reklama - zainteresowany?

Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone - Onepress

Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
mp3
Autor: Michał Bartyzel
ISBN: 978-83-283-6886-6
stron: 280, Format: mp3
Data wydania: 2020-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 53,75 zł)
Oszczędzasz: 76% (-40,85 zł)

Dodaj do koszyka Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone

Tagi: Komunikacja i negocjacje | ZarzÄ…dzanie projektami

Przy tworzeniu projektów informatycznych ludzie muszÄ… umieć siÄ™ dogadać. Brak wspólnej wizji, Å›wiadomoÅ›ci istnienia innych perspektyw czy zrozumienia potrzeb pomiÄ™dzy wspóÅ‚pracujÄ…cymi stronami zawsze prowadzi do porażki. Tym bardziej w Å›rodowisku Agile, gdzie ludzie ze Å›wiata biznesu i developerzy pracujÄ… razem, zdolność do skutecznej komunikacji staje siÄ™ niezwykle ważna. Można nawet powiedzieć, że umiejÄ™tnoÅ›ci miÄ™kkie majÄ… tam wiÄ™ksze znaczenie niż umiejÄ™tnoÅ›ci techniczne, które Å‚atwiej zdobyć.

Skuteczna komunikacja to taka sama umiejÄ™tność jak jazda samochodem czy programowanie. MichaÅ‚ Bartyzel doskonale to pokazuje, rozkÅ‚adajÄ…c caÅ‚y proces rozmowy na proste elementy. DziÄ™ki temu czytelnik może nauczyć siÄ™ rozpoznawać wzorce i dopasowywać odpowiednie techniki do kontekstu rozmowy. Autor posÅ‚uguje siÄ™ prostym i zrozumiaÅ‚ym jÄ™zykiem, uważnie wybiera najważniejsze aspekty tematów z pogranicza psychologii i coachingu. NarzÄ™dzia, które czytelnik dostaje do rÄ™ki, można od razu wykorzystać w pracy.

Oprogramowanie szyte na miarÄ™ wyróżnia siÄ™ spoÅ›ród pozycji o podobnej tematyce skupieniem na ludzkiej stronie tematu - w miejsce proponowania kolejnych szablonów i metod. Nie jest to kolejne tÅ‚umaczenie z jÄ™zyka angielskiego, ani próba zastosowania amerykaÅ„skich technik w polskich realiach. Liczne przykÅ‚ady zaczerpniÄ™te prosto z życia pokazujÄ…, jakie bÅ‚Ä™dy popeÅ‚niamy w codziennych rozmowach i jak można ich uniknąć. GwarantujÄ™, że niejeden raz uÅ›miechniesz siÄ™ podczas czytania zapisów rozmów.

Jest to książka promująca pierwszy punkt Manifestu Agile: ludzie i ich interakcje ponad procesy i narzędzia. Polecam ją gorąco wszystkim osobom zaangażowanym w pracę nad projektami informatycznymi wytwarzanymi w relacji klient-dostawca albo na wewnętrzne potrzeby organizacji.

Krystian Kaczor, Agile Coach, trener, autor książki Scrum i nie tylko

Dodaj do koszyka Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone

Dodaj do koszyka Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone

Spis treści

Dodaj do koszyka Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.