reklama - zainteresowany?

Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia - Onepress

Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia
ebook
Autor: Zbigniew Berent
ISBN: 978-8-3794-2392-7
stron: 458, Format: ebook
Data wydania: 2015-06-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,60 zł (poprzednio: 36,54 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,94 zł)

Dodaj do koszyka Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia

Tagi: Sprzedaż

„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych.

Autor łączy dyscyplinę wywodu naukowego z lekkością pióra i erudycją, a jako doświadczony przedsiębiorca – urozmaica tekst książki licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń.

Książka Zbigniewa Berenta jest o tyle wyjątkowa na polskim rynku wydawniczym, że łączy wiedzę teoretyczną z praktyką funkcjonowania handlu i biznesu. W naszej firmie zamierzamy książkę Berenta wykorzystać w instruktażu prowadzonym dla służb handlowych.
Sylwia Mokrysz – Zarząd firmy MOKATE S.A.

Książka autora będącego przedsiębiorcą i handlowcem zmusza do myślenia.
Inspiruje do przemyśleń rozwiązań, którymi się człowiek kieruje podczas bieżącej pracy.
Zbigniew Lindner, przedsiębiorca, właściciel firmy ZPD „LINDNER”-Wągrowiec

Bardzo dobra i ciekawa pozycja, doskonałe abecadło teorii i praktyki.
Iwo Dessoulavy – przedsiębiorca

W porównaniu z innymi książkami o tej tematyce pozycja ta jest wyjątkowa, bo wyjątkowa jest też osobowość autora. Autor podaje konkretne metody i narzędzia do uprawiania pięknego zawodu sprzedawcy/handlowca. Polecam jako ciekawą lekturę dla każdego przedsiębiorcy, handlowca, sprzedawcy, absolwenta szkoły wyższej czy średniej. Dla każdego okaże się na pewno pomocna w rozwijaniu swoich umiejętności.
Dr Stanisław Rakowicz, przedsiębiorca, honorowy konsul Peru w Polsce, honorowy prezes IPH-Toruń

Dodaj do koszyka Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia

Spis treści

Dodaj do koszyka Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.