reklama - zainteresowany?

Teorie ładu korporacyjnego. Władanie i kontrola z złożonym świecie - Onepress

Teorie ładu korporacyjnego. Władanie i kontrola z złożonym świecie
ebook
Autor: Agata Adamska, Czesław Mesjasz, Piotr Urbanek
ISBN: 978-8-3808-8342-0
stron: 134, Format: ebook
Data wydania: 2017-03-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,79 zł (poprzednio: 22,37 zł)
Oszczędzasz: 16% (-3,58 zł)

Dodaj do koszyka Teorie ładu korporacyjnego. Władanie i kontrola z złożonym świecie

Tagi: Controlling | Ekonomia

Oddana do rąk Czytelników monografia dołącza do licznych publikacji książkowych, poświęconych problematyce ładu korporacyjnego, dostępnych na polskim rynku wydawniczym. Można wskazać cztery poruszone w niej wątki badawcze o charakterze teoriopoznawczym, które stanowią oryginalny wkład Autorów do dyskusji na temat niezwykle złożonych i wielowymiarowych procesów tworzących systemy nadzoru nad działalnością korporacji. Są to propozycje typologii teoretycznych koncepcji ładu korporacyjnego, zastosowania sieciowego i systemowego podejścia do opisu i analizy ładu korporacyjnego oraz wykorzystanie aparatu pojęciowego nowej ekonomii instytucjonalnej w badaniu zagadnień związanych ze sprawowaniem kontroli nad spółkami publicznymi.

Dodaj do koszyka Teorie ładu korporacyjnego. Władanie i kontrola z złożonym świecie

 

Osoby które kupowały "Teorie ładu korporacyjnego. Władanie i kontrola z złożonym świecie", wybierały także:

  • Kwalifikacja A.36. Część 2. Prowadzenie rachunkowoÅ›ci. PodrÄ™cznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowoÅ›ci
  • Mapy drogowe produktu - nowe podejÅ›cie. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewnoÅ›ci
  • Controlling w przykÅ‚adach. Poradnik praktyka
  • Åšrodki trwaÅ‚e - Poznaj nowe przepisy
  • ABC Excel 2010 PL

Dodaj do koszyka Teorie ładu korporacyjnego. Władanie i kontrola z złożonym świecie

Spis treści

Dodaj do koszyka Teorie ładu korporacyjnego. Władanie i kontrola z złożonym świecie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.