reklama - zainteresowany?

Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej - Onepress

Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej
Autor: Geoff King
Tytuł oryginału: The Secrets of Selling: How to Win in Any Sales Situation
TÅ‚umaczenie: Dawid Wietrzykowski
ISBN: 978-83-246-1628-2
stron: 240, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2008-07-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej

Tagi: Sprzedaż

Poufne materiały odtajnione!

  • Sekret nr 1. Efektywne kontakty handlowe
  • Sekret nr 2. Skuteczne pozyskiwanie zleceÅ„
  • Sekret nr 3. Tajna broÅ„ handlowca doskonaÅ‚ego

Możesz osiągnąć w życiu wszystko, jeśli tylko wcześniej zdecydujesz, czego naprawdę chcesz.

Codziennie coś komuś sprzedajesz. Musisz udowodnić, że Twoja oferta jest najlepszą z możliwych, a Ty jesteś kimś wyjątkowym. Chcesz być osobą przekonującą i hipnotyzującą? Umiejętność skutecznego zjednywania sobie ludzi to przynajmniej połowa sukcesu. Potrafisz to robić?

Co Ty wiesz o swoich klientach? Jak często osądzasz książkę po okładce? Czy wiesz, że możesz rozpracować charakter ludzi na podstawie ich zachowania? Co Ty wiesz o sobie? Czy zdajesz sobie sprawę, że w osiągnięciu sukcesu może Ci pomóc (albo zaszkodzić) język Twojego ciała? Zwróć uwagę na to, co mówisz i jak to robisz. Nie lekceważ też wykorzystywania słów na papierze.

Pragniesz osiągnąć sukces - to będzie ukoronowanie wszystkich Twoich wysiłków, talentów, umiejętności i wiedzy... właśnie, szczególnie wiedza jest Twoim sprzymierzeńcem. Jak mawia Brian Tracy - zdobywając informacje, których nie posiadają Twoi konkurenci, krok po kroku wysuwasz się na samo czoło stawki.

  • Efektywne spotkania i oferty handlowe
  • Zdobywanie nowych klientów za pomocÄ… sprawdzonych technik
  • Tworzenie marki i skuteczne reklamowanie swojej firmy
  • Rozmowy telefoniczne, które przynoszÄ… zamierzony skutek
  • Bieg z uÅ›miechem przez pole minowe negocjacji

Dodaj do koszyka Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej

 

Osoby które kupowały "Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej ", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej

Spis treści

Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej -- spis treści

Podziękowania (10)

Wstęp: O czym jest ta książka i w czym może Ci pomóc? (9)

CZĘŚĆ I. Spotkania handlowe i propozycje handlowe (13)

1. O czym mówić na spotkaniach handlowych (15)

  • Przygotowywanie siÄ™ do spotkaÅ„ handlowych (16)
  • Pierwsze wrażenia - trzy dwunastki (18)
  • Struktura typowego spotkania handlowego (19)
  • Wprowadzenie (19)
  • Konsultacja (pytania) (20)
  • Pytania kontrolne (24)
  • Sprzedaż (25)
  • ProÅ›ba o transakcjÄ™ (31)
  • Wykorzystaj spotkanie, aby zdobyć kolejne spotkanie (36)

2. Jak szybko i trafnie ocenić charakter potencjalnego klienta (37)

  • Konieczność szybkiej i trafnej oceny innych (38)
  • Podstawy współczesnej psychologii: cztery główne typy ludzkich zachowaÅ„ (39)
  • Dlaczego wiÄ™c ludzie tak czÄ™sto źle oceniajÄ… innych? (44)

3. Wykorzystywanie emocji w sprzedaży (47)

  • Ludzie kupujÄ… od ludzi, których lubiÄ… (48)
  • Skoncentruj emocje w odpowiednim miejscu (49)
  • Jakie emocje towarzyszÄ… podejmowaniu decyzji zakupu? (50)

4. Język ciała na spotkaniach handlowych (53)

  • Jakie znaczenie ma w handlu jÄ™zyk ciaÅ‚a? (54)
  • PrzekonujÄ…cy i nieprzekonujÄ…cy jÄ™zyk ciaÅ‚a (54)
  • JÄ™zyk ciaÅ‚a, na który należy zwracać uwagÄ™ u innych (58)

5. Jak pisać propozycje handlowe (63)

  • Co należy umieÅ›cić w propozycji handlowej? (65)
  • Trzymaj wszystkie propozycje w jednym miejscu (71)

6. Słowa, które pomogą Ci w sprzedaży (73)

  • Jak pisać poprawnym jÄ™zykiem? (74)
  • Korekta (79)
  • Jakie dokumenty handlowe bÄ™dÄ… Ci potrzebne? (79)

CZĘŚĆ II. Jak znaleźć nowych klientów (87)

  • Nowi klienci kontra istniejÄ…cy klienci (88)
  • Teoria pozyskiwania nowych klientów (89)
  • Cztery główne sposoby na znalezienie nowych klientów (90)

