Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy - Onepress
Tytuł oryginału: Design Thinking for Entrepreneurs and Small Businesses: Putting the Power of Design to Work
Tłumaczenie: Katarzyna Żarnowska
ISBN: 978-83-246-9521-8
stron: 176, Format: ebook
Data wydania: 2015-01-18
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 17,45 zł (poprzednio: 34,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-17,45 zł)
Wielka metodologia dla niewielkiego budżetu
Do niedawna Design Thinking (myślenie projektowe) było dobrem luksusowym. Dojście do tej metodologii miały tylko firmy z wielkimi pomysłami oraz głębokimi kieszeniami, a i one musiały korzystać z pomocy dużych agencji i firm konsultingowych. Niniejsza książka powstała po to, by zmienić ten stan rzeczy. Przejcie do celowych, skoncentrowanych na kliencie, zrównoważonych praktyk biznesowych zaczyna się od małych firm, które tworzą szkielet całej ekonomii. A zatem nadszedł czas, by przestawić się na nowy sposób mylśenia. Nauczysz się:
- Jak włączyć procesy myślenia projektowego do codziennych działań i w jakich obszarach biznesu to podejście jest najcenniejsze.
- Jak efektywnie korzystać z najbardziej rozpowszechnionych i najpopularniejszych narzędzi projektowych (takich jak ideacja, prototypowanie, błyskawiczna burza mózgów).
- Jak wykorzystywać myślenie projektowe do identyfikacji i realizacji celów i tworzenia nowych modeli biznesowych.
- Jak stworzyć nowe produkty i usługi, które przyniosą doskonałe zyski.
- Jak poprawić wrażenia użytkownika, aby klienci byli bardziej lojalni.
Zapomnij o mozolnym konsultowaniu opłat, zaliczek na konto projektu i zobowiązań kontraktowych. Przejmij ster i zyskaj dostęp do najbardziej produktywnych zasad mylśenia projektowego, metodologii i ćwiczeń, które możesz od razu wdrożyć. Potrzebujesz jedynie entuzjazmu, otwartego umysłu, markerów, tablicy lub flipchartów, stosu samoprzylepnych karteczek oraz tej książki. Gratulujemy podjęcia miałej decyzji!
A teraz przygotuj się na zastrzyk potężnej przewagi konkurencyjnej.
Osoby które kupowały "Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy", wybierały także:
- Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- Tworzenie biznesplanu dla bystrzaków 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
Spis treści
Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy eBook -- spis treści
Słowo wstępne (7)
O autorce (9)
Przedmowa (11)
Rozdział 1. Wprowadzenie do myślenia projektowego (15)
Rozdział 2. Rola badań w myśleniu projektowym (33)
Rozdział 3. Projektowanie strategii biznesowej (49)
Rozdział 4. Projektowanie wrażeń użytkownika (59)
Rozdział 5. Projektowanie cyfrowych wrażeń użytkownika (75)
Rozdział 6. Projektowanie usług i świadczenia usług (91)
Rozdział 7. Projektowanie marketingu (101)
Rozdział 8. Projektowanie dla zmiany (119)
Rozdział 9. Projektowanie dla wzrostu (129)
Dodatek A. Studia przypadków (143)
Dodatek B. Dane metryczne w myśleniu projektowym (153)
Dodatek C. Glosariusz terminów zwiÄ…zanych z myÅ›leniem projektowym (159)
Dodatek D. Zasoby (165)