reklama - zainteresowany?

Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media - Onepress

Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media
ebook
Autor: Piotr Dobrołęcki, Daria Dobrołęcka
ISBN: 9788363879952
stron: 537, Format: ebook
Data wydania: 2018-05-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,00 zł (poprzednio: 20,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,00 zł)

Dodaj do koszyka Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media

Tagi: Biznes

Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji zwiÄ…zanych z książkÄ…, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuacjÄ™ w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegóÅ‚owy przeglÄ…d wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce. Spis treÅ›ci: Wprowadzenie RozdziaÅ‚ pierwszy. Targi książki RozdziaÅ‚ drugi. Festiwale RozdziaÅ‚ trzeci. Instytucje kultury RozdziaÅ‚ czwarty. Organizacje RozdziaÅ‚ piÄ…ty. Fundacje RozdziaÅ‚ szósty. Szkolnictwo wyższe RozdziaÅ‚ siódmy. Nagrody RozdziaÅ‚ ósmy. Media RozdziaÅ‚ dziewiÄ…ty. Agencje literackie

Dodaj do koszyka Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media

 

Osoby które kupowały "Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media", wybierały także:

  • Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji
  • TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU
  • Design Thinking dla przedsiÄ™biorców i maÅ‚ych firm. PotÄ™ga myÅ›lenia projektowego w codziennej pracy
  • SygnaÅ‚ i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii
  • RozGROMić konkurencjÄ™. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media

Spis treści

Dodaj do koszyka Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.