Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media - Onepress
ISBN: 9788363879952
stron: 537, Format: ebook
Data wydania: 2018-05-14
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 16,00 zł (poprzednio: 20,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,00 zł)
Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji zwiÄ…zanych z książkÄ…, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuacjÄ™ w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegóÅ‚owy przeglÄ…d wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce. Spis treÅ›ci: Wprowadzenie RozdziaÅ‚ pierwszy. Targi książki RozdziaÅ‚ drugi. Festiwale RozdziaÅ‚ trzeci. Instytucje kultury RozdziaÅ‚ czwarty. Organizacje RozdziaÅ‚ piÄ…ty. Fundacje RozdziaÅ‚ szósty. Szkolnictwo wyższe RozdziaÅ‚ siódmy. Nagrody RozdziaÅ‚ ósmy. Media RozdziaÅ‚ dziewiÄ…ty. Agencje literackie
Osoby które kupowały "Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media", wybierały także:
- Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
- Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone 49,00 zł, (24,50 zł -50%)