reklama - zainteresowany?

WystÄ…pienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press - Onepress

WystÄ…pienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press
Autor: Harvard Business School Press, Nick Morgan
Tytuł oryginału: Giving Presentations
Tłumaczenie: Anna Kwaśniewska
ISBN: 978-83-246-1332-8
stron: 104, Format: 122x194, okładka: miękka
Data wydania: 2008-02-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,90 zł

Dodaj do koszyka WystÄ…pienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Prezentacje | Public Relations

Prezentuj swoje pomysły od najlepszej strony

  • NawiÄ…zanie kontaktu za sÅ‚uchaczami
  • Stosowanie odpowiednich Å›rodków przekazu
  • Techniki trwaÅ‚ego przyciÄ…gania uwagi
  • Reagowanie na trudne pytania

Kierowanie zespołem poprzez sensowną inspirację to rozwiązanie stosowane przez skutecznych menedżerów. Prezentacja jest narzędziem tyleż efektywnym, co zwykle niedocenianym. A przecież służy ona tak wielu celom jednocześnie. Jest najlepszym nośnikiem informacji. Skłania do dyskusji. Wzbudza chęć rozwiązywania problemów. Przede wszystkim jednak pobudza do działania. Nim zaczniesz się do niej przygotowywać, zastanów się, co chcesz osiągnąć, co przekazać, co uwypuklić. Kluczem do sukcesu jest dobranie odpowiednich narzędzi.

Sprawdź:

  • jakie reakcje wzbudzajÄ… Twoje pomysÅ‚y,
  • czy regularność spotkaÅ„ ma znaczenie,
  • w jaki sposób dobrać odpowiednie pomoce wizualne,
  • jak oddziaÅ‚ywać na odbiorców,
  • co warto jeszcze przeczytać.

Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Bądź menedżerem, który potrafi:

  • wpÅ‚ynąć na odbiorców i skutecznie sprzedać pomysÅ‚,
  • przygotować inspirujÄ…cy raport podsumowujÄ…cy projekt,
  • klarownie przedstawić nowe pomysÅ‚y, cele i plany,
  • przemawiać tak, by zaczarować zespół i pobudzić go do dziaÅ‚ania.

Dodaj do koszyka WystÄ…pienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press

Spis treści

Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press -- spis treści

Przesłanie mentora - wyjaśniaj i inspiruj (7)

Przygotowanie prezentacji - podstawy (9)

Wszystko o prezentacjach (11)

  • Typy prezentacji (12)

Najpierw rzeczy najważniejsze (15)

  • OkreÅ›l swój cel (16)
  • Poznaj swoich sÅ‚uchaczy (17)
  • Przeanalizuj kontekst prezentacji (18)

Zdecyduj, co powiedzieć (23)

  • Trzy etapy (24)
  • Przeanalizuj i dopracuj swoje pomysÅ‚y (25)

Przygotuj siÄ™ (27)

  • UporzÄ…dkuj prezentacjÄ™ (28)
  • Jak dÅ‚uga powinna być prezentacja? (31)

Pomoce wizualne (35)

  • Wybierz odpowiednie Å›rodki przekazu (37)
    • Psi plecak (38)
  • Skuteczne pomoce wizualne (39)

Prezentacja grupowa (43)

  • Przebieg prezentacji grupowej (45)

Przećwicz (47)

  • Skuteczne ćwiczenie (48)
    • Przygotowany, ale nudny (49)
  • Zrób wszystko, co w Twojej mocy (50)

Przygotuj siÄ™ psychicznie (53)

  • Wypracuj wÅ‚aÅ›ciwe nastawienie psychiczne (54)
  • Zapanuj nad strachem (55)

Czas na pokaz (57)

  • Jak skutecznie przemawiać (58)
  • Zrób dobre wrażenie (59)
  • Techniki pomagajÄ…ce utrzymać zainteresowanie sÅ‚uchaczy (59)

Radzenie sobie z pytaniami (63)

  • WÅ‚aÅ›ciwy czas na pytania i odpowiedzi (64)
  • Przygotuj siÄ™ na trudne pytania (65)
  • Gdy nie znasz odpowiedzi (67)

Gdy jest już po wszystkim (69)

  • Znajdź źródÅ‚o problemów (70)
  • Nagranie może okazać siÄ™ pomocne (71)

Wskazówki i narzędzia (73)

Narzędzia do przygotowania prezentacji (75)

Sprawdź się (83)

  • RozwiÄ…zanie testu (87)

Zalecana literatura (91)

  • ArtykuÅ‚y (92)
  • Książki (94)

Źródła (97)

Dodaj do koszyka WystÄ…pienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.