Spektakularne upadki wielkich firm - Onepress

Tłumaczenie: Iwańska Katarzyna
ISBN: 978-8-3264-4486-9
stron: 204, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
Dziennikarz biznesowy Tim Phillips przedstawia w książce losy niegdyś wielkich i znanych marek. W każdym z opisanych przypadków dokładnie analizuje przyczyny upadku firmy i podkreśla, co można było zrobić, aby sprawy potoczyły się inaczej. Lekki styl autora w połączeniu z ciętym humorem i wnikliwymi obserwacjami sprawiają, że publikację czyta się jednym tchem.
Ta książka nie uczy, jak zbić fortunę. Nie jest też zwykłym poradnikiem biznesowym. Pomoże natomiast zauważyć w porę nadciągające czarne chmury, o ile jest się gotowym patrzeć krytycznym okiem na spółki, dla których się pracuje, w które się inwestuje lub z którymi robi się interesy. Jeśli uczyć się na błędach, to najlepiej na cudzych i tych popełnionych przez największych.
Osoby które kupowały "Spektakularne upadki wielkich firm", wybierały także:
- Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
- Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone 49,00 zł, (24,50 zł -50%)