reklama - zainteresowany?

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka - Onepress

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
Autor: Cialdini Robert B.
Tłumaczenie: Wojciszke Bogdan
ISBN: 978-8-3748-9493-7
stron: 328, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,48 zł (poprzednio: 44,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,26 zł)

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Perswazja i NLP

  • Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania?
  • Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji?
  • Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?
  • Jak obronić się przed wpływem innych na nasze dacyzje?

Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę, światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników, ekonomistów, wykładowców i nauczycieli.

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Spis treści

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.