reklama - zainteresowany?

Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania - Onepress

Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania
Autor: Rutkowski Ireneusz P.
ISBN: 978-8-3208-1692-1
stron: 308, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 48,14 zł (poprzednio: 60,18 zł)
Oszczędzasz: 20% (-12,04 zł)

Dodaj do koszyka Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania

Tagi: Sprzedaż

W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarzÄ…dzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu, a także trendy i prognozy rozwoju nowych produktów, dowodzÄ…c, że postÄ™pujÄ…ca globalizacja i rozwój technologii stawiajÄ… przed przedsiÄ™biorstwem nowe wymagania, niezbÄ™dne do sprostania coraz ostrzejszym warunkom konkurencji.

Dodaj do koszyka Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania

 

Osoby które kupowały "Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.