reklama - zainteresowany?

Wszyscy się komunikują - Onepress

Wszyscy się komunikują
ebook
Autor: John C. Maxwell
ISBN: 978-8-3774-6197-6
stron: 255, Format: ebook
Data wydania: 2011-01-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 22,90 zł (poprzednio: 31,37 zł)
Oszczędzasz: 27% (-8,47 zł)

Dodaj do koszyka Wszyscy się komunikują

Tagi: Komunikacja i negocjacje

TYLKO JEDNA BARIERA STOI MIĘDZY TOBĄ, A SUKCESEM. Nie jest nią doświadczenie. Nie jest nią talent. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego inni ludzie szybko robią karierę, podczas gdy twoja utknęła w martwym punkcie? Dlaczego nikt nie zachwyca się twoimi wspaniałymi pomysłami? Czy nie wygląda na to, że nikt nie słucha tego, co masz do powiedzenia? Być może nie, gdyż, mimo że się komunikujesz, nie potrafisz się porozumieć. John C. Maxwell, światowej sławy ekspert zarządzania twierdzi, że jeśli chcesz odnieść sukces, musisz nauczyć się porozumiewać z ludźmi. Chociaż może się wydawać, że niektórzy rodzą się z tą umiejętnością, prawda jest taka, że każdy może nauczyć się, jak przekształcić kontakt w porozumienie. W książce Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć Maxwell przedstawia pięć zasad i pięć porad praktycznych które pozwolą ci na efektywne porozumiewanie się z indywidualnymi osobami, z grupą i z publicznością. Można do nich zaliczyć: Znajdowanie wspólnej płaszczyzny; Upraszczanie przekazu; Wzbudzanie zainteresowania; Inspirowanie; Bycie sobą w relacjach z innymi ludźmi. Gdy je opanujesz, relacje z całym otoczeniem z szefem, z dziećmi, ze współpracownikami, czy z sąsiadami - osiągną zupełnie nową jakość. Umiejętność porozumiewania się jest podstawą wykorzystania całego potencjału, jaki masz do dyspozycji. Nie ma w tym żadnej tajemnicy! Porozumiewanie się jest umiejętnością, której możesz się nauczyć i którą możesz stosować we wszystkich sytuacjach osobistych, zawodowych, rodzinnych. Nie zwlekaj, zacznij już teraz! O AUTORZE John C. Maxwell jest znanym na świecie ekspertem ds. przywództwa, mówcą i autorem książek, które sprzedały się w ponad 18 milionach egzemplarzy. Dr Maxwell jest założycielem EQUIP, organizacji non profit, która przeszkoliła ponad 5 milionów liderów w 126 krajach na całym świecie. Każdego roku prowadzi seminaria dla tak różnych organizacji, jak firmy z listy Fortune 500, National Football League, United States Military Academy w West Point, a także dla przywódców rządowych. Jego książki regularnie trafiają na listy bestsellerów New York Timesa, Wall Street Journal i Business Week. Każda z trzech jego książek The Irrefutable Laws of Leadership, Developing the Leader within You i The 21 Indispensable Qualities of a Leader osiągnęła wynik ponad miliona sprzedanych egzemplarzy. Z prowadzonym przez niego blogiem można zapoznać się na stronie JohnMaxwellOnLeadership.com.

