reklama - zainteresowany?

Roszczeniowy klient - Onepress

Roszczeniowy klient
ebook
Autor: Mirosław Smoczyński
ISBN: 978-8-3767-7332-2
stron: 10, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 7,00 zł (poprzednio: 12,50 zł)
Oszczędzasz: 44% (-5,50 zł)

Dodaj do koszyka Roszczeniowy klient

Tagi: Sprzedaż

Jak mówić NIE i nie tracić klientów? _x000D_Na pewno Å›wietnie radzisz sobie z dobrymi klientami. Klientami, którzy siÄ™ nie kłócÄ… i nie majÄ… problemów. Możliwe też, że potrafisz radzić sobie z klientami, którzy nie przychodzÄ… do Ciebie zadowoleni, majÄ… problem i potrzebujÄ… specjalnego traktowania. Ale nawet najlepszy handlowiec i najbardziej spokojna osoba na Å›wiecie może nie wytrzymać purpurowego ze zÅ‚oÅ›ci klienta, który wyzywa jÄ… od beznadziejnych idiotów, marnujÄ…cych pieniÄ…dze firmy i czas jej klientów. _x000D_ WezwÄ™ ochronÄ™ i bÄ™dzie po kÅ‚opocieOczywiÅ›cie to rozwiąże sprawÄ™ w danej chwili, Ty bÄ™dziesz mógÅ‚ wyjść na papierosa, uspokoić siÄ™, a wieczorem najprawdopodobniej zapomnisz o caÅ‚ej sprawie. Ale firma straci klienta, a w dzisiejszych czasach prawdopodobieÅ„stwo, że wyrzucony klient rozniesie dobre wieÅ›ci o Twojej firmie w Internecie jest bardzo duże. I wiesz co? Tak wÅ›ciekÅ‚y klient prawdopodobnie zapamiÄ™taÅ‚ Twoje nazwisko i nie omieszka go podać w swojej radosnej korespondencji z internautami.W takim razie wysÅ‚ucham go i bÄ™dzie po kÅ‚opocieTo akurat dobre rozwiÄ…zanie. Dobre wtedy, kiedy marzysz o zawale po n-tym kliencie, któremu dasz siÄ™ obrażać. Nie zawsze musisz przyznawać klientowi racjÄ™ i zgadzać siÄ™ ze wszystkim co mówi. Co ważniejsze ; możesz otwarcie powiedzieć klientowi nie i nie tylko go uspokoić, ale też sprawić, że zostanie z TwojÄ… firmÄ… na lata (i nie bÄ™dzie wiÄ™cej na Ciebie krzyczaÅ‚)! Wystarczy, że poznasz 6 naprawdÄ™ prostych technik radzenia sobie z trudnym klientem.Czy wiesz, że w ciÄ…gu jednego dnia, możesz poznać i opanować najbardziej skuteczne i sprawdzone metody radzenia sobie z każdym, nawet najbardziej agresywnym klientemSzefowie działów sprzedaży najwiÄ™kszych firm zaczynali jako handlowcy i pracownicy BOK. Sukces osiÄ…gnÄ™li dziÄ™ki znajomoÅ›ci technik radzenia sobie z każdym klientem. I nie mówiÄ™ tu o zwykÅ‚ym radzeniu sobie. MówiÄ™ o technikach, które pozwalajÄ… jednoczeÅ›nie zwiÄ™kszyć sprzedaż i zadowolenie klientów. Technikach, które dajÄ… efekty zauważalne dla Twoich przeÅ‚ożonych. Technikach, które zaoszczÄ™dzÄ… Ci wiele stresu i jednoczeÅ›nie popchnÄ… CiÄ™ do góry na drabinie sukcesu. Technikach, które możesz poznać już dziÅ›, dziÄ™ki wyjÄ…tkowej publikacji Jak mówić ‘nie’ i nie tracić klientów._x000D_

Dodaj do koszyka Roszczeniowy klient

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Roszczeniowy klient

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.