reklama - zainteresowany?

Reakcje rynku na kryzys finansowy - Onepress

Reakcje rynku na kryzys finansowy
ebook
Autor: prof. dr hab. Wiesława Przybylska-Kapuścińska
ISBN: 978-83-7941-498-7
stron: 131, Format: ebook
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,64 zł (poprzednio: 52,00 zł)
Oszczędzasz: 18% (-9,36 zł)

Dodaj do koszyka Reakcje rynku na kryzys finansowy

Tagi: Sprzedaż

Książka zawiera opracowania wielu Autorów, poświęcone różnorodnym reakcjom na kryzys finansowy, obserwowany w wielu segmentach rynku, za­równo jego uczestników czy instytucji, jak również określonych instrumentów.

Skutki kryzysu finansowego lat 2007-2010 zostały przedstawione zarówno w ujęciu globalnym, jak i w odniesieniu do wybranych krajów czy też dzie­dzin życia gospodarczego.

Rozpatrywano reakcje rządów i banków centralnych, zmiany w nadzorze finansowym oraz w różnych rozwiązaniach instytucjonalnych, np. internacjo­nalizacji i globalizacji przedsiębiorstw, podatkach, wskazując na konieczność działań w celu normalizacji sytuacji rynkowej.

Praca koncentruje się na aktualnych problemach nurtujących środowiska naukowe, biznesowe i polityczne. Wpisuje się w szerokie pasmo problematyki globalnego kryzysu finansowego, poruszanej od dłuższego czasu w wielu opracowaniach i publikacjach naukowych.
Z recenzji Prof. dr hab. Ireny Pyki

Dodaj do koszyka Reakcje rynku na kryzys finansowy

 

Osoby które kupowały "Reakcje rynku na kryzys finansowy", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Reakcje rynku na kryzys finansowy

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Reakcje rynku na kryzys finansowy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.