reklama - zainteresowany?

Umysł sprzedawcy - Onepress

Umysł sprzedawcy
Autor: Artur Wojciechowski
ISBN: 978-83-770-1064-8
stron: 88, okładka: miękka
Data wydania: 2007-07-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Umysł sprzedawcy

Tagi: Sprzedaż

Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Umysł sprzedawcy" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.

Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży,
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.

Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.

Jak sam o sobie mówi: Jestem trenerem praktykiem.

Jak w ciągu 21 dni zwiększyć swoją skuteczność i zwielokrotnić zyski jakie generuje Ci sprzedaż bezpośrednia. Sekrety skutecznego sprzedawcy

JeÅ›li sprzedaż bezpoÅ›rednia to Twoje pole dziaÅ‚ania, niezależnie od tego czy pracujesz na wÅ‚asny rachunek, czy w jakiejÅ› firmie i pragniesz zrozumieć przyczyny Twoich trudnoÅ›ci i frustracji ze sprzedaży, a przede wszystkim chcesz dokonywać satysfakcjonujÄ…cych sprzedaży i transakcji zakoÅ„czonych sukcesem, zwielokrotniajÄ…c swoje zyski, możesz siÄ™ tego dowiedzieć od osoby, która dziÄ™ki zastosowaniu pewnych prostych zasad zwielokrotniÅ‚a swoje zyski, które generowaÅ‚a sprzedaż bezpoÅ›rednia.

A może jesteÅ› Menedżerem lub Trenerem, odpowiedzialnym za efekty i rozwój handlowców i chcesz pomóc handlowcom zwiÄ™kszyć ich efektywność sprzedaży? Nie myÅ›l, że może Ci siÄ™ to przydać także w budowaniu skutecznie dziaÅ‚ajÄ…cej struktury w biznesie, w którym dziaÅ‚asz...

Jak bardzo mogą wzrosnąć Twoje zyski
w skali miesiÄ…ca, albo roku?

Wynagrodzenie wiÄ™kszoÅ›ci sprzedawców skÅ‚ada siÄ™ z dwóch części: pÅ‚acy staÅ‚ej i prowizji (premii) zależnej od wielkoÅ›ci sprzedaży. Chyba, że sprzedaż bezpoÅ›rednia to Twoje niezależne źródÅ‚o dochodu, wówczas przyjmijmy, że mowa jest tylko o prowizji, czyli Twoich zyskach.

"Być może nie jest to dla Ciebie oszaÅ‚amiajÄ…ca wiadomość, ale moje dochody wzrosÅ‚y 8-krotnie, kiedy zastosowaÅ‚em metody zawarte w elektronicznej publikacji  "UmysÅ‚ sprzedawcy".

Artur Wojciechowski, autor 

WiÄ™kszość osób powie: "niemożliwe" i nigdy nawet nie spróbuje tego osiÄ…gnąć. Czy Ty też wyżej cenisz swoje wyobrażenia o tym co jest nieosiÄ…galne od faktów? A fakt jest taki, że wszyscy mamy do dyspozycji 24 godziny. Jedni w tym czasie osiÄ…gajÄ… sukcesy, a inni mówiÄ… że to niemożliwe. Ja przekonaÅ‚em siÄ™ na wÅ‚asnej skórze, że jest to możliwe. Ty także mozesz.

Czy chcesz należeć do tych, którzy zawsze uczÄ… siÄ™
wyłącznie na swoich błędach?

Zamiast czekać 15 lat, aż samodzielnie odkryjesz, zrozumiesz i zastosujesz wiedzÄ™, która pozwoli Ci czerpać radość ze sprzedaży i odnosić sukcesy, możesz z niej skorzystać znacznie szybciej i przekonać siÄ™ na wÅ‚asnej skórze, jak skuteczna sprzedaż bezpoÅ›rednia i odpowiednie podejÅ›cie do niej może zmienić Twoje życie (i Twoje zyski :-)

".. odpowiedź na pytanie "jak zwielokrotnić...." jest udzielona w czytelny sposób - wprowadzenie o potrzebach kupujÄ…cych - bo o tym czÄ™sto handlowcy w rutynie zapominajÄ… - poprzez cechy niezbÄ™dne u sprzedawcy, do ćwiczeÅ„ rozwijajÄ…cych w sprzedaży tworzy dobry schemat. MyÅ›lÄ…cy i chcÄ…cy rozwijać siÄ™ sprzedawca - z pewnoÅ›ciÄ… wyciÄ…gnie z tej wiedzy pożytek.

