reklama - zainteresowany?

Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli - Onepress

Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli
Autor: Grzegorz Sikorski
ISBN: 83-246-0349-2
stron: 240, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2006-06-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli

Tagi: Obsługa klienta

Myślisz, że w Twojej firmie wszystko gra? Otwórz oczy...

  • Kiedy firma posuwa siÄ™ o krok za daleko i zaczyna odpychać klientów?
  • Powszechne techniki sprzedaży i zarzÄ…dzania kadrami: wciskanie ludziom kitu i odczÅ‚owieczanie sprzedawców
  • SkÄ…d bierze siÄ™ chora kultura organizacyjna?

Oficjalnie dobro klienta jest absolutnym priorytetem firmy. Ale tak naprawdę pracownicy wysyłają klientom całkiem inny przekaz: naciągamy Cię, kliencie, na najdroższe produkty, nie lubimy Cię i nie chcemy się zajmować Twoimi sprawami. Na zewnątrz uśmiech i kolorowy szyld, a pod spodem brud -- tak właśnie działa niejedna firma. Czy domyślasz się już, dlaczego ta książka jest potrzebna?

Obserwuj i ucz się na cudzych błędach, nim będzie za późno.

Większość firm podporządkowuje wszystko zyskowi i traktuje klientów jak prostych dostawców gotówki. Podejście do pracowników nie jest lepsze -- groszowe premie, mgliste ścieżki kariery i ciągły nacisk na natychmiastowe wyniki. Pomyśl, ile może zyskać firma działająca inaczej. Uświadom sobie, jak chore jest to, co klienci powszechnie uznają za normę. Dostrzeż prawdziwe oblicze wielu firm. Ta książka jest skromną przeciwwagą dla fałszu, który na co dzień akceptujemy -- albo pod przymusem, albo z powodu ignorancji. To opis prawdziwych praktyk sprzedaży i zarządzania kadrami w wielu firmach.

  • Jak firma zmienia ambitnych i twórczych ludzi w zobojÄ™tniaÅ‚e kukÅ‚y?
  • System gadżetów: wyróżnienia i premie, które do niczego nie motywujÄ…
  • StażyÅ›ci, sprzÄ…taczki, ochroniarze -- ludzie maÅ‚o ważni dla firmy, ale majÄ…cy kontakt z klientem
  • Typy sprzedawców: Å›piÄ…ce królewny, czarownice i inni
  • OdczÅ‚owieczanie sprzedawców: regulaminy, podnoszenie wydajnoÅ›ci, permanentna inwigilacja
  • Mowa ciaÅ‚a sprzedawcy: to, co ciÅ›nie siÄ™ na usta, a czego nikt nie powie klientowi wprost
  • Przyjmowanie reklamacji: jak na zawsze stracić klienta

Dodaj do koszyka Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli

 

Osoby które kupowały "Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli", wybierały także:

  • Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogÄ… budować pozytywne doÅ›wiadczenie w zespoÅ‚ach obsÅ‚ugi
  • GURU KULTU..RY
  • Perswazyjny telemarketing. 65 narzÄ™dzi sprzedaży i obsÅ‚ugi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone
  • Od standaryzacji obsÅ‚ugi po rekomendacjÄ™ Klienta. ZarzÄ…dzanie jakoÅ›ciÄ… obsÅ‚ugi Klienta w praktyce
  • Umawianie spotkaÅ„. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasÄ…

Dodaj do koszyka Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli

Spis treści

Sabota

Dodaj do koszyka Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.