reklama - zainteresowany?

Wycena małego przedsiębiorstwa - Onepress

Wycena małego przedsiębiorstwa
Autor: Kuczowic Jacek
ISBN: 978-8-3755-6447-1
stron: 222, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,78 zł (poprzednio: 43,48 zł)
Oszczędzasz: 20% (-8,70 zł)

Dodaj do koszyka Wycena małego przedsiębiorstwa

Tagi: Controlling | Finanse

Publikacja wyjaÅ›nia, czym różni siÄ™ wycena maÅ‚ego podmiotu gospodarczego od wyceny dużego przedsiÄ™biorstwa.

Zawiera odpowiedzi na pytania:

  • Które podmioty należy zaliczyć do maÅ‚ych przedsiÄ™biorstw z punktu widzenia wyceniajÄ…cego?
  • Dlaczego praktyka wyceny dużych przedsiÄ™biorstw bywa niewystarczajÄ…ca do poprawnej wyceny maÅ‚ego przedsiÄ™biorstwa?
  • Jaki jest udziaÅ‚ wÅ‚aÅ›ciciela w procesie kreowania wartoÅ›ci maÅ‚ego przedsiÄ™biorstwa?
  • Jak odczytać "kod wartoÅ›ci" maÅ‚ego przedsiÄ™biorstwa?
  • Jak wykorzystać standardowe metody wyceny przedsiÄ™biorstw do szacowania wartoÅ›ci maÅ‚ego podmiotu gospodarczego?
  • Jak wycenić maÅ‚e przedsiÄ™biorstwo w sposób uproszczony?

Dodaj do koszyka Wycena małego przedsiębiorstwa

 

Osoby które kupowały "Wycena małego przedsiębiorstwa", wybierały także:

  • Kwalifikacja A.36. Część 2. Prowadzenie rachunkowoÅ›ci. PodrÄ™cznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowoÅ›ci
  • Mapy drogowe produktu - nowe podejÅ›cie. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewnoÅ›ci
  • Controlling w przykÅ‚adach. Poradnik praktyka
  • Åšrodki trwaÅ‚e - Poznaj nowe przepisy
  • ABC Excel 2010 PL

Dodaj do koszyka Wycena małego przedsiębiorstwa

Spis treści

Dodaj do koszyka Wycena małego przedsiębiorstwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.