reklama - zainteresowany?

Rozliczanie wartości firmy w świetle międzynarodowych standardów rachunkowości - Onepress

Rozliczanie wartości firmy w świetle międzynarodowych standardów rachunkowości
Autor: Cieciura Małgorzata
ISBN: 978-8-3755-6258-3
stron: 228, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,09 zł (poprzednio: 51,96 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,87 zł)

Dodaj do koszyka Rozliczanie wartości firmy w świetle międzynarodowych standardów rachunkowości

Tagi: Controlling | Finanse | Rachunkowość

Książka ma charakter aplikacyjny i może stanowić wartość dla praktyków z zakresu rachunkowoÅ›ci, jak te z dla osób zainteresowanych rachunkowoÅ›ciÄ… i finansami przedsiÄ™biorstwa. Do szczególnych walorów pragmatycznych monografii zaliczyć należy opracowanie:

  • procedury rozliczania wartoÅ›ci firmy dla polskich jednostek gospodarczych, uwzglÄ™dniajÄ…cej zarówno specyfikÄ™ polskiego rynku, jak i zalecenia miÄ™dzynarodowych regulacji rachunkowoÅ›ci
  • wzory raportu w formie tabelaryczno-opisowej z rozliczania wartoÅ›ci firmy,
  • dostosowany do wymogów proponowanej procedury i majÄ…cy na celu kompleksowe wspomaganie procesu monitorowania poziomu wartoÅ›ci firmy.

Dodaj do koszyka Rozliczanie wartości firmy w świetle międzynarodowych standardów rachunkowości

 

Osoby które kupowały "Rozliczanie wartości firmy w świetle międzynarodowych standardów rachunkowości", wybierały także:

  • Kwalifikacja A.36. Część 2. Prowadzenie rachunkowoÅ›ci. PodrÄ™cznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowoÅ›ci
  • Mapy drogowe produktu - nowe podejÅ›cie. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewnoÅ›ci
  • Controlling w przykÅ‚adach. Poradnik praktyka
  • Åšrodki trwaÅ‚e - Poznaj nowe przepisy
  • ABC Excel 2010 PL

Dodaj do koszyka Rozliczanie wartości firmy w świetle międzynarodowych standardów rachunkowości

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Rozliczanie wartości firmy w świetle międzynarodowych standardów rachunkowości

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.