reklama - zainteresowany?

Trwałość współpracy przygranicznej - Onepress

Trwałość współpracy przygranicznej
ebook
Autor: Katarzyna Szmigiel-Rawska, Sylwia Dołzbłasz
ISBN: 978-83-7941-196-2
stron: 138, Format: ebook
Data wydania: 2012-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,44 zł (poprzednio: 16,99 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,55 zł)

Dodaj do koszyka Trwałość współpracy przygranicznej

Tagi: Sprzedaż

W książce zaprezentowano efekty kilkuletnich rozważań na temat możliwości pomiaru trwałości współpracy przygranicznej wspólnot lokalnych. Wnioski przedstawiono w oparciu o sposób myślenia postulowany przez twórców koncepcji "zależności od ścieżki" (path dependency) oraz o wy­niki badań beneficjentów Funduszu Małych Projektów PHARE CBC w Polsce. Współpraca przygraniczna analizowana była w trzech wymiarach:

- transgranicznych partnerstw terytorialnych - rozumianych jako struktura współpracy, w ramach której partnerzy z różnych państw realizują długo­terminowe cele na rzecz określonego regionu;

- otwartości organizacji - rozumianej jako skłonność do wchodzenia w relacje przez granicę w procesie podejmowania decyzji;

- regionu transgranicznego - złożonego z jednostek podzielonych administracyjną granicą państw, które w wyniku współpracy organizacji teryto­rialnego systemu społecznego przywróciły przerwane, a istniejące wcześniej powiązania funkcjonalne lub/i wytworzyły nowe.

Dodaj do koszyka Trwałość współpracy przygranicznej

 

Osoby które kupowały "Trwałość współpracy przygranicznej", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Skuteczna reklama na LinkedInie
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione

Dodaj do koszyka Trwałość współpracy przygranicznej

Spis treści

Dodaj do koszyka Trwałość współpracy przygranicznej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.