reklama - zainteresowany?

Zarządzanie projektami. Studium przypadków - Onepress

Zarządzanie projektami. Studium przypadków
Autor: Harold Kerzner
Tytuł oryginału: Project Management Case Studies
Tłumaczenie: Jarosław Dobrzański (rozdz. 11 - 13, 16), Sławomir Dzieniszewski (rozdz. 1 - 10, 14, 15)
ISBN: 83-7361-658-6
stron: 392, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2005-02-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,90 zł

Dodaj do koszyka Zarządzanie projektami. Studium przypadków

Tagi: Zarządzanie projektami

Nauka przez przykłady jest chyba najskuteczniejszą metodą zdobywania wiedzy i umiejętności. Konfrontacja wiedzy teoretycznej z prawdziwymi problemami zdecydowanie ułatwia przyswojenie i zrozumienie wiadomości dotyczących zarządzania projektami. Analizując przypadki prawdziwych projektów, można zrozumieć zasady kierowania nimi w różnych branżach przemysłu, poznać metodologie i praktyki zarządzania, a także ustrzec się błędów, które popełnili kierownicy opisywanych projektów.

"Zarządzanie projektami. Studium przypadków" to zbiór przykładów ilustrujących różne problemy związane z zarządzaniem projektami. Zebrał i opracował je Roddy Mullin -- jeden z najsłynniejszych i najbardziej poważanych autorytetów w dziedzinie zarządzania projektami. Ponad sześćdziesiąt przykładów ilustruje sposoby realizowania projektów przez różne firmy, prezentując jednocześnie różne pułapki związane z zarządzaniem projektami, pojawiające się w rzeczywistym świecie.

  • Metodologie zarządzania projektami
  • Wdrażanie zarządzania projektami
  • Styl działania firmy i jego związek ze strategią zarządzania projektami
  • Struktury organizacyjne zarządzania projektami
  • Planowanie projektów i korzystanie z zasobów
  • Przygotowanie harmonogramu
  • Realizacja projektu
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Zmiany zakresu projektu

Dodaj do koszyka Zarządzanie projektami. Studium przypadków

Spis treści

Zarz

Dodaj do koszyka Zarządzanie projektami. Studium przypadków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.