÅ‚ożysz… serca. Skuteczne handlowanie opiera siÄ™ bowiem przede wszystkim na umiejÄ™tnoÅ›ci pracy z klientem, chÄ™ci niesienia pomocy, gotowoÅ›ci do prowadzenia dialogu. Innymi sÅ‚owy, w procesie sprzedaży umiejÄ™tnoÅ›ci handlowe trzeba poÅ‚Ä…czyć ze spoÅ‚ecznymi.
Zawód: handlowiec to niezbÄ™dnik wiedzy o sprzedawaniu, powstaÅ‚y w oparciu o umiejÄ™tnoÅ›ci i doÅ›wiadczenia Andrzeja Niemczyka oraz Mariusza KÄ™dzierskiego — wieloletnich handlowców i trenerów sprzedaży. PiszÄ…c tÄ™ książkÄ™, autorzy korzystali z pomocy kilku tysiÄ™cy przedstawicieli handlowych i szefów sprzedaży, którzy zdecydowali siÄ™ podzielić obserwacjami poczynionymi w trakcie swej trudnej, ale ciekawej pracy. Pracy handlowca. Proponujemy Ci zatem książkÄ™ pisanÄ… przez zawodowców dla zawodowców.
Skrzydełko lewe
Ile jest dróg do osiÄ…gniÄ™cia celu w sprzedaży? PoczÄ…tkujÄ…cy handlowiec widzi nieskoÅ„czenie wiele możliwoÅ›ci, doÅ›wiadczony natomiast dostrzeże ich tylko kilka... Tam, gdzie koÅ„czy siÄ™ naiwna wiara w skuteczność prostych manipulacji, tam zaczyna siÄ™ wiedza pÅ‚ynÄ…ca z wielu godzin pracy z klientem. Zawód: handlowiec nie czaruje ani nie upraszcza, bo nic nie zastÄ…pi rzetelnej budowy zdrowych relacji. To wielobranżowość praktycznych przykÅ‚adów czyni tÄ™ książkÄ™ zestawem narzÄ™dzi do wykorzystania od zaraz. Dla każdego poważnego handlowca i menedżera sprzedaży. Marcin Merta, menadżer i trener rozwoju
Skrzydełko prawe
Osoby które kupowały "Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji eBook -- spis treści
Wstęp (9)
Część I. Dzień po dniu - codzienna praca handlowca
Rozdział 1. Schemat wizyty handlowej - konieczność czy bezsens? Prawidłowe podejście do wizyty handlowej (13)
- 1.1. Konflikt handlowców z przeÅ‚ożonymi (14)
- 1.2. Otwarcie spotkania - więcej szans, niż to się wydaje (21)
- 1.3. Badanie potencjału i potrzeb klienta (26)
- 1.4. Prezentacja oferty (35)
- 1.5. Zamykanie sprzedaży i zakończenie spotkania (56)
- 1.6. Działania po wizycie handlowej (65)
RozdziaÅ‚ 2. Negocjacje dla handlowców (69)
- 2.1. Dwa rodzaje negocjacji - dwa odmienne światy (69)
- 2.2. Prawidłowe negocjowanie problemowe i pozycyjne (75)
- 2.3. Style negocjowania (84)
- 2.4. Emocje w negocjacjach (89)
- 2.5. Komunikacja w negocjacjach (97)
- 2.6. Przygotowanie do negocjacji (100)
- 2.7. Trudne sytuacje w negocjacjach (115)
- 2.8. Dobre strony reguł wywierania wpływu i manipulacja (119)
Rozdział 3. Jak poprowadzić skuteczną prezentację na szerszym forum - wystąpienia publiczne (135)
- 3.1. Przygotowanie do prezentacji (136)
- 3.2. Jak ustalać treść wystąpienia (138)
- 3.3. Jaka ma być forma wystąpienia? (139)
- 3.4. Prezenter - najważniejszy element (148)
Rozdział 4. Co handlowiec powinien wiedzieć o produkcie i firmie (157)
- 4.1. Co muszę wiedzieć o firmie? (157)
- 4.2. Co przedstawiciel musi wiedzieć o produkcie - marketingowa koncepcja produktu (158)
- 4.3. Opisujmy produkt językiem klienta (161)
Rozdział 5. Jak przedstawiciel może efektywnie zorganizować swoją pracę - czas, cele, priorytety (165)
- 5.1. Matryca zarzÄ…dzania czasem (167)
- 5.2. Stawianie sobie celów sprzedażowych (168)
- 5.3. Priorytety zadań (170)
- 5.4. Pożeracze czasu - jak sobie z nimi radzić? (173)
- 5.5. Praktyczne narzędzia zarządzania czasem (179)
- 5.6. Delegowanie zadań (181)
Część II. Kompetencje psychologiczne w zwiększaniu skuteczności handlowca
Rozdział 6. Klient też człowiek, czyli jak przedstawiciel może budować relacje (187)
- 6.1. Czego klient nie lubi (188)
- 6.2. Jak budować wiarygodność w oczach klienta (191)
- 6.3. Typologia zachowań klienta (195)
- 6.4. Jak wykorzystać typologię zachowań (198)
- 6.5. Trudne sytuacje jako szansa (201)
Rozdział 7. Asertywność handlowca to znacznie więcej niż umiejętność odmawiania (205)
- 7.1. Czym naprawdę jest asertywność? (206)
- 7.2. Dlaczego handlowcy nie zachowujÄ… siÄ™ asertywnie? (208)
- 7.3. Jakie są warunki asertywności? (209)
- 7.4. Jaki jest związek postawy wobec siebie i innych z asertywnością? (210)
- 7.5. Idee irracjonalne (212)
- 7.6. Dialog wewnętrzny (215)
- 7.7. Techniki wspomagające asertywność (217)
- 7.8. Jak postÄ™pować z osobami, które nie zachowujÄ… siÄ™ asertywnie (219)
Rozdział 8. Jak przedstawiciel może sobie radzić z negatywnymi emocjami? (221)
Rozdział 9. Wypalenie zawodowe - jak przedstawiciel może go uniknąć? (231)
- 9.1. Po czym poznamy wypalenie? (231)
- 9.2. SkÄ…d siÄ™ bierze wypalenie zawodowe? (233)
- 9.3. Jak przeciwdziałać wypaleniu? (241)
Rozdział 10. Jak rozwiązywać konflikty (259)
- 10.1. Czym jest konflikt? (259)
- 10.2. Przyczyny konfliktów (261)
- 10.3. Rodzaje konfliktów (266)
- 10.4. BÅ‚Ä™dy w rozwiÄ…zywaniu konfliktów (266)
- 10.5. Jak zapobiegać niepotrzebnym konfliktom (269)
- 10.6. Jak rozwiązywać konflikty (273)
- 10.7. Pomoc osób trzecich w rozwiÄ…zywaniu konfliktów (278)
RozdziaÅ‚ 11. BÅ‚Ä™dy szefów sprzedaży w pracy z handlowcami (281)