reklama - zainteresowany?

Psychologia sprzedaży - Onepress

Psychologia sprzedaży
mp3
Autor: Brian Tracy
Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
ISBN: 978-8-3808-7378-0
stron: 224, Format: mp3
Data wydania: 2017-10-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,43 zł (poprzednio: 34,84 zł)
Oszczędzasz: 27% (-9,41 zł)

Dodaj do koszyka Psychologia sprzedaży

Tagi: Sprzedaż

Naucz siÄ™ sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branży


Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.
Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na Å›wiecie. DoszedÅ‚ do wniosku, że jego najwiÄ™kszym przeÅ‚omem w dążeniu do sukcesu byÅ‚o odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myÅ›lenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji.
W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe „dziaÅ‚ania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpoÅ›redniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie siÄ™ z twojÄ… sprzedażą.


***

DoskonaÅ‚a książka! StosujÄ…c zasady i techniki zawarte w Psychologii sprzedaży, staniesz siÄ™ supersprzedawcÄ… – i to bez wzglÄ™du na to, jakie produkty czy usÅ‚ugi oferujesz. Tak też staÅ‚o siÄ™ ze mnÄ…: sprzedajÄ™ domy, mieszkania, dziaÅ‚ki, biurowce oraz nieruchomoÅ›ci inwestycyjne warte miliony euro. WspaniaÅ‚Ä… wiadomoÅ›ciÄ… jest również to, że techniki i wskazówki Briana Tracy można już ugruntowywać na szkoleniach oferowanych przez Brian Tracy International Sp. z o.o. – firmÄ™ zaÅ‚ożonÄ… przez Briana w Polsce.
Mark Stelmaszak, prezes zarzÄ…du Brian Tracy International Sp. z o.o.

Ta książka da ci pomysły, metody, strategie i techniki, które natychmiast wprowadzisz w życie. Dzięki nim twoja sprzedaż wzrośnie bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej mogłeś się spodziewać. Ta książka jest obietnicą prosperity, którą Brian Tracy, guru od sprzedaży, spełnia raz za razem. Dzięki słuchaniu jego pomysłów i wprowadzaniu ich w życie więcej handlowców stało się milionerami niż dzięki jakimkolwiek innym programom treningowym. Musisz rozumieć psychologię stojącą za procesem sprzedaży. To absolutnie konieczne, jeśli chcesz osiągnąć sukces, o jakim marzysz. Ta książka to twój klucz do umysłu klienta.
Tom Hopkins, autor książki How to Master the Art of Selling


Dzięki tej książce stałem się handlowcem numer jeden w mojej firmie. Wystarczyło, że wprowadziłem w życie pomysły Briana Tracy. Gdziekolwiek, cokolwiek i kiedykolwiek sprzedajesz, pamiętaj, że przetestowane techniki Briana Tracy to pewna droga na szczyt.
Todd Duncan, autor bestsellera High Trust Selling


Brian Tracy po mistrzowsku uczy, jak przekuć jego wiedzę handlową w twój sukces w sprzedaży!
Jeffrey Gitomer, autor książki Czerwona Książeczka Sprzedawcy. 12,5 zasady genialnej sprzedaży


Psychologia sprzedaży Briana Tracy powinna być lekturÄ… obowiÄ…zkowÄ…! Każdy coÅ› sprzedaje: produkt, usÅ‚ugÄ™, filozofiÄ™, ideÄ™ i, co najważniejsze, siebie! Ta książka da ci cenne narzÄ™dzia. DziÄ™ki nim nauczysz siÄ™ opanowywać wiele różnych sytuacji handlowych i potÄ™gować swojÄ… kreatywność. To ponadczasowa lektura, a Brian Tracy to doskonaÅ‚y trener! Terri L. Sjodin, autorka książki Sales Speak — The Nine Biggest Sales Presantation Mistakes and How to Avoid Them Brian Tracy robi to znowu! Ta książka jest wypeÅ‚niona po brzegi poradami, jak kontrolować swojÄ… karierÄ™. Tracy pisze wprost, nazywa rzeczy po imieniu i daje ci dokÅ‚adnie to, czego potrzebujesz!
Beverly Kave, założycielka i dyrektor zarządzająca znanej agencji rozwoju kariery Career Systems International, autorka książki Up Is Not the Only Way

Dodaj do koszyka Psychologia sprzedaży

Spis treści

Dodaj do koszyka Psychologia sprzedaży

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.