reklama - zainteresowany?

Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola - Onepress

Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola
Autor: Cybulski Krzysztof
ISBN: 978-8-3011-6357-0
stron: 286, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,45 zł (poprzednio: 58,87 zł)
Oszczędzasz: 16% (-9,42 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola

Tagi: Sprzedaż | Zarządzanie

Zarządzanie działem sprzedaży firmy

 

Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!

Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.

Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak:

 

  • znaczenie i rola personelu sprzedaży;
  • formułowanie strategii sprzedaży;
  • organizowanie procesu sprzedaży;
  • kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców;
  • kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.

 

Dodatkowymi walorami podręcznika są:

 

  • przejrzysta struktura wykładu i przystępny język,
  • duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
  • liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia,
  • słowniczek ważniejszych terminów,
  • indeks rzeczowy,
  • bogata bibliografia.

 

Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.

Dodaj do koszyka Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków
  • Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki

Dodaj do koszyka Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola

Spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.