reklama - zainteresowany?

Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych - Onepress

Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych
ebook
Autor: Renata Lisowska
ISBN: 978-8-3796-9391-7
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2014-12-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,72 zł (poprzednio: 20,64 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,92 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych

Tagi: ZarzÄ…dzanie projektami | Zasoby ludzkie (HR)

Głównym celem stawianym sobie przez autorów pracy jest ocena kierunku i siły wpływu kluczowych czynników rozwoju MSP oraz określenie przesłanek zarządzania rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych.
Na podstawie przeprowadzonych studiów literaturowych dokonano identyfikacji cech obszaru zmarginalizowanego, jak również klasyfikacji czynników rozwoju maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstw z uwzglÄ™dnieniem specyfiki tego obszaru. Zidentyfikowano dwie grupy czynników – wewnÄ™trzne i zewnÄ™trzne, o charakterze pozytywnym (stymulatory) oraz negatywnym (bariery).

Dodaj do koszyka Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych", wybierały także:

  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone
  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Szef, którego szukamy. Rzecz o odpowiedzialnoÅ›ci
  • MS Project 2013 dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych

Spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.