reklama - zainteresowany?

Terytorium i współczesne dylematy jego rozwoju - Onepress

Terytorium i współczesne dylematy jego rozwoju
ebook
Autor: Aleksandra Jewtuchowicz
ISBN: 978-8-3796-9388-7
stron: 212, Format: ebook
Data wydania: 2014-12-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,54 zł (poprzednio: 16,91 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,37 zł)

Dodaj do koszyka Terytorium i współczesne dylematy jego rozwoju

Tagi: ZarzÄ…dzanie projektami | Zasoby ludzkie (HR)

Celem książki jest uporzÄ…dkowanie i analiza wspóÅ‚czesnych koncepcji rozwoju terytorialnego, czynników, które decydujÄ… o dynamice tego rozwoju oraz pokazanie sposobów ich wÅ‚Ä…czania siÄ™ w szybki i skomplikowany proces globalizacji. Innymi sÅ‚owy chodzi o pytania, co warunkuje fakt, że pewne regiony rozwijajÄ… siÄ™ i sÄ… regionami „wygrywajÄ…cymi”, a inne, mimo pozornie sprzyjajÄ…cych okolicznoÅ›ci, nie mogÄ… wyjść z kryzysu. Odpowiedzi na tak postawione pytania szukano przede wszystkim w teorii, analizujÄ…c skÅ‚adowe procesu konstrukcji terytorium. W centrum uwagi znalazÅ‚y siÄ™ mechanizmy i sposoby rozwoju lokalnego jako metody rozwoju regionalnego, co w konsekwencji prowadziÅ‚o do analizy dwóch zbiorów – terytorium i przedsiÄ™biorstw oraz warunków, w których rozwój jednego przyczynia siÄ™ jednoczeÅ›nie do rozwoju drugiego. Wzajemne przenikanie siÄ™ tych zbiorów znajduje wyraz w różnych strategiach i przestrzennych formach organizacji

Dodaj do koszyka Terytorium i współczesne dylematy jego rozwoju

 

Osoby które kupowały "Terytorium i współczesne dylematy jego rozwoju", wybierały także:

  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone
  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Szef, którego szukamy. Rzecz o odpowiedzialnoÅ›ci
  • MS Project 2013 dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Terytorium i współczesne dylematy jego rozwoju

Spis treści

Dodaj do koszyka Terytorium i współczesne dylematy jego rozwoju

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.