reklama - zainteresowany?

Współpraca działu sprzedaży i marketingu - Onepress

Współpraca działu sprzedaży i marketingu
ebook
Autor: Piotr Leśniewski
ISBN: 978-8-3767-7343-8
stron: 8, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 9,77 zł (poprzednio: 12,69 zł)
Oszczędzasz: 23% (-2,92 zł)

Dodaj do koszyka Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Tagi: Komunikacja i negocjacje

Zazwyczaj działy sprzedaży i marketingu nie potrafią ze sobą współpracować. Co jest tego przyczyną? Występowanie między nimi odwiecznego konfliktu, który można zdefiniować w następujący sposób: dlaczego tak duże nakłady pieniężne przeznaczane są na reklamę, a nieporównywalnie mniej na gratisy dla klientów przedstawicieli handlowych? W jego przezwyciężaniu pomoże lektura niniejszej pozycji, z której dowiesz się m.in., jak zminimalizować konflikty między menedżerami a handlowcami, jak usprawnić wspólne działania i poznasz praktyczne przykłady współpracy marketingu z działem handlowym.

Dodaj do koszyka Współpraca działu sprzedaży i marketingu

 

Osoby które kupowały "Współpraca działu sprzedaży i marketingu ", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone

Dodaj do koszyka Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.