7. Zdobywanie nowych klientów za pomocą przesyłek reklamowych (91)

  • Jak zdobyć odpowiednie listy adresowe (92)
  • Jaki komunikat zawrzeć w przesyÅ‚ce reklamowej? (94)
  • Ile listów należy wysÅ‚ać? (96)
  • Pomiar sukcesu przesyÅ‚ek reklamowych (97)
  • Pisanie biuletynów (99)

8. Zdobywanie nowych klientów za pomocą seminariów (101)

  • Uczestniczenie w seminariach prowadzonych przez innych (102)
  • Prowadzenie wÅ‚asnych seminariów (105)
  • Inne możliwoÅ›ci niż seminaria (111)
  • UzupeÅ‚nianie seminariów (111)

9. Jak uczynić z telefonu narzędzie sprzedaży (113)

  • Kilka prawd na temat sprzedaży przez telefon (114)
  • Cztery możliwe reakcje na Twój telefon (115)
  • Co powinieneÅ› powiedzieć? (117)
  • Przedostawanie siÄ™ przez asystentki (124)
  • Powszechne kwestie dotyczÄ…ce rozmów telefonicznych (126)

10. Zdobywanie nowych klientów za pomocą partnerów biznesowych (133)

  • Trzy typy partnerów handlowych (134)
  • Jak sprawić, aby ukÅ‚ady partnerskie przynosiÅ‚y korzyÅ›ci (134)
  • W jaki rodzaj ukÅ‚adów partnerskich nie powinieneÅ› siÄ™ angażować? (136)
  • Dbaj o dobrych partnerów (137)

CZĘŚĆ III. Jak stać się kompletnym handlowcem (139)

11. Jak wyrobić markę i skutecznie reklamować swoją firmę (141)

  • Jak tworzy siÄ™ dobrÄ… markÄ™? (142)
  • Reklama (144)

12. Prezentacje, wyjścia i targi (149)

  • Najlepsze metody prezentacji (150)
  • Jak ilość publicznoÅ›ci wpÅ‚ywa na prezentacjÄ™? (152)
  • ObsÅ‚uga stoiska targowego (153)

13. Maksymalne wykorzystanie potencjału mediów (157)

  • Publikowanie artykułów w prasie (158)
  • Znajdowanie dziennikarzy i publikacji (160)
  • OÅ›wiadczenia prasowe (161)
  • Inne sposoby kontaktowania siÄ™ z prasÄ… (164)
  • Wywiady w mediach (165)
  • Co począć, gdy zbierajÄ… siÄ™ nad TobÄ… czarne, medialne chmury (170)
  • Agencje public relations (171)
  • Maksymalnie wykorzystaj profesjonalne stowarzyszenia (173)
  • Wygrywaj nagrody (173)

14. Jak pokonać konkurencję (175)

  • Czego szukajÄ… konsumenci? (176)
  • Na co handlowcy marnujÄ… najwiÄ™cej czasu? (177)
  • Cztery ogólne zasady postÄ™powania z konkurencjÄ… (179)
  • Wyczucie czasu podczas formalnych przetargów (180)
  • Poczekalnia (181)

15. Jak mierzyć wyniki własnej działalności (183)

  • Mierzenie wydajnoÅ›ci wÅ‚asnej firmy w stosunku do konkurencji (184)
  • Raportowanie sprzedaży (185)
  • Jak nagradzać osiÄ…gniÄ™cia handlowe (187)

16. ZarzÄ…dzanie kontaktami (189)

  • Do czego potrzebny jest system zarzÄ…dzania kontaktami? (190)
  • Jakie nazwiska powinny znaleźć siÄ™ w systemie? (192)
  • Wybór systemu zarzÄ…dzania kontaktami (193)

17. ZarzÄ…dzanie rozbudowanymi kontami (197)

  • ZdobÄ…dź wiÄ™cej informacji na temat firmy (198)
  • Jak zdobywać kontakty w obrÄ™bie konta? (198)
  • Metody zdobywania dodatkowych zleceÅ„ dziÄ™ki istniejÄ…cym kontaktom (200)
  • ZespoÅ‚owe prowadzenie konta (201)

18. Negocjacje (203)

  • JeÅ›li możesz uniknąć negocjacji, zrób to (204)
  • Pięć pytaÅ„, które przygotujÄ… CiÄ™ do negocjacji (204)
  • Dziewięć zasad negocjacji (207)
  • Najpowszechniejsze sytuacje zwiÄ…zane z negocjowaniem (209)
  • Jak kupujÄ… profesjonaliÅ›ci? (212)

19. Jak bezboleśnie przejść przez etap negocjowania umów (213)

  • Co powinno znaleźć siÄ™ w zarysie umowy (214)
  • Ogólne uwagi na temat umów (217)
  • Jak uniknąć problemów podczas zawierania umów? (221)
  • A wiÄ™c podpisaliÅ›cie umowÄ™! (222)

20. Co definiuje różnicę pomiędzy przeciętnymi a najlepszymi wynikami handlowymi? (225)

  • Co tworzy motywacjÄ™? (226)
  • Musisz zadbać o to, aby los siÄ™ do Ciebie uÅ›miechnÄ…Å‚ (227)

Bibliografia (229)

Skorowidz (233)

Dodaj do koszyka Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.