Podoba mi się ebook "Umysł sprzedawcy" i z pewnością dam go swoim kierownikom grup jako lekturę obowiązkową."

Iwona Płaskowicka, regionalny kierownik sprzedaży Eniro Polska

Nie musisz poÅ›wiÄ™cać swojego czasu na czytanie opasÅ‚ych tomów z psychologii, marketingu, ekonomii i innych. To, co jest Ci potrzebne, aby zrozumieć źródÅ‚Ä… sukcesu, jest na wyciÄ…gniÄ™cie Twojej rÄ™ki.

Wiedza, o której mowa zostaÅ‚a wyselekcjonowana i sprawdzona w praktyce. Gotowa do natychmiastowego zastosowania. Za kilka minut możesz jÄ… poznać i zacząć wprowadzać w życie. JeÅ›li jednak nie interesuje CiÄ™ w jaki sposób możesz sprawić, że Twoje dziaÅ‚ania bÄ™dÄ… kilkakrotnie skuteczniejsze to... co tutaj jeszcze robisz?

Już za chwilę zdobędziesz
sprawdzonÄ… w praktyce wiedzÄ™ oraz...

  • Dowiesz siÄ™, dlaczego ludzie zajmujÄ…cy siÄ™ sprzedażą ponoszÄ… klÄ™ski;
  • Zrozumiesz, dlaczego klienci nie kupujÄ…;
  • Zrozumiesz, dlaczego odczuwasz niechęć do sprzedawania;
  • Rozpoznasz myÅ›li, które Ci przeszkadzajÄ… skutecznie sprzedawać;

I nauczysz się jak te informacje wykorzystać na swoją korzyść!

A ponadto...

  • OkreÅ›lisz swoje ważne cechy sukcesu;
  • Rozpoznasz swoje mocne strony;
  • Nauczysz siÄ™ kontrolować wÅ‚asnÄ… postawÄ™ sprzedawcy;
  • Nauczysz siÄ™ wynagradzać samego siebie na każdym etapie;
  • Opracujesz plan do sukcesu!

"Każdy może znaleźć tu rzeczy, o których by wczeÅ›niej nie pomyÅ›laÅ‚. Poza tym wiele zasad można zastosować do życia, a nie tylko do sprzedaży, jako że sami musimy "sprzedać" siebie innym: w rozmowie o prace, przy wzajemnych kontaktach miedzyludzkich."

Krzysztof Dziekiewicz

Jak w ciągu 21 dni zwielokrotnić swoje zyski
ze sprzedaży bezpośredniej?

W tej elektronicznej publikacji znajdziesz wiedzę i doświadczenie zdobyte przez 15 lat, w trakcie 16 626 spotkań z klientami, sprzedawcami i menedżerami.

Od Autora: 

"Przez 8 lat w trakcie 6 336 spotkaÅ„ wykuwaÅ‚em swoje umiejÄ™tnoÅ›ci w codziennych kontaktach z ludźmi, którym chciaÅ‚em coÅ› sprzedać. Przez kolejne 7 lat rozmawiaÅ‚em z 10 290 sprzedawcami i menedżerami pomagajÄ…c innym zrozumieć jak czerpać radość ze sprzedaży i odnosić sukcesy."

Efekty tych spotkań w formie e-booka pomogą Ci

  • odkryć najwiÄ™kszÄ… tajemnicÄ™ skutecznych sprzedawców. Jest to odpowiedź na pytanie:

"Co odróżnia sprzedawców odnoszÄ…cych
sukcesy od innych?"

  • zrozumieć jedynÄ… różnicÄ™, którÄ… jest umysÅ‚ sprzedawcy;
  • zastosować metody i techniki gwarantujÄ…ce sukces przez zmianÄ™ sposobu myÅ›lenia;

Pytanie tylko, czy chcesz z tego skorzystać? JeÅ›li tak, to zamów od razu ebooka, wraz z wiecznÄ… gwarancjÄ… satysfakcji.

Dodaj do koszyka Umysł sprzedawcy

Spis treści

Dodaj do koszyka Umysł sprzedawcy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.