reklama - zainteresowany?

Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej - Onepress

Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej
Autor: Geoff King
Tytuł oryginału: The Secrets of Selling: How to Win in Any Sales Situation
Tłumaczenie: Dawid Wietrzykowski
ISBN: 978-83-246-1628-2
stron: 240, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2008-07-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej

Tagi: Sprzedaż

Poufne materiały odtajnione!

  • Sekret nr 1. Efektywne kontakty handlowe
  • Sekret nr 2. Skuteczne pozyskiwanie zleceń
  • Sekret nr 3. Tajna broń handlowca doskonałego

Możesz osiągnąć w życiu wszystko, jeśli tylko wcześniej zdecydujesz, czego naprawdę chcesz.

Codziennie coś komuś sprzedajesz. Musisz udowodnić, że Twoja oferta jest najlepszą z możliwych, a Ty jesteś kimś wyjątkowym. Chcesz być osobą przekonującą i hipnotyzującą? Umiejętność skutecznego zjednywania sobie ludzi to przynajmniej połowa sukcesu. Potrafisz to robić?

Co Ty wiesz o swoich klientach? Jak często osądzasz książkę po okładce? Czy wiesz, że możesz rozpracować charakter ludzi na podstawie ich zachowania? Co Ty wiesz o sobie? Czy zdajesz sobie sprawę, że w osiągnięciu sukcesu może Ci pomóc (albo zaszkodzić) język Twojego ciała? Zwróć uwagę na to, co mówisz i jak to robisz. Nie lekceważ też wykorzystywania słów na papierze.

Pragniesz osiągnąć sukces - to będzie ukoronowanie wszystkich Twoich wysiłków, talentów, umiejętności i wiedzy... właśnie, szczególnie wiedza jest Twoim sprzymierzeńcem. Jak mawia Brian Tracy - zdobywając informacje, których nie posiadają Twoi konkurenci, krok po kroku wysuwasz się na samo czoło stawki.

  • Efektywne spotkania i oferty handlowe
  • Zdobywanie nowych klientów za pomocą sprawdzonych technik
  • Tworzenie marki i skuteczne reklamowanie swojej firmy
  • Rozmowy telefoniczne, które przynoszą zamierzony skutek
  • Bieg z uśmiechem przez pole minowe negocjacji

Dodaj do koszyka Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej

 

Osoby które kupowały "Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej ", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków
  • Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki

Dodaj do koszyka Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej

Spis treści

Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej -- spis treści

Podziękowania (10)

Wstęp: O czym jest ta książka i w czym może Ci pomóc? (9)

CZĘŚĆ I. Spotkania handlowe i propozycje handlowe (13)

1. O czym mówić na spotkaniach handlowych (15)

  • Przygotowywanie się do spotkań handlowych (16)
  • Pierwsze wrażenia - trzy dwunastki (18)
  • Struktura typowego spotkania handlowego (19)
  • Wprowadzenie (19)
  • Konsultacja (pytania) (20)
  • Pytania kontrolne (24)
  • Sprzedaż (25)
  • Prośba o transakcję (31)
  • Wykorzystaj spotkanie, aby zdobyć kolejne spotkanie (36)

2. Jak szybko i trafnie ocenić charakter potencjalnego klienta (37)

  • Konieczność szybkiej i trafnej oceny innych (38)
  • Podstawy współczesnej psychologii: cztery główne typy ludzkich zachowań (39)
  • Dlaczego więc ludzie tak często źle oceniają innych? (44)

3. Wykorzystywanie emocji w sprzedaży (47)

  • Ludzie kupują od ludzi, których lubią (48)
  • Skoncentruj emocje w odpowiednim miejscu (49)
  • Jakie emocje towarzyszą podejmowaniu decyzji zakupu? (50)

4. Język ciała na spotkaniach handlowych (53)

  • Jakie znaczenie ma w handlu język ciała? (54)
  • Przekonujący i nieprzekonujący język ciała (54)
  • Język ciała, na który należy zwracać uwagę u innych (58)

5. Jak pisać propozycje handlowe (63)

  • Co należy umieścić w propozycji handlowej? (65)
  • Trzymaj wszystkie propozycje w jednym miejscu (71)

6. Słowa, które pomogą Ci w sprzedaży (73)

  • Jak pisać poprawnym językiem? (74)
  • Korekta (79)
  • Jakie dokumenty handlowe będą Ci potrzebne? (79)

CZĘŚĆ II. Jak znaleźć nowych klientów (87)

  • Nowi klienci kontra istniejący klienci (88)
  • Teoria pozyskiwania nowych klientów (89)
  • Cztery główne sposoby na znalezienie nowych klientów (90)

