Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II - Onepress
Tytuł oryginału: Essentials of Supply Chain Management, 2nd Edition
Tłumaczenie: Michał Lipa
ISBN: 978-83-246-3082-0
stron: 280, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 54,90 zł
Każde ogniwo we właściwym miejscu
- Nowe techniki zarządzania łańcuchem dostaw
- Praktyczne przykłady, rysunki oraz opisy najlepszych sposobów postępowania
- Aktualne strategie i technologie wspomagajÄ…ce
Biznesowa reakcja łańcuchowa
Zarządzanie łańcuchem dostaw to niezwykłe wyzwanie, które wymaga profesjonalnej wiedzy oraz zastosowania odpowiednich narzędzi. Ten zwięzły podręcznik oferuje przegląd najważniejszych koncepcji i technik zarządzania. Zorganizowany jest w sposób przejrzysty i przystępny, a ponadto jego autor posługuje się łatwym w odbiorze językiem. Wartość tej książki docenią zarówno osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z zarządzaniem łańcuchem dostaw, jak i specjaliści pragnący pogłębić wiedzę - w tym dyrektorzy odpowiedzialni za dobór właściwych rozwiązań oraz menedżerowie i pracownicy tworzący jakąś część łańcucha czy zarządzający nią.
Ta książka została zaprojektowana w taki sposób, aby dać Ci solidne podstawy zarządzania łańcuchem dostaw. Poznasz najważniejsze zasady i operacje decydujące o kształcie każdego łańcucha. Dowiesz się wszystkiego na temat technik, technologii i mierników służących do doskonalenia wewnętrznych operacji oraz skutecznego koordynowania działań z klientami i dostawcami, wśród których funkcjonuje Twoja firma. Nauczysz się również rozpoznawać szanse związane z łańcuchem dostaw i wykorzystywać je w jak największym stopniu. Przedstawione w książce studia przypadków ilustrują problemy dotyczące zarządzania łańcuchem dostaw, zawierają ich rozwiązania i stanowią praktyczne podsumowanie wszelkich pojawiających się tu informacji.
- Wykorzystaj najnowsze technologie, aby zwiększyć efektywność i elastyczność łańcucha.
- Dostosuj swój łańcuch dostaw do wymagań współczesnego rynku.
- Naucz się doskonalić łańcuch dostaw i zdobądź przewagę konkurencyjną.
- Rozpracuj systemy informatyczne wspomagające działanie łańcucha.
- Poznaj i odpowiednio dobieraj mierniki wydajności łańcucha dostaw.
- Odkryj nowe trendy i techniki, takie jak RFID oraz BPM.
- Dowiedz się, jak tworzyć i wykorzystywać łańcuchy dostaw w celu osiągnięcia sukcesu w dynamicznej, globalnej gospodarce.
Osoby które kupowały "Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II", wybierały także:
- Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
Spis treści
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II -- spis treści
Przedmowa (7)
Podziękowania (11)
1. Podstawowe pojęcia dotyczące zarządzania łańcuchem dostaw (13)
2. Operacje w ramach łańcucha dostaw: planowanie i zaopatrzenie (51)
3. Operacje w ramach łańcucha dostaw: wytwarzanie i dostarczanie (83)
4. Wykorzystanie technologii informatycznej (109)
5. Mierniki wydajności łańcucha dostaw (137)
6. Koordynacja działań w łańcuchu dostaw (171)
7. Poszukiwanie nowych szans w łańcuchu dostaw (197)
8. Tworzenie łańcuchów dostaw w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej (229)
9. Zapowiedź łańcuchów dostaw działających w czasie rzeczywistym (261)
Skorowidz (276)