reklama - zainteresowany?

Wszyscy się komunikują niewielu potrafi się porozumieć. Sekrety technik komunikacji ludzi sukcesu - Onepress

Wszyscy się komunikują niewielu potrafi się porozumieć. Sekrety technik komunikacji ludzi sukcesu
Autor: Maxwell John C.
Tłumaczenie: Pawłowski Konrad
ISBN: 978-8-3621-9509-1
stron: 256, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,78 zł (poprzednio: 39,46 zł)
Oszczędzasz: 22% (-8,68 zł)

Dodaj do koszyka Wszyscy się komunikują niewielu potrafi się porozumieć. Sekrety technik komunikacji ludzi sukcesu

Tagi: Komunikacja i negocjacje

TYLKO JEDNA BARIERA STOI MIĘDZY TOBĄ, A SUKCESEM.
Nie jest nią doświadczenie.
Nie jest niÄ… talent.

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego inni ludzie szybko robią karierę, podczas gdy twoja utknęła w martwym punkcie? Dlaczego nikt nie zachwyca się twoimi wspaniałymi pomysłami? Czy nie wygląda na to, że nikt nie słucha tego, co masz do powiedzenia? Być może nie, gdyż, mimo że się komunikujesz, nie potrafisz się porozumieć.

John C. Maxwell, światowej sławy ekspert zarządzania twierdzi, że jeśli chcesz odnieść sukces, musisz nauczyć się porozumiewać z ludźmi. Chociaż może się wydawać, że niektórzy rodzą się z tą umiejętnością, prawda jest taka, że każdy może nauczyć się, jak przekształcić kontakt w porozumienie. W książce Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć Maxwell przedstawia pięć zasad i pięć porad praktycznych które pozwolą ci na efektywne porozumiewanie się z indywidualnymi osobami, z grupą i z publicznością. Można do nich zaliczyć:
Znajdowanie wspólnej płaszczyzny;
Upraszczanie przekazu;
Wzbudzanie zainteresowania;
Inspirowanie;
Bycie sobą w relacjach z innymi ludźmi.

Gdy je opanujesz, relacje z caÅ‚ym otoczeniem – z szefem, z dziećmi, ze współpracownikami, czy z sÄ…siadami - osiÄ…gnÄ… zupeÅ‚nie nowÄ… jakość.

UmiejÄ™tność porozumiewania siÄ™ jest podstawÄ… wykorzystania caÅ‚ego potencjaÅ‚u, jaki masz do dyspozycji. Nie ma w tym żadnej tajemnicy! Porozumiewanie siÄ™ jest umiejÄ™tnoÅ›ciÄ…, której możesz siÄ™ nauczyć i którÄ… możesz stosować we wszystkich sytuacjach – osobistych, zawodowych, rodzinnych. Nie zwlekaj, zacznij już teraz!

John C. Maxwell jest znanym na Å›wiecie ekspertem ds. przywództwa, mówcÄ… i autorem książek, które sprzedaÅ‚y siÄ™ w ponad 18 milionach egzemplarzy. Dr Maxwell jest zaÅ‚ożycielem EQUIP, organizacji non profit, która przeszkoliÅ‚a ponad 5 milionów liderów w 126 krajach na caÅ‚ym Å›wiecie. Każdego roku prowadzi seminaria dla tak różnych organizacji, jak firmy z listy Fortune 500, National Football League, United States Military Academy w West Point, a także dla przywódców rzÄ…dowych. Jego książki regularnie trafiajÄ… na listy bestsellerów „New York Timesa”, Wall Street Journal” i „Business Week”. Każda z trzech jego książek – The Irrefutable Laws of Leadership, Developing the Leader within You i The 21 Indispensable Qualities of a Leader – osiÄ…gnęła wynik ponad miliona sprzedanych egzemplarzy. Z prowadzonym przez niego blogiem można zapoznać siÄ™ na stronie JohnMaxwellOnLeadership.com.



Dodaj do koszyka Wszyscy się komunikują niewielu potrafi się porozumieć. Sekrety technik komunikacji ludzi sukcesu

 

Osoby które kupowały "Wszyscy się komunikują niewielu potrafi się porozumieć. Sekrety technik komunikacji ludzi sukcesu", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone

Dodaj do koszyka Wszyscy się komunikują niewielu potrafi się porozumieć. Sekrety technik komunikacji ludzi sukcesu

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Wszyscy się komunikują niewielu potrafi się porozumieć. Sekrety technik komunikacji ludzi sukcesu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.