reklama - zainteresowany?

Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami - Onepress

Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami
Autor: David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. Galford
Tytuł oryginału: The Trusted Advisor
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-2925-1
stron: 280, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2011-02-03
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,90 zł

Dodaj do koszyka Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami

Tagi: Obsługa klienta

Klucz do serca każdego klienta

  • Poznaj zasady tworzenia trwaÅ‚ych relacji
  • Stosuj postawy gwarantujÄ…ce skuteczność w dziaÅ‚aniu
  • Praktykuj pięć etapów budowania zaufania
Oto książka, która trafia w samo sedno i doskonale opisuje istotę działalności doradczej. Ta przełomowa książka to lektura obowiązkowa.
profesor Charles Fombrun,
Leonard N. Stern School of Business, Uniwersytet Nowojorski
Zaufanie to klucz, za pomocą którego można otworzyć drzwi bezcennego dialogu z klientami. Ta książka wyjaśnia, jak nawiązać relacje, które można potem podtrzymywać przez całe życie.
James E. Copeland jr,
dyrektor generalny Deloitte & Touche, Deloitte Touche Tomatsu
To genialna, a zarazem praktyczna książka. Paradoksalnie dziś, w naszym szalonym świecie, zaufanie ma większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej.
Tom Peters,
autor książki Profesjonalna firma usługowa

Niegdyś relacje między klientem a dostawcą usług profesjonalnych oparte były na niepodważalnym zaufaniu. Stanowiło ono fundament, na którym powstawały i rozwijały się wielkie firmy oraz instytucje. Chociaż tamte czasy prawdopodobnie już nigdy nie wrócą, zaufanie nadal jest niezwykle potrzebne. Dzisiaj trzeba sobie jednak na nie zapracować, a następnie podtrzymywać je przez cały okres trwania profesjonalnej kariery.

Ta książka prezentuje nowe spojrzenie na kwestię relacji opartych na zaufaniu. Autorzy analizują zaufanie jako proces, który ma swój początek i koniec oraz może ulec wypaczeniu. Pokazują, jak należy go wspierać i jak skorzystać ze zdobywanych doświadczeń. Pokazują również, jak opierając się na zaufaniu, zapewnić sobie różnego rodzaju korzyści.

Znajdziesz tu także zakres kluczowych kompetencji, charakterystycznych dla zaufanych doradców, wytyczne do budowania zaufania oraz umiejętności niezbędne dla skutecznego przeprowadzenia tego procesu. Dowiesz się, w jaki sposób można ocenić bieżący poziom zaufania w danej relacji, jak zapracować sobie na większe zaufanie i jak dać klientowi do zrozumienia, że się na to zaufanie zasługuje.

  • Jak funkcjonujÄ… mechanizmy zaufania?
  • Jak sprawić, aby odbiorca wysÅ‚uchaÅ‚ Twojej rady?
  • Jak doskonalić umiejÄ™tnoÅ›ci w zakresie sÅ‚uchania?
  • Jak radzić sobie z różnymi typami klientów?
  • Jak budować zaufanie, kiedy nie realizuje siÄ™ zlecenia dla klienta?

Dodaj do koszyka Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami

Spis treści

Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami -- spis treści

Wprowadzenie (11)

Jak korzystać z tej książki (15)

Część pierwsza: O zaufaniu (17)

  • 1. Krótki przeglÄ…d (19)
    Na jakie korzyści mógłbyś liczyć, gdyby klienci bardziej Ci ufali? Jakie są najważniejsze cechy wyróżniające zaufanego doradcę?
  • 2. Kogo można nazwać zaufanym doradcÄ…? (23)
    Cóż takiego robią wszyscy zaufani doradcy?
  • 3. Zdobywanie zaufania (35)
    Jak funkcjonujÄ… mechanizmy zaufania?
  • 4. Udzielanie rad (47)
    Jak sprawić, aby odbiorca wysłuchał Twojej rady?
  • 5. Sztuka uwodzenia, czyli budowanie relacji (59)
    Zasady budowania silnych relacji
  • 6. Znaczenie mentalnoÅ›ci (73)
    Jaka postawa gwarantuje skuteczność w działaniu?
  • 7. Szczerość czy technika? (81)
    Czy naprawdę trzeba interesować się sprawami tych, którym się doradza?

Część druga: Zdobywanie zaufania - podejście usystematyzowane (91)

  • 8. Równanie zaufania (93)
    Cztery kluczowe czynniki, od których zależy poziom zaufania
  • 9. Budowanie zaufania (111)
    Pięć etapów budowania zaufania
  • 10. Zaangażowanie (119)
    Jak przekonać klienta do podjęcia dyskusji?
  • 11. Sztuka sÅ‚uchania (127)
    Jak doskonalić umiejętności w zakresie słuchania?
  • 12. Przedstawianie problemów w kontekÅ›cie (137)
    Jak możesz pomóc klientowi spojrzeć na dotychczasowy problem z nowej perspektywy?
  • 13. Tworzenie wizji alternatywnej rzeczywistoÅ›ci (147)
    Jak możesz pomóc klientowi wyjaśnić, o co naprawdę mu chodzi?
  • 14. ZobowiÄ…zanie (153)
    Jak zyskać pewność, że klient podejmie wszystkie działania, żeby rozwiązać swój problem?

Część trzecia: Zaufanie w praktyce (163)

  • 15. Co w tym takiego trudnego? (165)
    Dlaczego prawdziwe relacje oparte na zaufaniu należą do rzadkości?
  • 16. Różne typy klientów (183)
    Jak radzić sobie z różnymi typami klientów?
  • 17. PodejÅ›cie porucznika Columbo (195)
    Czego możemy się nauczyć od nieortodoksyjnego człowieka sukcesu?
  • 18. Znaczenie zaufania na etapie zdobywania zlecenia (199)
    Jak budować zaufanie na początku relacji?
  • 19. Zdobywanie zaufania w zwiÄ…zku z realizacjÄ… bieżącego zadania (205)
    Jak pracować nad zadaniem w taki sposób, aby jednocześnie wzmacniać zaufanie?
  • 20. Odzyskiwanie zaufania bez zwiÄ…zku z realizacjÄ… bieżącego zadania (213)
    Jak budować zaufanie, kiedy akurat nie realizuje się zlecenia dla klienta?
  • 21. Sprzedaż krzyżowa (221)
    Dlaczego sprzedaż krzyżowa to tak wielkie wyzwanie i co można na to poradzić?
  • 22. Lista najszybszych i najskuteczniejszych sposobów na pozyskanie zaufania (235)
    Które sprawy są najważniejsze i na czym należy się skupić w pierwszej kolejności?

Dodatek: Zestawienie naszych list (243)

Podziękowania (267)

Źródła i literatura (269)

O autorach (273)

Dodaj do koszyka Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.