reklama - zainteresowany?

Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych - Onepress

Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych
ebook
Autor: Renata Lisowska
ISBN: 978-8-3796-9391-7
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2014-12-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,72 zł (poprzednio: 20,64 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,92 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych

Tagi: ZarzÄ…dzanie projektami | Zasoby ludzkie (HR)

Głównym celem stawianym sobie przez autorów pracy jest ocena kierunku i siły wpływu kluczowych czynników rozwoju MSP oraz określenie przesłanek zarządzania rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych.
Na podstawie przeprowadzonych studiów literaturowych dokonano identyfikacji cech obszaru zmarginalizowanego, jak również klasyfikacji czynników rozwoju maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstw z uwzglÄ™dnieniem specyfiki tego obszaru. Zidentyfikowano dwie grupy czynników – wewnÄ™trzne i zewnÄ™trzne, o charakterze pozytywnym (stymulatory) oraz negatywnym (bariery).

Dodaj do koszyka Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych", wybierały także:

  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone
  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Szef, którego szukamy. Rzecz o odpowiedzialnoÅ›ci
  • MS Project 2013 dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych

Spis treści

Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych eBook -- spis treści

Wstęp ---7

1. Obszary zmarginalizowane i ich struktura w Polsce ---13
1.1. Obszary zmarginalizowane – podstawowe pojÄ™cia i definicje ---13
1.2. Dysproporcje w rozwoju regionów a obszary zmarginalizowane ---18
1.3. Delimitacja obszarów zmarginalizowanych ---32

2. Regionalna przestrzeń małych i średnich przedsiębiorstw ---39
2.1. Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce regionu ---39
2.2. Charakterystyka liczby małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce ---49
2.3. MaÅ‚e i Å›rednie przedsiÄ™biorstwa a rozwój obszarów zmarginalizowanych ---56

3. Determinanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych ---67
3.1. Teorie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw ---67
3.2. Uwarunkowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw ---76
3.2.1. Klasyfikacja uwarunkowań ---76
3.2.2. Uwarunkowania wewnętrzne ---78
3.2.3. Uwarunkowania zewnętrzne ---89
3.3. Stymulatory i bariery rozwoju maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstw w Polsce – wyniki dotychczasowych badaÅ„ ---99
3.4. Budowa modelu zależności pomiędzy uwarunkowaniami a rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych ---111

4. Procesy rozwojowe małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach rozwiniętych i zmarginalizowanych. Rezultaty badań ---117
4.1. Organizacja i metodyka badań ---117
4.2. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw ---120
4.3. Dynamika rozwojowa badanych przedsiębiorstw ---125
4.4. Priorytety rozwojowe i stosowane przewagi konkurencyjne ---130
4.5. Uwarunkowania zewnÄ™trzne – stymulatory i bariery ---141
4.6. Uwarunkowania wewnÄ™trzne – stymulatory i bariery ---157

5. Funkcjonowanie i rozwój maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstw w obszarach zmarginalizowanych – implikacje dla zarzÄ…dzania ---167
5.1. WpÅ‚yw marginalizacji obszaru na rozwój maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstw ---167
5.2. Instytucje otoczenia biznesu w obszarach zmarginalizowanych ---188
5.3. Problemy zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami zlokalizowanymi w obszarach zmarginalizowanych ---205
5.4. Wnioski z badań ---219

Zakończenie ---225
Bibliografia ---229
Spis tabel ---247
Spis rysunków ---251
Od Redakcji ---255

Dodaj do koszyka Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.