Zaprzyjaźnij się z klientem - Onepress
Autor: Cooper Birk, Cooper Scott, Grutzner Fritz
Tłumaczenie: Kamiński Arkadiusz
ISBN: 978-8-3264-3941-4
stron: 356, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 44,57 zł (poprzednio: 51,83 zł)
Oszczędzasz: 14% (-7,26 zł)
Tłumaczenie: Kamiński Arkadiusz
ISBN: 978-8-3264-3941-4
stron: 356, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 44,57 zł (poprzednio: 51,83 zł)
Oszczędzasz: 14% (-7,26 zł)
Tagi: Obsługa klienta
Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo.
Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym:
- zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów,
- odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy,
- umiejętnie wypromujesz swoją markę,
- staniesz się wiarygodny dla swoich klientów,
- klient zostanie z tobą na długo.
Osoby które kupowały "Zaprzyjaźnij się z klientem", wybierały także:
- Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą 34,90 zł, (17,45 zł -50%)