reklama - zainteresowany?

Zarządzanie zespołem handlowym - Onepress

Zarządzanie zespołem handlowym
Autor: Ivan Bureš
Tytuł oryginału: Jak uspesne ridit prodejni tym
Tłumaczenie: Kamila Szymańska
ISBN: 978-83-246-0004-5
stron: 184, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2007-08-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,00 zł

Dodaj do koszyka Zarządzanie zespołem handlowym

Tagi: Sprzedaż | Zasoby ludzkie (HR)

Konsekwentna strategia + szósty zmysł

  • Test umiejÄ™tnoÅ›ci kandydata na handlowca (pytania, scoring, interpretacja wyników)
  • Wprowadzenie do sprzedaży nowych produktów
  • Tworzenie autentycznej kultury organizacyjnej, by zatrzymać najlepszych

Masz wybór. Swoim zespołem handlowym możesz zarządzać tak, jak używanym samochodem. Możesz zwalniać połowę handlowców po okresie próbnym. Możesz pod koniec każdego kwartału i półrocza wprowadzać atmosferę horroru, byleby tylko zrealizować niewykonalne plany sprzedaży. Możesz wygłaszać płomienne kazania i zakładać, że Twoi ludzie nie potrzebują żadnej innej motywacji.

Na szczęście istnieje też inna droga. Taka, która zaprowadzi Cię dalej niż do następnego zakrętu. Twój zespół handlowców reaguje na wszystko, co robisz -- i ma ograniczoną wytrzymałość na destruktywne bodźce. Taka grupa osiąga wyniki tym lepsze, im lepiej zadbasz o każdy jej element. I niekoniecznie wymaga to wypracowywania wszystkiego od podstaw: możesz wykorzystać "części gotowe" -- sprawdzone metody postępowania najlepszych szefów sprzedaży we wszystkich kluczowych aspektach ich pracy. Oto one:

  • rekrutacja handlowców: badanie kompetencji osobistych i zawodowych,
  • tworzenie indywidualnych planów motywacyjnych: szkolenia, premie, dodatki do pensji,
  • stabilizowanie wyników sprzedaży w dÅ‚ugim okresie,
  • budżetowanie w dziale handlowym,
  • tworzenie wykonalnych i motywujÄ…cych planów sprzedaży,
  • korzystanie z narzÄ™dzi informatycznych w dziale handlowym.

Oby zrobił jeszcze 100 tysięcy, zanim się rozpadnie...

Dodaj do koszyka Zarządzanie zespołem handlowym

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie zespołem handlowym", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Zarządzanie zespołem handlowym

Spis treści

Zarządzanie zespołem handlowym -- spis treści

Przedmowa (5)

1. Wybór przedstawicieli handlowych (7)

  • 1.1. NiezbÄ™dne cechy osobowoÅ›ci (7)
  • 1.2. UmiejÄ™tnoÅ›ci handlowe, które można ksztaÅ‚tować (11)
  • 1.3. Profesjonalna wiedza na temat produktu (14)
  • 1.4. Test (17)
  • 1.5. Rozmowa kwalifikacyjna (21)
  • 1.6. Wybór koÅ„cowy (24)

2. Szkolenie przedstawicieli handlowych (27)

  • 2.1. Przyswojenie informacji (27)
  • 2.2. Szkolenia psychologiczne (miÄ™kkie) i merytoryczne (twarde) (31)
  • 2.3. Diagnozowanie potrzeb klienta (36)
  • 2.4. Przygotowanie i prezentacja oferty (39)
  • 2.5. Pokonywanie trudnoÅ›ci (odpowiadanie na zarzuty, uwagi) (42)
  • 2.6. ZakoÅ„czenie transakcji handlowej (46)

3. Plan sprzedaży (51)

  • 3.1. Trzy skÅ‚adniki wzrostu poziomu sprzedaży (51)
  • 3.2. ZwiÄ…zek miÄ™dzy planem marketingowym i planem sprzedaży (54)
  • 3.3. Formalne dziaÅ‚ania przy ustalaniu planu handlowego (58)
  • 3.4. Sprawdzanie wielkoÅ›ci rynku (60)
  • 3.5. Planowanie stanu pÅ‚ynnoÅ›ci gotówkowej (62)
  • 3.6. Korekta planu (65)

4. Organizacja i budżet (67)

  • 4.1. Planowanie kosztów sprzedaży (67)
  • 4.2. Centralizacja i departamentalizacja sprzedaży (71)
  • 4.3. Koegzystencja produktów powszechnego użytku i specjalnych (73)
  • 4.4. Zaplecze (75)
  • 4.5. Specyfika sprzedaży za poÅ›rednictwem sieci dystrybucyjnej (79)
  • 4.6. Franchising (83)

5. Motywacja i wynagradzanie (85)

  • 5.1. Rozdzielenie kwot sprzedaży (celów finansowych) (85)
  • 5.2. Prowizje bezpoÅ›rednie i poÅ›rednie w mieszanym systemie wynagrodzeÅ„ (88)
  • 5.3. Motywacyjny potencjaÅ‚ Å›rodków wyjazdowych (93)
  • 5.4. Piramidowy system wynagrodzeÅ„ (97)
  • 5.5. Utrzymywanie dobrej formy psychicznej (100)
  • 5.6. Współzawodnictwo zwiÄ™ksza zainteresowanie pracÄ… (104)

6. Narady (107)

  • 6.1. Przygotowanie (107)
  • 6.2. Wzbudzenie zainteresowania i podtrzymanie uwagi (110)
  • 6.3. Brainstorming - "puszczanie wodzy fantazji" (113)
  • 6.4. Wystawy i targi (116)
  • 6.5. Remanent informacyjny (118)
  • 6.6. Ocena narad (121)

7. Stabilizacja efektywności sprzedaży (125)

  • 7.1. Sprzedaż nie oznacza bicia rekordów za wszelkÄ… cenÄ™ (125)
  • 7.2. Sezonowe wskaźniki nie mówiÄ… caÅ‚ej prawdy, ale nie kÅ‚amiÄ… (128)
  • 7.3. Rachunek prawdopodobieÅ„stwa - ile pewnoÅ›ci jest w niepewnoÅ›ci (131)
  • 7.4. Wyznaczenie poziomu zadowolenia klienta (133)
  • 7.5. Operacyjne ukierunkowywanie popytu (136)
  • 7.6. Klient wewnÄ™trzny (139)

8. Skok kierownika sprzedaży i jego zespołu w XXI wiek (143)

  • 8.1. ZarzÄ…dzanie komputerowe (ZK) - rewolucja w zarzÄ…dzaniu sprzedażą (143)
  • 8.2. ZK umożliwia solidnÄ… i przejrzystÄ… ewidencjÄ™ klientów (146)
  • 8.3. ZK umożliwia bieżącÄ… aktualizacjÄ™ danych o poczynaniach przedstawicieli handlowych (150)
  • 8.4. ZK dostarcza nam podstawowych informacji o wypÅ‚acalnoÅ›ci klientów (156)
  • 8.5. ZK na bieżąco reaguje na zachowania rynku (159)
  • 8.6. ZK systematycznie Å›ledzi poczynania konkurencji (162)

Zakończenie (167)

Skorowidz (171)

Dodaj do koszyka Zarządzanie zespołem handlowym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.