reklama - zainteresowany?

The Art of Woo. Inteligentna perswazja w biznesie - Onepress

The Art of Woo. Inteligentna perswazja w biznesie
Autor: Shell G. Richard, Moussa Mario
ISBN: 978-8-3774-6333-8
stron: 301, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,78 zł (poprzednio: 39,46 zł)
Oszczędzasz: 22% (-8,68 zł)

Dodaj do koszyka The Art of Woo. Inteligentna perswazja w biznesie

Tagi: Biznes | Motywacja | Perswazja i NLP | Przywództwo

G. Richard Shell i Mario Moussa wiedzÄ…, na czym polega problem trudnego szefa i jakiego wysiÅ‚ku wymaga przeforsowanie inicjatywy w hierarchicznej organizacji. Doradzali tysiÄ…com menedżerów i przestudiowali dzieje najsÅ‚ynniejszych osób posiadajÄ…cych wybitnÄ… umiejÄ™tność perswazji od Abrahama Lincolna, Johna D. Rockefellera Jr. O do Andyego Grave, Sama Waltona i Bono.

Ich czterostopniowy proces zwany Woo jest systematycznÄ…, powtarzalnÄ… strategiÄ… sprzedawania pomysÅ‚ów. Woo to zdolność zyskiwania przychylnoÅ›ci ludzi bez przymuszania, przy użyciu jedynie inteligentnej perswazji opartej na wzajemnej zależnoÅ›ci. Jest to sekret sukcesu w relacjach z wspóÅ‚pracownikami i klientami. Pokazuje także, jak menedżerowie korzystajÄ… z tej strategii do osiÄ…gania celów w swojej codziennej pracy.

Shell i Moussa zaczynajÄ… podróż od dwóch technik samooceny, które pomogÄ… ci odnaleźć w sobie talent do perswazji. NastÄ™pnie pokażą, jak zastosować swoje wyjÄ…tkowe zdolnoÅ›ci w interakcjach z innymi. Twoje Woo IQ wynika ze znajomoÅ›ci swoich mocnych stron i korzystania z nich we wÅ‚aÅ›ciwym czasie z wÅ‚aÅ›ciwymi ludźmi. Nieważne, czy jesteÅ› introwertykiem czy ekstrawertykiem, lubisz konkurować czy wspóÅ‚pracować, jesteÅ› bardziej intelektualistÄ… czy praktykiem, odkryjesz, że Woo poprawi twoje umiejÄ™tnoÅ›ci perswazji w każdym obszarze życia. Być może wolaÅ‚byÅ› korzystać z książki Sun Tzu The Art.?. Of War (Sztuka Wojenna) aby pokonać swoich wrogów. Jednak jeżeli wolisz przeciÄ…gnąć ich na swojÄ… stronÄ™, wybierz The Art.?. Of Woo.

OPINIE

Zastanów siÄ™, jakÄ… potężnÄ… mocÄ… bÄ™dziesz wÅ‚adać, jeżeli nauczysz siÄ™ używać inteligentnej perswazji w biznesie. TÄ… mocÄ… jest wiedza o tym, w jaki sposób, zachowujÄ…c siÄ™ etycznie, wpÅ‚ywać na ludzi, którzy nas otaczajÄ…. WÅ‚aÅ›nie w tej książce znalazÅ‚em praktyczne wskazówki, które zwiÄ™kszyÅ‚y mojÄ… efektywność menedżerskÄ…. - Daniel Jan Kubach, prezes zarzÄ…du 4Media Publisher wydawca Network Magazyn

Dawno nie spotkaÅ‚em siÄ™ z książkÄ…, która w sposób tak przystÄ™pny i obfity w przykÅ‚ady z życia wybitnych osobistoÅ›ci przedstawia odkrycia psychologów w zakresie perswazji i wywierania wpÅ‚ywu. Richard Shell i Mario Moussa odsÅ‚aniajÄ… przed czytelnikami caÅ‚y proces perswazji od wyznaczenia celów poprzez analizÄ™ swoich mocnych stron aż po zabezpieczenie podjÄ™tych zobowiÄ…zaÅ„. Autorzy przyrównujÄ… perswazjÄ™ do procesu sprzedaży idei i osadzajÄ… jÄ… w kontekÅ›cie wielu przeÅ‚omów w historii przedsiÄ™biorczoÅ›ci i polityki. Dlatego też Inteligentna perswazja w biznesie powinna trafić do biblioteczki każdego menedżera i polityka, który chce efektywnie realizować swoje plany, ale także do każdego, kto na co dzieÅ„ pragnie skutecznie przekonywać innych ludzi do swoich pomysÅ‚ów. - JarosÅ‚aw ÅšwiÄ…tek, Polski Portal Psychologii SpoÅ‚ecznej

Dodaj do koszyka The Art of Woo. Inteligentna perswazja w biznesie

 

Osoby które kupowały "The Art of Woo. Inteligentna perswazja w biznesie", wybierały także:

  • Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji
  • TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU
  • Design Thinking dla przedsiÄ™biorców i maÅ‚ych firm. PotÄ™ga myÅ›lenia projektowego w codziennej pracy
  • SygnaÅ‚ i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii
  • RozGROMić konkurencjÄ™. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka The Art of Woo. Inteligentna perswazja w biznesie

Spis treści

Dodaj do koszyka The Art of Woo. Inteligentna perswazja w biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.