Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania - Onepress

Autor: Rutkowski Ireneusz P.
ISBN: 978-8-3208-1692-1
stron: 308, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 48,14 zł (poprzednio: 60,18 zł)
Oszczędzasz: 20% (-12,04 zł)
ISBN: 978-8-3208-1692-1
stron: 308, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 48,14 zł (poprzednio: 60,18 zł)
Oszczędzasz: 20% (-12,04 zł)
Tagi: Sprzedaż
W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarzÄ…dzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu, a także trendy i prognozy rozwoju nowych produktów, dowodzÄ…c, że postÄ™pujÄ…ca globalizacja i rozwój technologii stawiajÄ… przed przedsiÄ™biorstwem nowe wymagania, niezbÄ™dne do sprostania coraz ostrzejszym warunkom konkurencji.
Osoby które kupowały "Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Skuteczna reklama na LinkedInie 55,19 zł, (14,90 zł -73%)
- Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione 53,21 zł, (14,90 zł -72%)