reklama - zainteresowany?

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka - Onepress

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
Autor: Cialdini Robert B.
TÅ‚umaczenie: Wojciszke Bogdan
ISBN: 978-8-3748-9493-7
stron: 328, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,48 zł (poprzednio: 44,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,26 zł)

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Perswazja i NLP

  • Jak nakÅ‚onić innego czÅ‚owieka do zmiany sposobu postÄ™powania?
  • Jak zachÄ™cić go do podjÄ™cia lub zmiany decyzji?
  • Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnÄ…Å‚?
  • Jak obronić siÄ™ przed wpÅ‚ywem innych na nasze dacyzje?

JeÅ›li chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, siÄ™gnij po książkÄ™, Å›wiatowej sÅ‚awy eksperta w dziedzinie wywierania wpÅ‚ywu. Dowiesz siÄ™ z niej nie tylko, jak skutecznie wpÅ‚ywać na ludzi, ale także jak obronić siÄ™ przed niepożądanym wpÅ‚ywem. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujÄ…cych siÄ™ wpÅ‚ywaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników, ekonomistów, wykÅ‚adowców i nauczycieli.

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Spis treści

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.