Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media - Onepress

ISBN: 9788363879952
stron: 537, Format: ebook
Data wydania: 2018-05-14
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 16,00 zł (poprzednio: 20,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,00 zł)
Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce. Spis treści: Wprowadzenie Rozdział pierwszy. Targi książki Rozdział drugi. Festiwale Rozdział trzeci. Instytucje kultury Rozdział czwarty. Organizacje Rozdział piąty. Fundacje Rozdział szósty. Szkolnictwo wyższe Rozdział siódmy. Nagrody Rozdział ósmy. Media Rozdział dziewiąty. Agencje literackie
Osoby które kupowały "Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media", wybierały także:
- Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
- Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone 49,00 zł, (24,50 zł -50%)