reklama - zainteresowany?

Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy - Onepress

Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy
ebook
Autor: Beverly Rudkin Ingle
Tytuł oryginału: Design Thinking for Entrepreneurs and Small Businesses: Putting the Power of Design to Work
Tłumaczenie: Katarzyna Żarnowska
ISBN: 978-83-246-9521-8
stron: 176, Format: ebook
Data wydania: 2015-01-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,45 zł (poprzednio: 34,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-17,45 zł)

Dodaj do koszyka Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy

Tagi: Biznes | Mała firma | Zarządzanie | Zarządzanie projektami

Wielka metodologia dla niewielkiego budżetu

Do niedawna Design Thinking (myślenie projektowe) było dobrem luksusowym. Dojście do tej metodologii miały tylko firmy z wielkimi pomysłami oraz głębokimi kieszeniami, a i one musiały korzystać z pomocy dużych agencji i firm konsultingowych. Niniejsza książka powstała po to, by zmienić ten stan rzeczy. Przejcie do celowych, skoncentrowanych na kliencie, zrównoważonych praktyk biznesowych zaczyna się od małych firm, które tworzą szkielet całej ekonomii. A zatem nadszedł czas, by przestawić się na nowy sposób mylśenia. Nauczysz się:

  • Jak wÅ‚Ä…czyć procesy myÅ›lenia projektowego do codziennych dziaÅ‚aÅ„ i w jakich obszarach biznesu to podejÅ›cie jest najcenniejsze.
  • Jak efektywnie korzystać z najbardziej rozpowszechnionych i najpopularniejszych narzÄ™dzi projektowych (takich jak ideacja, prototypowanie, bÅ‚yskawiczna burza mózgów).
  • Jak wykorzystywać myÅ›lenie projektowe do identyfikacji i realizacji celów i tworzenia nowych modeli biznesowych.
  • Jak stworzyć nowe produkty i usÅ‚ugi, które przyniosÄ… doskonaÅ‚e zyski.
  • Jak poprawić wrażenia użytkownika, aby klienci byli bardziej lojalni.

Zapomnij o mozolnym konsultowaniu opłat, zaliczek na konto projektu i zobowiązań kontraktowych. Przejmij ster i zyskaj dostęp do najbardziej produktywnych zasad mylśenia projektowego, metodologii i ćwiczeń, które możesz od razu wdrożyć. Potrzebujesz jedynie entuzjazmu, otwartego umysłu, markerów, tablicy lub flipchartów, stosu samoprzylepnych karteczek oraz tej książki. Gratulujemy podjęcia miałej decyzji!

A teraz przygotuj się na zastrzyk potężnej przewagi konkurencyjnej.

Dodaj do koszyka Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy

 

Osoby które kupowały "Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy", wybierały także:

  • Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji
  • TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU
  • SygnaÅ‚ i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii
  • RozGROMić konkurencjÄ™. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone
  • Tworzenie biznesplanu dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy

Spis treści

Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy eBook -- spis treści

Słowo wstępne (7)

O autorce (9)

Przedmowa (11)

Rozdział 1. Wprowadzenie do myślenia projektowego (15)

Rozdział 2. Rola badań w myśleniu projektowym (33)

Rozdział 3. Projektowanie strategii biznesowej (49)

Rozdział 4. Projektowanie wrażeń użytkownika (59)

Rozdział 5. Projektowanie cyfrowych wrażeń użytkownika (75)

Rozdział 6. Projektowanie usług i świadczenia usług (91)

Rozdział 7. Projektowanie marketingu (101)

Rozdział 8. Projektowanie dla zmiany (119)

Rozdział 9. Projektowanie dla wzrostu (129)

Dodatek A. Studia przypadków (143)

Dodatek B. Dane metryczne w myśleniu projektowym (153)

Dodatek C. Glosariusz terminów zwiÄ…zanych z myÅ›leniem projektowym (159)

Dodatek D. Zasoby (165)

Dodaj do koszyka Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.