Dodaj do koszyka Wszyscy się komunikują

Spis treści

Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Dedykacja
  • Podziękowania
  • Wstęp
  • CZĘŚĆ 1: ZASADY POROZUMIEWANIA SIĘ
  • 1. Umiejętność porozumiewania się zwiększa twój zakres wpływu w każdej sytuacji
    • Sposób, w jaki się komunikujesz, może być przyczyną twojego sukcesu lub twojej porażki
    • Umiejętność porozumiewania się ma kluczowe znaczenie
    • Umiejętność porozumiewania się ma dla liderów podstawowe znaczenie
    • Umiejętność porozumiewania się pomaga w każdym obszarze życia
    • Pragnienie porozumiewania się
    • Odwaga, by się zmieniać
      • Są obszary, które mogę zmienić, lecz nie wiem jak
      • Potrafię radzić sobie lepiej z przeciwnościami, niż porozumiewać się
      • Chcę się zmienić, a nie tylko mieć świadomość, że zmiana jest możliwa
      • By coś zmienić, oprócz odwagi potrzebuję także umiejętności porozumiewania się
    • Gadatliwość nie jest rozwiązaniem
    • Rozpocznij od zmiany postawy
    • Umiejętność porozumiewania się sprawia, że jesteś efektywny w każdym obszarze życia
      • Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
      • Porozumiewanie się z grupą
      • Porozumiewanie się z publicznością
  • 2. Porozumiewanie się oznacza przede wszystkim koncentrację na innych
    • Wielkie nadzieje
    • Brak umiejętności odbierania przekazu
    • Moment przebudzenia
    • Nie chodzi o mnie!
      • Niedojrzałość
      • Ego
      • Brak umiejętności doceniania innych
      • Niepewność
    • Kwestia nawiązania porozumienia
    • Trzy pytania, które zadają ci ludzie
      • 1. Czy troszczysz się o mnie?
      • 2. Czy możesz mi pomóc?
      • 3. Czy mogę ci ufać?
    • Gdybym był tobą
      • Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
      • Porozumiewanie się z grupą
      • Porozumiewanie się z publicznością
  • 3. Porozumiewanie się to nie tylko słowa
    • Twoje zachowanie wywiera tak duże wrażenie, że nie słyszę wypowiadanych przez ciebie słów
    • Cechy charakterystyczne porozumienia
    • Cztery poziomy porozumiewania się
      • 1. To, co ludzie widzą kontakt wzrokowy
      • 2. To, co ludzie rozumieją kontakt intelektualny
      • 3. To, co ludzie czują kontakt emocjonalny
      • 4. To, co ludzie słyszą kontakt werbalny
    • Podsumowanie
      • Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
      • Porozumiewanie się z grupą
      • Porozumiewanie się z publicznością
  • 4. Porozumiewanie się zawsze wymaga energii
    • Do ludzi dociera to, co im dajesz
      • Odnalezienie wspomnień dotyczących tego okresu
      • Przypomnienie sobie imion i nazwisk
      • Spowodowanie, że czuli się wyróżnieni
      • Spowodowanie, by moja wizyta miała charakter osobisty dla tak wielu osób, jak to tylko możliwe
      • Dołożenie starań, by spędzić z ludźmi jak najwięcej czasu
      • Opowiedzenie o własnych błędach w trakcie kazania
      • Danie ludziom do zrozumienia, że przyczynili się do mojego sukcesu
    • Wyzwól w sobie energię
    • Pięć proaktywnych metod wykorzystywania energii do nawiązywania kontaktów
      • 1. Porozumiewanie się wymaga inicjatywy bądź pierwszy
      • 2. Porozumiewanie się wymaga jasności przygotuj się
      • 3. Porozumiewanie się wymaga cierpliwości zwolnij
      • 4. Porozumiewanie się wymaga bezinteresowności dawaj coś od siebie
      • 5. Porozumiewanie się wymaga wytrwałości regeneruj siły
      • Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
      • Porozumiewanie się z grupą
      • Porozumiewanie się z publicznością
  • 5. Porozumiewanie się jest bardziej umiejętnością nabytą niż wrodzoną
    • Najwyższy poziom komunikowania się
    • To nie jest przypadek
    • Co sprawia, że ludzie słuchają?
      • Relacje ludzie, których znasz
      • Wiedza to, co masz do przekazania
      • Sukces to, co osiągnąłeś
      • Możliwości to, na co cię stać
      • Poświęcenie to, jak żyjesz
    • Sztuka porozumiewania się
    • Stawanie się osobą, która potrafi się porozumieć, to proces
      • Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
      • Porozumiewanie się z grupą
      • Porozumiewanie się z publicznością
  • CZĘŚĆ 2: PRAKTYKA POROZUMIEWANIA SIĘ
  • 6. Osoby potrafiące się porozumiewać robią to dzięki wspólnej płaszczyźnie
    • Bariery przeszkadzające w znalezieniu wspólnej płaszczyzny
      • 1. Zadufanie: Już wiem, co inni wiedzą, czują i czego pragną
      • 2. Arogancja: Nie ma znaczenia, co inni wiedzą, czują lub czego pragną
