Wielokulturowość, ukierunkowanie na wartości i społeczna odpowiedzialność - nowe wyzwania w zarządzaniu organizacją. Tom 19 - Onepress

ISBN: 978-83-7941-575-5
stron: 245, Format: ebook
Data wydania: 2013-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 45,05 zł (poprzednio: 53,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-7,95 zł)
Współczesne organizacje stajÄ… przed szeregiem wyzwaÅ„ wynikajÄ…cych z przemian, jakie zachodzÄ… w gospodarce polskiej, a bÄ™dÄ…cych pod wpÅ‚yÂwem oddziaÅ‚ywania sytuacji na Å›wiecie. Do takich wyzwaÅ„ bez wÄ…tpienia zaliczajÄ… siÄ™ tzw. miÄ™kkie aspekty zarzÄ…dzania, czyli m.in. wartoÅ›ci, odzwierciedlone w różnicach kulturowych interesariuszy a przejawiane w kulturze organizacyjnej i zachowaniach ludzkich. Ukierunkowanie na wartoÅ›ci i etykÄ™ jest także widoczne w takich koncepcjach zarzÄ…dzania jak spoÅ‚eczna odpowiedzialność biznesu. WartoÅ›ciom zatem jest poÅ›wiÄ™Âcone to opracowanie a jego celem jest zwrócenie uwagi Czytelnika na różne przejawy ukierunkowania na wartoÅ›ci dzisiejszych organizacji.
Osoby które kupowały "Wielokulturowość, ukierunkowanie na wartości i społeczna odpowiedzialność - nowe wyzwania w zarządzaniu organizacją. Tom 19", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Skuteczna reklama na LinkedInie 55,19 zł, (14,90 zł -73%)
- Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione 53,21 zł, (14,90 zł -72%)