reklama - zainteresowany?

Rynek książki w Polsce 2015 Poligrafia i Papier - Onepress

Rynek książki w Polsce 2015 Poligrafia i Papier
ebook
Autor: Bernard Jóźwiak, Tomasz Graczyk
ISBN: 978-83-638-7955-6
stron: 288, Format: ebook
Data wydania: 2016-03-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 28,00 zł (poprzednio: 35,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-7,00 zł)

Dodaj do koszyka Rynek książki w Polsce 2015 Poligrafia i Papier

Tagi: Sprzedaż | Zarządzanie

Tom Poligrafia i Papier - tom poświęcony rynkowi drukarń dziełowych oraz rynkowi papierów graficznych przeznaczonych do druku książek. Podjęto też próbę sformułowania zestawienia w oparciu o przychody poszczególnych zakładów. Spis treści: POLIGRAFIA 1. Poligrafia w Polsce 2. Analiza drukarń dziełowych 3. Ranking drukarń Magazynu Literackiego KSIĄŻKI 4. Drukarnie dziełowe w Polsce 5. Producenci i dystrybutorzy maszyn i materiałów poligraficznych PAPIER 1. Celuloza 2. Makulatura 3. Papier gazetowy 4. Papiery drzewne 5. Papiery bezdrzewne 6. Papiery powlekane 7. Papiery specjalne 8. Rynek amerykański 9. Rynek chiński 10. Rynek europejski 11. Rynek rosyjski 12. Rynek polski (Piotr Dobrołęcki) 13. Polscy producenci papieru 14. Zagraniczni producenci papieru 15. Dystrybutorzy papieru w Polsce 16. Papier książkowy (Stefan Jakucewicz)

Dodaj do koszyka Rynek książki w Polsce 2015 Poligrafia i Papier

 

Osoby które kupowały "Rynek książki w Polsce 2015 Poligrafia i Papier", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Naturalne sukcesy w sprzedaży
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Rynek książki w Polsce 2015 Poligrafia i Papier

Spis treści

Rynek książki w Polsce 2015 Poligrafia i Papier eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Rynek książki w Polsce 2015 Poligrafia i Papier

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.