      • 3. Obojętność: Nie interesuje mnie, co inni wiedzą, czują lub czego pragną
      • 4. Kontrola: Nie chcę, by inni wiedzieli to, co ja wiem, czuję lub czego pragnę
    • Kultywowanie postaw sprzyjających znajdowaniu wspólnej płaszczyzny
      • Dostępność: Spędzam czas z innymi ludźmi
      • Słuchanie: Znajduję wspólną płaszczyznę z innymi, słuchając ich
      • Zadawanie pytań: Jestem na tyle zainteresowany sprawami innych, by zadawać im pytania
      • Troskliwość: Myślę o innych ludziach i szukam sposobów, by im podziękować
      • Otwartość: Dam ludziom dostęp do mojego życia
      • Sympatia: Zależy mi na innych ludziach
      • Altruizm: Poświęcam więcej uwagi innym niż sobie
      • Dostosowanie: Spojrzę na świat ich oczami
    • Osoby komunikatywne działają pierwsze
      • 1. Zadawaj pytanie: Czy czuję to, co ty?, zanim zapytasz: Czy czujesz to, co ja?
      • 2. Zadawaj pytanie: Czy widzę to, co ty?, zanim zapytasz: Czy widzisz to, co ja?
      • 3. Zadawaj pytanie: Czy wiem to, co ty?, zanim zapytasz: Czy wiesz to, co ja?
      • 4. Zadawaj pytanie: Czy wiem, czego chcesz?, zanim zapytasz: Czy wiesz, czego chcę?
      • Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
      • Porozumiewanie się z grupą
      • Porozumiewanie się z publicznością
  • 7. Osoby komunikatywne ciężko pracują nad tym, by ich przekaz był prosty
    • Co złego jest w prostocie?
    • Komunikacja międzykulturowa
    • Sztuka prostoty
      • 1. Mów do ludzi, nie ponad nimi
      • 2. Mów na temat
      • 3. Powtarzaj to, co mówisz
      • 4. Jasno wyrażaj swoje intencje
      • 5. Mów mniej
      • Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
      • Porozumiewanie się z grupą
      • Porozumiewanie się z publicznością
  • 8. Osoby komunikatywne osiągają porozumienie w sposób korzystny dla wszystkich
    • Jak być interesującym mówcą
      • 1. Przyjmuj odpowiedzialność za słuchaczy
      • 2. Używaj ich języka
      • 3. Od początku skupiaj uwagę odbiorców
      • 4. Pobudź aktywność
      • 5. Mów tak, by ludzie to zapamiętali
      • 6. Bądź widoczny
      • 7. Opowiadaj historie
    • Bądź taką osobą, jakiej sam chciałbyś słuchać
    • Bądź taką osobą, z jaką sam chciałbyś nawiązać porozumienie
      • Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
      • Porozumiewanie się z grupą
      • Porozumiewanie się z publicznością
  • 9. Osoby komunikatywne inspirują innych ludzi
    • Wszystko sprowadza się do inspiracji
    • To, co ludzie powinni wiedzieć
      • Ludzie powinni wiedzieć, że ich rozumiesz i że cię obchodzą
      • Ludzie chcą czuć, że wiele od nich oczekujesz
    • Co ludzie powinni zobaczyć?
      • Ludzie chcą widzieć, że czujesz się przekonany do tego, co mówisz
      • Ludzie chcą widzieć twoją wiarygodność
      • Ludzie chcą widzieć dowody na to, że masz silny charakter
    • Co ludzie powinni czuć?
      • Ludzie muszą czuć, że twoje zainteresowanie tematem i nimi wypływa z pasji
      • Ludzie potrzebują czuć, że ufasz im i sobie
      • Ludzie chcą czuć, że jesteś im wdzięczny
    • Działanie efekt inspiracji na najwyższym poziomie
      • Wypowiesz właściwe słowa we właściwym momencie
      • Dasz ludziom plan działania
    • Podejmij zobowiązanie, że nieustannie będziesz inspirował innych ludzi
      • Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
      • Porozumiewanie się z grupą
      • Porozumiewanie się z publicznością
  • 10. Osoby potrafiące się porozumiewać żyją zgodnie z tym, co mówią
    • Test zaufania
    • Jesteś własnym przekazem
      • Dojdź do porozumienia z samym sobą
      • Przyznaj się do błędów
      • Bądź odpowiedzialny
      • Przewodź w taki sposób, w jaki żyjesz
      • Mów prawdę
      • Przyznawaj się do słabości
      • Przestrzegaj złotej zasady
      • Bądź kreatywny
    • Wiarygodność umożliwia porozumiewanie się
      • Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
      • Porozumiewanie się z grupą
      • Porozumiewanie się z publicznością
    • Nauka bycia osobą potrafiącą wspaniale się porozumiewać
      • Nie potrafił postępować z ludźmi
      • Nie potrafił efektywnie się komunikować
      • Nie był dobrym liderem
    • Zacznij porozumiewać się jeszcze dziś
    • Rozdział 1
    • Rozdział 2
    • Rozdział 3
    • Rozdział 4
    • Rozdział 5
    • Rozdział 6
    • Rozdział 7
    • Rozdział 8
    • Rozdział 9
    • Rozdział 10
    • Podsumowanie 1
  • Spis treści

Dodaj do koszyka Wszyscy się komunikują

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.