reklama - zainteresowany?

Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media - Onepress

Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media
ebook
Autor: Piotr Dobrołęcki, Daria Dobrołęcka
ISBN: 9788363879952
stron: 537, Format: ebook
Data wydania: 2018-05-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,00 zł (poprzednio: 20,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,00 zł)

Dodaj do koszyka Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media

Tagi: Biznes

Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce. Spis treści: Wprowadzenie Rozdział pierwszy. Targi książki Rozdział drugi. Festiwale Rozdział trzeci. Instytucje kultury Rozdział czwarty. Organizacje Rozdział piąty. Fundacje Rozdział szósty. Szkolnictwo wyższe Rozdział siódmy. Nagrody Rozdział ósmy. Media Rozdział dziewiąty. Agencje literackie

Dodaj do koszyka Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media

 

Osoby które kupowały "Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media", wybierały także:

  • Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji
  • TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU
  • Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy
  • Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii
  • RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media

Spis treści

Dodaj do koszyka Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.