reklama - zainteresowany?

Six sigma jako trwały element kultury organizacji - Onepress

Six sigma jako trwały element kultury organizacji
Autor: Eckes George
Tłumaczenie: Pawłowski Konrad
ISBN: 978-8-3774-6065-8
stron: 246, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,63 zł (poprzednio: 64,69 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,06 zł)

Dodaj do koszyka Six sigma jako trwały element kultury organizacji

Tagi: Komunikacja i negocjacje | ZarzÄ…dzanie

W swojej poprzedniej książce, zatytułowanej Rewolucja Six Sigma, George Eckes daje czytelnikom szczegółowe wskazówki dotyczące strategicznych i technicznych aspektów wdrażania programu Six Sigma. Tym razem koncentruje się na jeszcze ważniejszym jego elemencie na tym, co zapewnia jego stabilność i trwałość w organizacji.

W książce Six Sigma jako trwały element kultury organizacji zaprezentowane są narzędzia, których użycie przyczyni się do tego, że zmiany, jakie niesie ze sobą program Six Sigma, spotkają się z odpowiednią akceptacją w twojej organizacji. Eckes koncentruje się w niej na elemencie kulturowym, który jeśli zostanie odpowiednio potraktowany może znacznie zwiększyć efektywność twardych technik Six Sigma.



Dodaj do koszyka Six sigma jako trwały element kultury organizacji

 

Osoby które kupowały "Six sigma jako trwały element kultury organizacji", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone

Dodaj do koszyka Six sigma jako trwały element kultury organizacji

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Six sigma jako trwały element kultury organizacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.