reklama - zainteresowany?

Właściwe słowa - Onepress

Właściwe słowa
mp3
Autor: Phil M. Jones
TÅ‚umaczenie: Aleksandra Samson-Banasik
ISBN: 978-83-8087-928-7
stron: 152, Format: mp3
Data wydania: 2020-08-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 32,98 zł (poprzednio: 39,73 zł)
Oszczędzasz: 17% (-6,75 zł)

Dodaj do koszyka Właściwe słowa

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Rozwój osobisty

Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogÄ… ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz siÄ™, jak przekonujÄ…co formuÅ‚ować zdania, naucz siÄ™ zadawać wÅ‚aÅ›ciwe pytania we wÅ‚aÅ›ciwym momencie i odkryj, jakie sÅ‚owa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego sÅ‚ownika.

SÅ‚owa majÄ… wielkÄ… moc – wpÅ‚ywajÄ… na podejmowane decyzje, zmieniajÄ… ludzkie losy, budujÄ… i rujnujÄ… fortuny – a jednak tak niewiele osób potrafi nimi wÅ‚adać z rozmysÅ‚em.

Poczytny autor i rozchwytywany mówca Phil Jones pokazuje, jak proste techniki jÄ™zykowe mogÄ… wpÅ‚ywać na przebieg konwersacji. BazujÄ…c na latach skutecznych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych oraz szkoleniach obejmujÄ…cych ponad dwa miliony osób na caÅ‚ym Å›wiecie, Jones wyodrÄ™bniÅ‚ 22 formuÅ‚y, które można bez trudu wpleść w codzienne rozmowy. Każdy rozdziaÅ‚ odkrywa psychologiczne podstawy skutecznoÅ›ci prostych technik jÄ™zykowych i oferuje jasne przykÅ‚ady ich zastosowania w różnych sytuacjach.

Dzięki lekturze tej książki nauczysz się, jak:

  • prowadzić rozmowÄ™, aby wyeliminować ryzyko odmowy lub odrzucenia, jednoczeÅ›nie zwiÄ™kszajÄ…c komfort rozmówcy;
  • wykorzystać uniwersalnÄ… ludzkÄ… potrzebÄ™ bycia uznawanym za osobÄ™ otwartÄ…, aby wzbudzać zainteresowanie swoimi pomysÅ‚ami i wywierać wpÅ‚yw na rozmówcÄ™;
  • unikać sporów i radzić sobie z postawÄ… „Ja wiem lepiej” przy pomocy prostych pytaÅ„ otwartych;
  • budować zaufanie i koleżeÅ„skie wiÄ™zi poprzez stosowanie porównaÅ„;
  • umożliwiać ludziom wyciÄ…ganie ważnych wniosków.

ZwiÄ™zÅ‚a, motywujÄ…ca i – co najważniejsze – skuteczna książka WÅ‚aÅ›ciwe sÅ‚owa pozwoli ci nie tylko zrozumieć, ale również opanować sztukÄ™ prowadzenia konwersacji i perswazji werbalnej, a co za tym idzie, osiÄ…gnąć sukces w biznesie.

***

Książka WÅ‚aÅ›ciwe sÅ‚owa jest mistrzowskim studium sztuki wywierania wpÅ‚ywu, perswazji i osiÄ…gania ponadprzeciÄ™tnych wyników. To lektura obowiÄ…zkowa dla każdego, kto chce stać siÄ™ bardziej przekonujÄ…cy tak w biznesie, jak i w życiu prywatnym.
Seth Price, autor bestsellera The Road to Recognition

JeÅ›li chcesz, aby twoi potencjalni i obecni klienci, wspóÅ‚pracownicy i zwierzchnicy zawsze zgadzali siÄ™ na twoje warunki, moja rada zawiera siÄ™ w tych trzech magicznych sÅ‚owach: „Kup tÄ™ książkÄ™!”. WÅ‚aÅ›ciwe sÅ‚owa to lektura obowiÄ…zkowa dla każdego, kto sprzedaje produkty, usÅ‚ugi czy historie lub chce robić doskonaÅ‚e pierwsze wrażenie, wywierać wpÅ‚yw na ludzi i motywować ich do dziaÅ‚ania.
Sylvie di Giusto, ceniona prelegentka i konsultantka ds. wizerunku korporacyjnego

Phil Jones odkrywa przed nami prawdÄ™ ukrytÄ… w zÅ‚ożonych sytuacjach sprzedażowych. WrÄ™cza nam potężne narzÄ™dzia w postaci sÅ‚ów i pokazuje, jak siÄ™ nimi posÅ‚ugiwać, aby wpÅ‚ywać na ludzi w uczciwy i nienachalny sposób. To prawdziwe pereÅ‚ki, po które bÄ™dziesz siÄ™gać każdego dnia.
Ian Altman, wspóÅ‚autor książki Same Side Selling, felietonista Forbes.com

JeÅ›li chcesz zwiÄ™kszyć swojÄ… siÅ‚Ä™ oddziaÅ‚ywania niezależnie od sytuacji, opanuj do perfekcji te proste, a jednak niebywale skuteczne lekcje. WÅ‚aÅ›ciwe sÅ‚owa to książka, która mogÅ‚oby z powodzeniem zastÄ…pić wiÄ™kszość poradników poruszajÄ…cych kwestie ludzkich zachowaÅ„ – jest aż tak przydatna.
John Jantsch, autor poradnika Duct Tape Marketing

***

Phil M. Jones jest autorem bestsellerów i jednym z najbardziej cenionych trenerów sprzedaży na Å›wiecie. W jego szkoleniach poÅ›wiÄ™conych zapomnianej sztuce komunikacji werbalnej wzięły udziaÅ‚ ponad dwa miliony osób na piÄ™ciu kontynentach i w ponad pięćdziesiÄ™ciu krajach, w tym przedstawiciele najwiÄ™kszych Å›wiatowych marek. W 2013 roku Philip M. Jones zostaÅ‚ najmÅ‚odszym w historii zdobywcÄ… nagrody BESMA (British Excellence in Sales and Marketing Award) dla Trenera Sprzedaży Roku. Å»ycie dzieli miÄ™dzy Londynem a Nowym Jorkiem.

Dodaj do koszyka Właściwe słowa

Spis treści

Właściwe słowa Audiobook -- spis treści

Wprowadzenie

1. Nie wiem, czy ciÄ™ to zainteresuje, ale…

2. Otwarty

3. Co wiesz o…?

4. Jak byÅ› siÄ™ czuÅ‚, gdyby…?

5. Wyobraź sobie tylko

6. Kiedy będzie dobry moment?

7. ZgadujÄ™, że jeszcze nie udaÅ‚o ci siÄ™…

8. Proste zamiany

9. Masz trzy opcje

10. Dwa typy ludzi

11. W jednym jesteśmy podobni

12. JeÅ›li…, to…

13. Nie martw siÄ™

14. Większość ludzi

15. Dobra wiadomość

16. Kolejnym krokiem jest…

17. Z jakiego powodu tak twierdzisz?

18. Zanim podejmiesz decyzjÄ™

19. JeÅ›li zdoÅ‚am…, czy zechciaÅ‚byÅ›…?

20. Wystarczy

21. Jeszcze tylko jedno pytanie

22. Przysługa

23. Tak z ciekawości

Podsumowanie

Podziękowania

O autorze

TrochÄ™ prywaty

Dodaj do koszyka Właściwe słowa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.