Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II - Onepress

Tytuł oryginału: Essentials of Supply Chain Management, 2nd Edition
Tłumaczenie: Michał Lipa
ISBN: 978-83-246-3082-0
stron: 280, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 54,90 zł
Każde ogniwo we właściwym miejscu
- Nowe techniki zarządzania łańcuchem dostaw
 - Praktyczne przykłady, rysunki oraz opisy najlepszych sposobów postępowania
 - Aktualne strategie i technologie wspomagające
 
Biznesowa reakcja łańcuchowa
Zarządzanie łańcuchem dostaw to niezwykłe wyzwanie, które wymaga profesjonalnej wiedzy oraz zastosowania odpowiednich narzędzi. Ten zwięzły podręcznik oferuje przegląd najważniejszych koncepcji i technik zarządzania. Zorganizowany jest w sposób przejrzysty i przystępny, a ponadto jego autor posługuje się łatwym w odbiorze językiem. Wartość tej książki docenią zarówno osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z zarządzaniem łańcuchem dostaw, jak i specjaliści pragnący pogłębić wiedzę - w tym dyrektorzy odpowiedzialni za dobór właściwych rozwiązań oraz menedżerowie i pracownicy tworzący jakąś część łańcucha czy zarządzający nią.
Ta książka została zaprojektowana w taki sposób, aby dać Ci solidne podstawy zarządzania łańcuchem dostaw. Poznasz najważniejsze zasady i operacje decydujące o kształcie każdego łańcucha. Dowiesz się wszystkiego na temat technik, technologii i mierników służących do doskonalenia wewnętrznych operacji oraz skutecznego koordynowania działań z klientami i dostawcami, wśród których funkcjonuje Twoja firma. Nauczysz się również rozpoznawać szanse związane z łańcuchem dostaw i wykorzystywać je w jak największym stopniu. Przedstawione w książce studia przypadków ilustrują problemy dotyczące zarządzania łańcuchem dostaw, zawierają ich rozwiązania i stanowią praktyczne podsumowanie wszelkich pojawiających się tu informacji.
- Wykorzystaj najnowsze technologie, aby zwiększyć efektywność i elastyczność łańcucha.
 - Dostosuj swój łańcuch dostaw do wymagań współczesnego rynku.
 - Naucz się doskonalić łańcuch dostaw i zdobądź przewagę konkurencyjną.
 - Rozpracuj systemy informatyczne wspomagające działanie łańcucha.
 - Poznaj i odpowiednio dobieraj mierniki wydajności łańcucha dostaw.
 - Odkryj nowe trendy i techniki, takie jak RFID oraz BPM.
 - Dowiedz się, jak tworzyć i wykorzystywać łańcuchy dostaw w celu osiągnięcia sukcesu w dynamicznej, globalnej gospodarce.
 
Osoby które kupowały "Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II", wybierały także:
- Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
 - GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
 - Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
 - Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
 - Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
 
Spis treści
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II -- spis treści
Przedmowa  (7)
 
Podziękowania  (11)
 
1.  Podstawowe pojęcia dotyczące zarządzania łańcuchem dostaw  (13)
 
2.  Operacje w ramach łańcucha dostaw: planowanie i zaopatrzenie  (51)
 
3.  Operacje w ramach łańcucha dostaw: wytwarzanie i dostarczanie  (83)
 
4.  Wykorzystanie technologii informatycznej  (109)
 
5.  Mierniki wydajności łańcucha dostaw  (137)
 
6.  Koordynacja działań w łańcuchu dostaw  (171)
 
7.  Poszukiwanie nowych szans w łańcuchu dostaw  (197)
 
8.  Tworzenie łańcuchów dostaw w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej  (229)
 
9.  Zapowiedź łańcuchów dostaw działających w czasie rzeczywistym  (261)
 
Skorowidz  (276)
       