7. Zdobywanie nowych klientów za pomocą przesyłek reklamowych (91)

  • Jak zdobyć odpowiednie listy adresowe (92)
  • Jaki komunikat zawrzeć w przesyłce reklamowej? (94)
  • Ile listów należy wysłać? (96)
  • Pomiar sukcesu przesyłek reklamowych (97)
  • Pisanie biuletynów (99)

8. Zdobywanie nowych klientów za pomocą seminariów (101)

  • Uczestniczenie w seminariach prowadzonych przez innych (102)
  • Prowadzenie własnych seminariów (105)
  • Inne możliwości niż seminaria (111)
  • Uzupełnianie seminariów (111)

9. Jak uczynić z telefonu narzędzie sprzedaży (113)

  • Kilka prawd na temat sprzedaży przez telefon (114)
  • Cztery możliwe reakcje na Twój telefon (115)
  • Co powinieneś powiedzieć? (117)
  • Przedostawanie się przez asystentki (124)
  • Powszechne kwestie dotyczące rozmów telefonicznych (126)

10. Zdobywanie nowych klientów za pomocą partnerów biznesowych (133)

  • Trzy typy partnerów handlowych (134)
  • Jak sprawić, aby układy partnerskie przynosiły korzyści (134)
  • W jaki rodzaj układów partnerskich nie powinieneś się angażować? (136)
  • Dbaj o dobrych partnerów (137)

CZĘŚĆ III. Jak stać się kompletnym handlowcem (139)

11. Jak wyrobić markę i skutecznie reklamować swoją firmę (141)

  • Jak tworzy się dobrą markę? (142)
  • Reklama (144)

12. Prezentacje, wyjścia i targi (149)

  • Najlepsze metody prezentacji (150)
  • Jak ilość publiczności wpływa na prezentację? (152)
  • Obsługa stoiska targowego (153)

13. Maksymalne wykorzystanie potencjału mediów (157)

  • Publikowanie artykułów w prasie (158)
  • Znajdowanie dziennikarzy i publikacji (160)
  • Oświadczenia prasowe (161)
  • Inne sposoby kontaktowania się z prasą (164)
  • Wywiady w mediach (165)
  • Co począć, gdy zbierają się nad Tobą czarne, medialne chmury (170)
  • Agencje public relations (171)
  • Maksymalnie wykorzystaj profesjonalne stowarzyszenia (173)
  • Wygrywaj nagrody (173)

14. Jak pokonać konkurencję (175)

  • Czego szukają konsumenci? (176)
  • Na co handlowcy marnują najwięcej czasu? (177)
  • Cztery ogólne zasady postępowania z konkurencją (179)
  • Wyczucie czasu podczas formalnych przetargów (180)
  • Poczekalnia (181)

15. Jak mierzyć wyniki własnej działalności (183)

  • Mierzenie wydajności własnej firmy w stosunku do konkurencji (184)
  • Raportowanie sprzedaży (185)
  • Jak nagradzać osiągnięcia handlowe (187)

16. Zarządzanie kontaktami (189)

  • Do czego potrzebny jest system zarządzania kontaktami? (190)
  • Jakie nazwiska powinny znaleźć się w systemie? (192)
  • Wybór systemu zarządzania kontaktami (193)

17. Zarządzanie rozbudowanymi kontami (197)

  • Zdobądź więcej informacji na temat firmy (198)
  • Jak zdobywać kontakty w obrębie konta? (198)
  • Metody zdobywania dodatkowych zleceń dzięki istniejącym kontaktom (200)
  • Zespołowe prowadzenie konta (201)

18. Negocjacje (203)

  • Jeśli możesz uniknąć negocjacji, zrób to (204)
  • Pięć pytań, które przygotują Cię do negocjacji (204)
  • Dziewięć zasad negocjacji (207)
  • Najpowszechniejsze sytuacje związane z negocjowaniem (209)
  • Jak kupują profesjonaliści? (212)

19. Jak bezboleśnie przejść przez etap negocjowania umów (213)

  • Co powinno znaleźć się w zarysie umowy (214)
  • Ogólne uwagi na temat umów (217)
  • Jak uniknąć problemów podczas zawierania umów? (221)
  • A więc podpisaliście umowę! (222)

20. Co definiuje różnicę pomiędzy przeciętnymi a najlepszymi wynikami handlowymi? (225)

  • Co tworzy motywację? (226)
  • Musisz zadbać o to, aby los się do Ciebie uśmiechnął (227)

Bibliografia (229)

Skorowidz (233)

Dodaj do koszyka Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.