reklama - zainteresowany?

Rachunkowość przedsiębiorstw - Onepress

Rachunkowość przedsiębiorstw
ISBN: 978-8-3208-2085-0
stron: 360, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 51,30 zł (poprzednio: 64,13 zł)
Oszczędzasz: 20% (-12,83 zł)

Dodaj do koszyka Rachunkowość przedsiębiorstw

Tagi: Controlling | Finanse | Rachunkowość

Zawartość informacyjna książki uwzględnia zapotrzebowanie kadry kierowniczej na informacje o dokonaniach i rentowności przedsiębiorstw oraz o ich sytuacji majątkowej i finansowej.

Posiadanie takich danych zdecydowanie ułatwi menedżerom podejmowanie decyzji i stwarza warunki do zastosowania alternatywnych rozwiązań, najbardziej korzystnych dla jednostki gospodarczej. Szerokie i wyczerpujące omówienie tematów w poszczególnych rozdziałach książki ułatwi zainteresowanym Czytelnikom zrozumienie istoty rachunkowości, obowiązujących zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych i sporządzania sprawozdań finansowych oraz możliwości ich wykorzystania do pozyskiwania określonych informacji. Rozważania zawarte w książce są poparte licznymi przykładami, a na końcu każdego rozdziału znajdują się zadania do samodzielnego rozwiązania.

Książka będzie cennym źródłem informacji dla: studentów uczelni wyższych różnych typów, słuchaczy studiów podyplomowych, szerokiego grona menedżerów, samodzielnych księgowych, pracowników banków i urzędów skarbowych.

Dodaj do koszyka Rachunkowość przedsiębiorstw

 

Osoby które kupowały "Rachunkowość przedsiębiorstw", wybierały także:

  • Kwalifikacja A.36. Część 2. Prowadzenie rachunkowości. Podręcznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości
  • Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności
  • Controlling w przykładach. Poradnik praktyka
  • Środki trwałe - Poznaj nowe przepisy
  • ABC Excel 2010 PL

Dodaj do koszyka Rachunkowość przedsiębiorstw

Spis treści

Dodaj do koszyka Rachunkowość przedsiębiorstw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.