reklama - zainteresowany?

Wyzwania w zarzÄ…dzaniu kosztami i dokonaniami - Onepress

Wyzwania w zarzÄ…dzaniu kosztami i dokonaniami
ebook
Autor: Marcin Kowalewski
ISBN: 978-83-7695-841-5
stron: 155, Format: ebook
Data wydania: 2021-06-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,00 zł

Dodaj do koszyka Wyzwania w zarzÄ…dzaniu kosztami i dokonaniami

Tagi: Controlling

GÅ‚ównym celem monografii jest wskazanie na aktualne wyzwania i trendy w zarzÄ…dzaniu kosztami i dokonaniami. W publikacji zaprezentowano m.in. analizÄ™ podstaw determinujÄ…cych dojrzaÅ‚ość przedsiÄ™biorstw w domenie zarzÄ…dzania kosztami, wyniki badaÅ„ dojrzaÅ‚oÅ›ci w zarzÄ…dzaniu kosztami jako rezultat realizacji wybranych mikrofundamentów strategii przywództwa kosztowego, zagadnienia hipotetycznych kosztów finansowania w ocenie korzyÅ›ci podatkowych, kwestiÄ™ rachunku kosztów w Å›wietle zasobowej teorii przedsiÄ™biorstwa, rozważania poÅ›wiÄ™cone kosztom utraty wartoÅ›ci niefinansowych aktywów jako determinanty wyniku finansowego w przedsiÄ™biorstwach energetycznych, a także problematykÄ™ wpÅ‚ywu budżetowania kosztów na prowadzenie ksiÄ…g rachunkowych. Zagadnienia omówione w opracowaniu stanowiÄ… istotny punkt w dyskusji dotyczÄ…cej aktualnych wyzwaÅ„ stawianych systemom zarzÄ…dzania kosztami i dokonaniami na gruncie nauki i praktyki gospodarczej.

Dodaj do koszyka Wyzwania w zarzÄ…dzaniu kosztami i dokonaniami

 

Osoby które kupowały "Wyzwania w zarządzaniu kosztami i dokonaniami", wybierały także:

  • Kwalifikacja A.36. Część 2. Prowadzenie rachunkowoÅ›ci. PodrÄ™cznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowoÅ›ci
  • Mapy drogowe produktu - nowe podejÅ›cie. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewnoÅ›ci
  • Controlling w przykÅ‚adach. Poradnik praktyka
  • Åšrodki trwaÅ‚e - Poznaj nowe przepisy
  • ABC Excel 2010 PL

Dodaj do koszyka Wyzwania w zarzÄ…dzaniu kosztami i dokonaniami

Spis treści

Dodaj do koszyka Wyzwania w zarzÄ…dzaniu kosztami i dokonaniami

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.